vivo chwali się, że ma 2.3% polskiego rynku smartfonów

Newsy
Opinie: 0
vivo chwali się, że ma 2.3% polskiego rynku smartfonów

Chińskie vivo z okazji swoich pierwszych urodzin w Polsce podało, że ma już 2.3% polskiego rynku smartfonów. Firma działa u nas już od roku. Dziś pochwaliło się lokalną umową partnerską z Polskim Związkiem Narciarskim. Smartfony vivo będą oficjalnym telefonem reprezentacji polskich skoczków narciarskich. Umowa na rok została podpisana poprzez firmę SPORTFIVE.

Smartfony vivo sprzedają się w ofercie trzech operatorów (brakuje T-Mobile) oraz w sieciach mediaexpert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i neonet. Vivo twierdzi, że jest obecna już w 76% wszystkich sklepów oferującej elektronikę.

W przyszłym roku vivo chce wejść na kolejne 13 rynków.

W polskiej centrali firmy pracuje obecnie 45 osób. Są to głównie pracownicy pozyskani z innych marek operujących w Polsce wcześniej. vivo ma też 140 ludzi pracujących „w terenie”.

Hitem sprzedaży w Polsce był smartfon Y70 sprzedawany w naszym kraju za 1000 zł.

vivo w Polsce do tej pory prowadziło swoje działania komunikacyjne głównie w social mediach. Była też krótka kampania outdoorowa.

vivo jest częścią chińskiego konglomeratu BBK Electronics Corporation. Można się więc spodziewać, że także ta marka ulegnie w najbliższej przyszłości większej integracji z pozostałymi brandami, czyli z OPPO, realme i Oneplus. Chińczycy obecnie próbują upraszczać swoją działalność, a głównym efektem tej strategii ma być cięcie kosztów na rynku o niewielkich marżach.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: