Grupa Vodafone pozyskała w IV kw. zeszłego roku 4.3 mln klientów i powiększyła swoją bazę abonencką do 130.4 mln klientów (o prawie 16 % w porównaniu rok do roku). Średnie roczne ARPU we Włoszech zwiększyło się o 4 euro do 359 euro, w Niemczech pozostało bez zmian na poziomie 311 euro i zmniejszyło się w Japonii o 1.901 jenów do poziomu 82.917 jenów. ARPU w Wielkiej Brytanii porównując do poprzedniego kwartału wzrosło o 2 funty do 299 funtów. Przychody grupy wzrosły o 15.9 % (rok wcześniej 13.9 %). Z Vodafone live!, dostępnego w 15 krajach, korzysta już 4.5 mln klientów oraz dodatkowo 400 tys. abonentów operatorów, w których Vodafone nie posiada większościowych udziałów. Z kart Mobile Connect Card korzysta 167 tys. klientów. Odsetek klientów aktywnych w Grupie wynosi nadal 93% całej bazy abonenckiej.
Przychody z usług non-messaging (non-messaging data revenue) stanowiły w grudniu 2003 r. zaledwie 1.6% całości przychodów operatora (w porównaniu do 0.7 % rok wcześniej) - dane nie uwzględniają Japonii. Przychody z przesyłania danych (w tym SMS-ów) stanowiły w grudniu 17.3 % przychodów w porównaniu do 16 % rok wcześniej.