Vodafone UK zdecydował się na kolejny system firmy Amdocs

Newsy
Żródło: Amdocs
Opinie: 11

Vodafone UK wdroży rozwiązanie Amdocs ClarifyCRM we wszystkich swoich call center w Wielkiej Brytanii. Po integracji z systemem Amdocs Ensemble, Vodafone będzie posiadało jednorodną platformę systemu CRM i billingu. Pozwoli to na lepszą opiekę nad klientami, zwiększenie ich lojalności oraz lepszą integrację aplikacji typu front i back-end w calu zwiekszenia satysfakcji klienta.

 

Amerykański Amdocs jest wiodącym producentem rozwiązań CRM i billingu dla operatorów telekomunikacyjnych, a grupa Vodafone jest największym operatorem telekomunikacyjnycm na świecie.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-05-22 04:59
    czy moglby mi ktos wyjasnic na czym mialoby polegac "zwiększenie ich lojalności" dzieki temu systemowi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pomocna dlon pisze: 2002-05-22 05:10
    SZ3RYF: CRM wie ile dzwonisz i proponuje ci optymalna oferte, wie kiedy powinienes wymienic telefon (bo konczy ci sie lojalka), jak duzo dzwonisz (jestes super klientem) to CRM wrzuca cie na pierwsze miejsce w telefonicznej kolejce do BOKu - to ostatnie dziala juz np. w Erze. Klienci wiedza, ze ktos sie nimi opiekuje, nie sa masa nieznanych osob - dlatego sa b. lojalni wobec tego operatora - bo wiedza, ze maja dzieki temu znacznie lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-05-22 05:15
    Pomocna dlon: dzieki za szybka i wyczerpujaca odpowiedz [o tej godzinie]
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 05:20
    Czy oni chca mnie przekonac, zeby Plus sie przeistoczyl w telefonNaWode?? :) jako, ze lepiej sie czuje wiedzac, ze Polacy sa tu jeszcze wiekszoscia nie bede chyba nigdy zwolennikiem tego rozwiazania... swiadomie mowie CHYBA.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-05-22 10:17
    czy "zwiększenie satysfakcji klienta" jest pojęciem które może przyjąć się w najbliższym czasie na polskim rynku telekomunikacyjnym?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-22 12:03
    No tam to juz musza byc bardziej zadowoleni niz w Idei!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-05-22 13:31
    Qba: jeśli jest największym operatorem na świecie to chyba nie osiągnełaby tego bez np. starań o poprawe syłacji starszych klietów Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-05-22 13:52
    To jest Amdocs! Bedzie wieksza satysfakcja itd. Tzn. w tej chwili np. w USA sa oskarzani o szpiegostwo (maja dostep do wszystkich danych telekomunikacyjnych w USA). Wielu operatorow bardzo sie ich wystrzega! Za to sa b.silni politycznie i tylko to ich trzyma na rynku. Bo sam system (COBOL!!!!!) jest nieco muzealny :-) A architektura systemu powala :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-05-22 13:55
    Ich integarcja zabiera z reguly jakies 2-3 lata :-) Przy wysilku np 200 developerow :-) najlepszym przykladem jest wiodacy operator w Niemczech - 2.5 roku pracy 500mln. U$!!!! wydane i implementacja w toku! Strzezcie sie! Acha! Ta amerykanska firma (Amdocs) jest w rzeczywistosci z Telavivu (do NY sie przeniosla, zeby byc lepiej postrzegana).
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-22 16:17
    a co mnie tam jakis vodafone obchodzi - u nas za phone'y to sie jeszcze jak za vode nie placi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-22 19:29
    Pomocna dlon: czyli jak ktos jest biedny i malo placi to zawsze bedzie w kolejce ostatni, biednemu to zawsze wiatr w oczy....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: