VoIP w TP także dla klientów biznesowych

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 18

Telekomunikacja Polska wprowadzi usługi VoIP dla klientów biznesowych. W połowie roku TP uruchomi usługi głosowe, a pod koniec usługi IP Centrex (wirtualną centralę telefoniczną) dla średnich i małych firm. Inwestycja pochłonie w tym roku kilkanaście milionów złotych.

"Systemy telefonii IP są tańsze w implementacji i utrzymaniu od tradycyjnych systemów telefonicznych. Mniej kosztuje podłączanie abonentów, więc mamy większy margines, którym możemy się podzielić z klientem" — mówi Damian Biedulski z TP. Stawki za połączenia mają być niższe, ale nie należy się spodziewać rewolucji. Będą darmowe połączenia między numerami telefonicznymi jednej firmy, te same stawki na połączenia miejscowe i zamiejscowe oraz niższe stawki na połączenia zagraniczne.

TP spodziewa się pozyskania w tym roku kilku tysięcy użytkowników nowych usług. Operator chce sprzedawać je własnym abonentom łączy internetowych i usług transmisji danych. Klienci będą korzystać ze specjalnych centralek abonenckich, które dostarczą Siemens, Alcatel i Adept Telecom. W ofercie TP może się pojawić również — wzorem usług France Telecom — urządzenie dostępowe, które umożliwia firmom krzystanie z internetu i telefonii internetowej (analogiczne do modemu livebox dla klientów indywidualnych).

Opinie:

Opinie archiwalne (18):

Komentuj

Komentarze / 18

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-23 12:21
    troszke ta oferta przypomina kijek z marchewka! ;))) niby jest,niby taniej ale.........!;))
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-23 12:26
    ***VOD a co napisza. Jak wielikich firm jest ok 500 i do takich gigantów robi sie indywidualne projekty. Jesli bank chce miec nowa usluge, np videokonferencje z oddzialami to zamawiaja i dostaja
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-23 12:29
    skype jest dla wszystkich ale sa instytucje gdzie takie rozwiazanie nie bedzie akceptowane. Kazdy dostawca chce 1. utrzymac klienta, 2. zwiekszac zyski i przychody, 3. zwiekszac poziom satysfakcji, 4. poprawiac poziom usług. 5. zwiekszac lojalnosc... TP musi wprowadzac VoIP dla biznesu i TV dlac mas...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-23 12:54
    oj, ale sie TP teraz wziela. Nie wiem jakie musieliby stawki zaoferowac, zeby biznes przyciagnac do tego. Zreszta wielkie biznesy juz od dawna korzystaja z VoIPu i to duzo lepszego niz Tepsiany, wiec oferta po pierwsze spozniona, a po drugie wynika z tekstu, ze i tak nie bedzie konkurencyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-03-23 13:51
    mam nadzieje ze bedzie lepsza niz voip dla indywidulanych. bo gorsza chyba byc nie moze
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-03-23 13:54
    Nie byłbym tego taki pewny ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    delong pisze: 2006-03-23 16:34
    Chyba nikt nie myśli że ta TPSA taka się zrobiła naraz dobra....poprostu uciekają im pieniądze to pierwsze a drugie nie ma co kryć że VoIP niedługo nie będzie alternatywą tylko podstawą...klient otrzyma łącze zakończone "magiczną skrzynką" w której w zależności od potrzeb czy też zasobności portfela będzie miał co chce...Internet, VoIP, TV itp itd
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-03-23 18:17
    ale się obudzili - trochę za późno o 300 000 klientów:P
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-23 20:47
    oby tylko nie zaczeli blokowac dla uzytkownikow np.neo :) bo bedzie dym :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-23 21:03
    skype itp
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-23 21:14
    Bedą walić drzwiami i oknami by wybrać najdroższy voip na kuli ziemskiej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-03-23 21:19
    *Alexander25 podziel się z nami cennikiem!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-24 01:00
    sitek - nie mam cennika i nawet nie jestem go ciekaw...pogrzeb w starszych newsach o voip dla indywidualnych i juz będziesz wiedział czego się spodziewać. TP to państwo w państwie i nie zważa zupełnie na ruchy konkurencji, a nawet pozwala sobie na bezczelne podwyżki... Czego więc można się spodziewać?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-24 03:17
    *aleksander25 czego?? jak zwykle nowych odpowiedzi wieszajacych psy na tpsie,a taki maly szczegol ze zasluzonych totalna olewka klientow....dobrze ze ja juz nie mam z nimi nic wspolnego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-03-24 14:03
    *Alexander25 jak nie zobacze cennika to nie będą komentował. W livebox-ie dla klientów biznesowych jest abo za 24,40 brutto. DO tego wewnątrz sieci TP za friko, poza sieć 10gr za min, komórki 85 gr za min, międzynarodowe od 12 gr za minutę, bez opłat za inicjację połączenia. To nie jest tak tragicznie zważywszy na to że ponad 90% gniazdek należy do TP!!! Wszystkie ceny brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-03-24 14:03
    oczywiście ceny przez całą dobę...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-25 01:35
    ***Alexander25: O co chodzi. Moze taryfa dla indywidualnych z darmowymi rozmowami wewnatrz TP nie jest rewelacyjna, ale ta bez abonamentu jest bardzo ciekawym dodatkiem do Neostrady, a w szczegolnosci liveboxa. Za 12gr po Polsce i po Europie Zachodniej i USA wiec zle nie jest, do tego naliczanie 1/1 , gdze wiekszosc komunikatorow typu Skype ma 60/60. Poza tym i tak wole VoipStunta i za 10€ rozmawiac przez 3 miesiace za free ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-03-27 00:38
    ehh nic ciekawego
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: