Trwa kampania prezentująca najnowszą propozycję Heyah, dzięki której od 25 września br. użytkownicy Heyah mogą wysyłać SMSy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce za 0 groszy.
Spoty zapowiadające wprowadzenie nowej oferty można oglądać już od 18 września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7) oraz stacjach tematycznych (MTV, VIVA). Od 25 września widzowie obejrzą kolejne filmy reklamowe prezentujące najnowszą propozycję Heyah. Z początkiem tygodnia rozpocznie się kampania na tablicach reklamowych, natomiast parę dni później kampania w prasie. Obejmie ona dzienniki ogólnopolskie i lokalne, dodatki do dzienników, a także tygodniki, dwutygodniki (m.in.: motoryzacyjne, sportowe, komputerowe, młodzieżowe). Komunikacja oferty będzie wsparta kampanią w Internecie.
Aby skorzystać z usługi „Ryczałt SMS” wystarczy wysłać bezpłatny Ekspresowy Kod Aktywujący *110*4# lub skontaktować się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah. Z konta użytkownika zostanie pobrana opłata w wysokości 5 PLN brutto, a uruchomienie usługi potwierdzone będzie SMSem. Usługa jest ważna przez 7 dni od chwili jej aktywacji. Użytkownik może ponownie skorzystać z oferty po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej. Osoby, które aktywują usługę, w ciągu tygodnia będą mogły wysłać nawet 1000 darmowych SMSów.
Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.