Visa promuje płatności mobilne i zbliżeniowe - nowa kampania także w Polsce

Newsy
Opinie: 1

Visa Europe rozpoczęła 1 czerwca br. najnowszą kampanię reklamową, która obejmuje 19 krajów całej Europy, w tym kluczowe rynki, takie jak Wielka Brytania, Francja, Polska, Hiszpania, Włochy i Niemcy.

Kampania prowadzona jest w wielu kanałach – intensywnie wykorzystuje m.in. telewizję, internet oraz reklamę zewnętrzną – i według przewidywań dotrze do ponad 300 mln dorosłych osób w całej Europie.

Przyświecają jej trzy cele:

• zwiększenie świadomości konsumentów i ich zaufania do nowych technologii płatniczych Visa, a tym samym skłonienie ich do korzystania z usług płatności zbliżeniowych, mobilnych i internetowych,
• zwiększenie wartości dodanej marki Visa,
• podniesienie renomy Visa jako marki innowacyjnej.

Przekaz kampanii zachęca użytkowników kart do wyjścia poza tradycyjne metody płatności – poprzez korzystanie z nowych sposobów płacenia kartami Visa, czy też nowych technologii płatniczych, które umożliwiają płatności zbliżeniowe, mobile i internetowe. Na każdym rynku kampania nawiązuje do konkretnych nowych technologii płatniczych wprowadzanych w danym kraju.

Spot telewizyjny



Fabuła spotu telewizyjnego prezentuje łatwość i wygodę nowych technologii płatniczych na przykładzie emocjonującej i pełnej dramaturgii podróży.

Jesteśmy świadkami budującej historii starszego pana śpieszącego na świętowanie narodzin wnuka. Dzięki Visa, zadanie to może on wykonać łatwiej i szybciej, przy czym przez cały czas przedstawiane są odczucia, jakie towarzyszą korzystaniu z usług i produktów Visa – starszy pan staje się nie tylko coraz szybszy i sprawniejszy, lecz również … coraz młodszy.

Na zakończenie spotu nasz bohater dociera do szpitala, do łóżka swojej córki, by móc cieszyć się tą specjalną chwilą związaną z pojawieniem się na świecie wnuka, powracając w tym momencie do swojej wcześniejszej postaci starszego pana.

Dane techniczne

Kreacja: Saatchi & Saatchi
Produkcja: Traktor
Media: MEC

Informacje o kampanii w Polsce

W Polsce spot reklamowy będzie nadawany w telewizji w trzech wersjach: 90-cio, 60-cio oraz 30-to sekundowe. Spot jest emitowany od 1 czerwca br. w stacjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych. Kampania obejmie główne stacje: TVP (TVP1 i TVP2), TVN oraz Polsat, a także pakiety stacji niszowych TVN, Polsatu, TVP, Discovery i At Media. Kampania telewizyjna będzie wspierana emisją spotu w internecie na największych platformach VOD (ipla.pl, Youtube.pl), pojawi się też na trzech największych portalach horyzontalnych (onet.pl, wp.pl, gazeta.pl).

Intensywna kampania reklamowa będzie mieć miejsce również w kinach, gdzie będą nadawane spoty 90-cio i 60-cio sekundowe. W Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu oraz we Wrocławiu reklamy będą eksponowane na wielkich formatach reklamy zewnętrznej. Kampania prasowa obejmie tygodniki (Polityka, Newsweek, Wprost, Angora oraz Forum) oraz magazyny, m.in. Avanti, Logo, Stuff, Focus, National Geographic oraz Tele Tydzień.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: