W Idei umowa na 12 miesięcy

Newsy
Opinie: 104

Od 17.12 w sieci Idea będzie można zakupić cztery modele telefonów wraz z podpisaniem umowy lojalnościowej na 12 miesięcy.

Będą to:

  • Nokia 3310 w cenie 199 zł netto (przy wyborze taryfy Optima 15 i 30 aktywacja w cenie 50 zł netto)

  • Sony CMD-J5 w cenie 199 zł netto (przy wyborze taryfy Optima 15 i 30 aktywacja w cenie 50 zł netto)

  • Siemens C35i w cenie 99 zł netto (przy wyborze taryfy Optima 15 i 30 aktywacja w cenie 50 zł netto)

  • Motorola T205 w cenie 99 zł netto (przy wyborze taryfy Optima 15 i 30 aktywacja w cenie 50 zł netto)

Opinie:

Opinie archiwalne (104):

Komentuj

Komentarze / 104

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nicpek pisze: 2001-12-16 17:08
    dlugo nie pobylo te 24 miesiace... ale klientow troche odeszlo przez te poltoramiesieczne zamieszanie z okresem..
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-16 17:08
    Inicjatywa dobra ale ceny telefonow?!? Czy ktos w idei upadl na glowe? Watpie zeby jakas wieksza rzesza kientow zainteresowala sie ta promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 17:08
    czyli juz wszyscy operatorzy maja podobne warunki. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-12-16 17:08
    wow , ale fajnie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 17:09
    Lysy: przypuszczam, ze pozostale promocje sa bez zmian, czyli tansze aparaty z umowa na 24m .gm
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-12-16 17:11
    wow! ale dali telefony- a ceny jeszcze lepsze....
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-12-16 17:16
    nie narzekajcie !! pewnie chcielibyscie dostac n8850 za 1zeta w najtanszej taryfie.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-16 17:16
    no troche smieszne ceny jak na fony no ale jest umowa na 12 porownujac do starych 12 miesiecy wrecz smiesznie. przypuszczam ze za niedlugo i tu powstanie konkurencja ktora zaowocuje spadkiem cen. aha i poprawcie optime 13 na 15 bo to chyba o to chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-16 17:18
    gm: wiem, w plusie chyba tez w zaleznosci od tego na ile sie cyro podpisze to sa rozne ceny tel, np Motorola t192 za 1 zl na 24 miechy i 299 czy 199 zl na 12 miechow. Ale nie jestem do konca pewien.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-16 17:19
    franek: ale zobacz motka t205 w popie kosztuje 243 zl a na abonament 182 zl wiec to sa troche dziwne relacje cenowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-16 17:19
    No chyba sa niepowazni. Jeszcze pół roku temu tego typu telefony były poniżej 50 zł. Wydaje mi sie ze Idea zrobiła 24 miechy, aby ludzie zapomnieli jak było kiedyś i teraz dali zabójcze ceny.. Lepiej już sie opłaca w popie, jak ktos chce 3310. ::..
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-16 17:22
    komentarz do tego newsa w stawiłem przy artykule o popie. Sorrki. ::..
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 17:26
    Lysy: nie pamietam czy ceny sa takie jak podales, ale sama zasada jest wlasnie taka. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-16 17:27
    Ja i tak nie kupie, ale przynajmniej nie narzekam. Dobrze, ze jest wybor; tanszy fon na 24 lub drozszy na 12. A wszyscy pewnie by chcieli najnowsze, tanio i na 12M; nie tedy droga :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 17:28
    ceny n3310 identyczna jak w erze ale ta aktywacja 50 w erze 11
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 17:29
    a co do pozostalych tel to drozsze niz w erze i aktywacja w 15 i 30 jest tragiczna, w tej promocji wypadaja bardzo blado "0" startu do konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-16 17:41
    hub: net mi dzisiaj żle działa i mi się wszystko poplątało
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 17:42
    mmx jesli chodzi o mnie to masz racje ja tylko chcialem powiedziec ze jest to drozej niz u konkurencji c35 za 69zl na przyklad w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-16 17:51
    Idea po prostu w tej chwili dostosowala sie do konkurencji, u ktorej rowniez mozemy wybierac - drozsze tel i 12 miechow cyro albo tansze sluchawki i umowa na 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 17:55
    Luk23 jak mnie oczy nie myla to Motka t205 kosztuje 99 + 50 aktywacja w 15 i 30 a przy wyzszych taryfach bez aktywacji w popie 199 wiec roznica robi sie troszke wieksza, ale to sa chwyty marketingowe bo nie do wszystkich dociera ze aktywacja kosztuje 50 + vat wiec znajdzie sie kilku jeleni
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 18:05
    ciesze sie ze sie zgadzamy hub
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-16 18:21
    hubio: ale przeciez ja to dokladnie napisalem ! 149zl +225 vat =182 zl a 199+22% vat =243 wiec dobrze napisalem jak sie gdzies myle to powiedz mi gdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-16 18:25
    hmm hubi chcialem przeprosic za pomylke w ksywce na chacie ale Cie nie ma .wiec sorka tutaj :) . do macklina i voya : alias gsm.flesznet.com nie dziala .robicie cos ?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 18:29
    luk23: tak tylko nie wszyscy kupia w nio15 lub 30 ale pozatym masz racje pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2001-12-16 18:43
    W ofercie zostanmy razem mogliby tez pomyslec o przedluzeniu umowy na 12 miechow. Bo w lutym nie chce mi sie podpisywac cyro na 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2001-12-16 18:44
    Nie chodzi o to ze podpisuje umowe tylko dla telefonu. Ale jak place to wymagam. Raz na rok uwazam ze telefon mi sie nalezy.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 18:49
    ale mierealne
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-12-16 18:53
    Teraz każdy będzie miał wybór - albo drożej ale na 12 miesięcy, albo taniej i dłużej. Dla lojalnych użytkowników i tak czas trwania umowy nie ma znaczenia. Jakość usług i ceny są wszędzie zbliżone, więc nie ma poco zmieniać co rok lub dwa operatora - chyba że komuś zależy tylko na wyciągnięciu telefonu jak najtaniej. Ale na takich użytkownikach nikomu nie zależy. Pzdr wiernych komórkowców.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2001-12-16 18:57
    To co oni wyprawiaja jest po prostu smieszne... obecnie gdzie rynek jest juz w jakims stopniu nasycony telefonami powinni robic coraz bardziej atrakcyjne promocje, a nie coraz gorsze... przeciez te ceny z umowa na 12m sa zaporowe !!!! To juz lepiej kupic phonea z rynku wtornego - na pewno nie bedzie drozej a cyrografu nie bedzie!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2001-12-16 18:58
    wszystkie modele można zakupić w POPie i nie płacić abonamentu oraz aktywacji, brak motywacji do skorzystania z tej oferty (albo taniej, albo lepsze aparaty)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 19:06
    dexter powiedzial jaka jest prawda ja sie z nim zgadzam w 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 20:22
    tak czy siak teraz wszyscy operatorzy maja dwa warianty na 12 i 24 miechy tylko wybierac
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2001-12-16 20:29
    marcinek3000: No i co zrobisz z taka nokia ktora kupisz w najtanszym abonamencie za 249 +vat. Wyjdzie ci ona tyle jak bys kupil od kogos bez aktywacji. A tak zostaje ci aktywacja ktora splacasz przez 12 miechow. Bezsens.
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2001-12-16 20:36
    A jak bierze sie telefon z aktywacja dla siebie by z niego normalnie korzystac to moim zdaniem bierze sie tanszy z umowa 2 letnia, a nie taki co kosztuje tyle co na rynku. To juz lepszy pre-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-16 20:50
    m4me: zalezy co za telefon jakiej klasy by byl wtedy .
    0
  • Users Avatars Mini
    arek4 pisze: 2001-12-16 20:50
    Dla mnie dobra propozycja.Umowa 12 miesięcy w tym 6 miesięcy rozmowy na maxa z wybranym numerem w IDEI.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-16 21:00
    Jak zwykle Idea powala wszystkich na kolana!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-16 21:00
    A na swita ma byc 6210 za 199 netto ale nie zaleznie od planu taryfowego!
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2001-12-16 21:31
    mmx: nie zrozumiales mnie. A nie chce mi sie od nowa tlumczyc. Napisalem ze telefon sie kupuje do rozmawiania ale telefon sie nalezy!!!! za te rachunki i to za grosze, nie interesuje mnie to co ty pozniej z nim zrobisz. No chyba ze chcesz placic rachunki i rozmawiac ze starego alcatela. To juz twoj wybor. Ja lubie duzo rozmawiac i przez dobry telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 21:39
    Qba: czy cena 199 PLN to najwyzsza czy najnizsza? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzes pisze: 2001-12-16 21:40
    zaniedlugo u operatorow bedzie mozna podpisac umowe na 6 miesiecy z cena aparatu np. N 3310 za 349zl..... do wyboru , do koloru , jak komu co pasuje ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-16 21:41
    Qba: w plusie 6210 jest za 49 zl i to od reki w kazdej taryfie wiec nie wal bez sensu takich textow "Jak zwykle Idea powala wszystkich na kolana!"
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-16 21:43
    ale sie robi, no i dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 21:48
    Lysy: nie w kazdej taryfie. za 49PLN jest w taryfach 70 PLN i wyzszych. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    rafix pisze: 2001-12-16 22:00
    ...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-16 22:04
    rafix: zdaje sobie sprawe, ze to byl Twoj pierwszy komentarz na GOLu i emocje mogly wziac "gore", ale czy mimo to moglbys sie wyrazac jasniej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    rafix pisze: 2001-12-16 22:25
    Zuza: I l... You !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-16 22:27
    rafix: chyba pomyliles strony, to nie ogloszenia towarzyskie "pani pozna pana" :))
    0
  • Users Avatars Mini
    rafix pisze: 2001-12-16 22:29
    Lysy: Zuza pracuje w salonie Idei, więc mój komentarz jest jak najbardziej na temat :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 22:32
    rafix: czy masz teraz ochote prze najblizsze 5-10 komentarzy wydusic o co Ci chodzi? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Zuza pisze: 2001-12-16 22:32
    rafix!!!!!! Ja tez Cie ...!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-12-16 22:32
    Tak malo atrakcyjnej promocji jeszcze nigdy nie bylo !!!!!!! Nie dosc ze telefony wcale nie najlepsze ( nie ma nawet s35i ) to jeszcze ceny kosmiczne !!!! Tego sonego to mazna o ile sie nie myle kupic w popie za 450, a ty za 200 i jescze aktywacja 50 a na dokladke abonamet przez 12 miesiecy !!! Swoja droga mogli wogule ni robic tych listoapadowych zmian. Zostalaby 12 miesieczna umowa, dobre telefony po niskich cenach i stara odea optima. Ogolnie odwalili kaszane. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    rafix pisze: 2001-12-16 22:32
    a co Wy tacy ciekawi jesteście?
    0
  • Users Avatars Mini
    rafix pisze: 2001-12-16 22:42
    gm: myslałem, że 27letni facet ma ciekawsze zajęcia...
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-12-16 22:43
    Zamiast J5 mogli dac chociaz J6, jestem zawiedziony. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-16 22:58
    rafix: widze, ze to Ty jednak jestes ciekawski. Chciałem tylko nadmienić, że jest to wortal telekomunikacyjny a nie czat. Jezeli potrafisz to sobie znajdz we wczesniejszym poscie adres i tam wymien opinie z Zuza.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafix pisze: 2001-12-16 23:07
    gm: po prostu mi Cie troche żal :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-16 23:08
    Jak fajnie, widzę, że niektórym nie pasuje w żadną stronę - jak 12 miesięcy to droższe telefony, przecież to normalne!
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-16 23:37
    Rafał. Nie wiem co ma Ci napisać ale dlaczego nie możesz osobiście? Wiesz kto. ::..
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-12-16 23:40
    przeczytalem z grubasz te komentarze, i naprawde dobrze sie usmialem. Po pierwsze nie tak dawno wiekszosc po wprowadzeniu umow na 2 lata narzekala, ze mogli by dac drozsze aparaty ale umowe na rok (bo sie konczy gwarancja na telefon itp.) Teraz tak jest i znowu marudza tym razem ze za drogie aparaty. Najprostsza droga operator za rok w najtanszym abonamencie (sam abo) ok 180 zl. A jaki sredni wplyw miesieczny ma operator z jednego uzytkownika???????????? Wniosek - sami sobie policzcie Po drugie jak tu ktos wspomnial telefon nie sluzy tylko do noszenia a wnioskuje ze w gronie nnajbardziej narzekajacych sa osoby ktore na telefon miesiecznie (uzytkowanie tego fona) wydaja po prostu malo. Chca miec dobre telefony glownie chyba po to zeby dobrze wygladal, zeby byl modny itd. Bo jezeli korzystal by z niego przez 15 minut w miesiacu to chyba nie potrzebuje telefonu z mozliwosciami "komputera". Wniosek - kupuje sie to na co nas stac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-16 23:43
    rongeremi: sorry, nie wiedzialem ze od 70 zl ale to i tak nie jest drogo, w Warszawie nie ma zbytnich klopotow ze zdobyciem zarowno 6210 jak i 8210 w tej promocji, mozliwe ze u Ciebie jeszcze dzialaja na starych zasadach promocyjnych punkty sprzedazy ale to nie powod zeby mowic ze promocja jest dla salonow glownych, pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-12-16 23:47
    W tym wszystkim, zmianach w cennnikach, promocjach jest jeszcze jeden szczegol. Sa one skierowane do ludzi ktorzy nie czytaja o kazdej nowej promocji, nie sledza tego na przestrzeni lat. Dla przykladu - 40 osob pracuje w firmie telekomunikacyjnej, kazdy ma komorke. Ile z tych 40 osob na zadane pytanie " jakie sa promocje w uopow, przyblizone ceny abonamentow itp" wykaze sie znajomoscia tematu?????? 10%???? to bardzo duzo ale nie kazdy pracuje w firmie telekomunikacyjne czy w jaki kolwiek sposob jest zwiazany z branza czy w interesuje sie tematem. Grupa ludzi sledzacych wszystkie wydazenia na rynku telekomunikacyjnym nie jest grupa reprezentatywna. A wg niektorych "my" (odwiedzajacy naprzyklad ten wortal) jestesmy wiekszoscia w naszym spoleczenstwie i operator przede wszystkim powinien ta "wiekszosc" zadowolic swoja oferta. Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-17 00:17
    eee szkoda komentować - juz wszyscy się nagadali aż piszczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-17 00:20
    w dodatku zgadzam sie w 100% z przedmówcą - większoś chce mieć dobry fonik jedynie dla samego faktu posiadania go lub dla szpanu i tyle. Później chodzą po mieście i brendzlują się telefonem i to w bardzo wieśniackim stylu. hie hie hie
    0
  • Users Avatars Mini
    Szpirit pisze: 2001-12-17 00:26
    heh.. smieszna ta promocja.. Ja sobie kupilem przed 5.11.2001 siemensa S35 elegancko i mam umowe na 12 miesiecy, nie mam zadnych glupich zamian darmowych minut na sms-y i jestem happy;) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-12-17 00:32
    zeby chociaz dali simensa m35i... to mozna by bylo sie zastanowic.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2001-12-17 00:56
    Kicha a nie promocja :P pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2001-12-17 01:02
    Za takie pieniądze oferować takie telefony? Nawet jak zrobiliby cyrograf na 6 miechów to i tak bym nie kupił.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-12-17 01:53
    guclaw a za ile i jakie bys kupil ?? no i na ile umowa? czy bez umowy?:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2001-12-17 03:04
    Nokia 3310 za dwie babki + VAT + 50 zł za aktywację to woła o pomstę do nieba :P pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2001-12-17 03:06
    Qrcze a może się jednak skuszę heh :P
    0
  • Users Avatars Mini
    qper pisze: 2001-12-17 04:39
    widać,że idea robi wszystko aby być druga.Nigdy nie uda się idei przeskoczyć PLUSA przynajmniej z takimi cenami!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    paulina pisze: 2001-12-17 04:55
    Ale zrobili w ciula tych co wzięli fony teraz na 24 miechy. Musieli się niesamowicie na JUDEĘ (........) -- tu wpisz co myślisz o JUDEI.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzes72 pisze: 2001-12-17 10:19
    Szpirit - znajac Judee mozesz juz miec glupia zamiane minut na smsy - dowiesz sie o tym z faktury. Nie jestem zlosliwy, %#$@$ juz tak ludziom robila....
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-12-17 11:07
    Cyrograf na 12 miesięcy to dobre rozwiązanie, szczególnie w czasach, gdy ludzie nie lubią ścisłego wiązania sie na siłe za pomoca jakiś papierków...
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-12-17 11:29
    Ależ ostatnio o okres umopwy jest walka pomiędzy operatorami, myślę że to dobrze, klient ma możliwość wyboru.
    0
  • Users Avatars Mini
    log pisze: 2001-12-17 11:56
    Ceny sa takie, ze zastanawiam sie czy nie lepiej kupic telefon w popie i aktywacje w optimie - wtedy bedzie umowa na 0 miesiecy. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2001-12-17 12:06
    Umowa na 24 lub 12 miesięcy. Dać człowiekowi wybór to go unieszczęśliwić :P pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-12-17 12:06
    Żadna rewelacja. U wszystkich opów jest to samo. No i dobrze, kto chce ten kupuje, kto nie chce ten nie kupuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-17 12:26
    Oj idea się spostrzegła, że atut w postaci 8210 za 59,78 PLN jako jedyny IMHO atut to za mało dla niektórych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2001-12-17 12:37
    bez rewelacji i mało telefonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-17 12:39
    _CISCO_, o dziecko socjalizmu ! Dać człowiekowi wybór to dać mu wolność. I o to chodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-12-17 12:41
    Zgodze się z kolega powyżej. Takie kwiatki jak umowa na 24 miesiąca jest bardzo krzywdząca. Z jednej strony klient nie ma możliwości wolnego wyboru po krótkim okresie czasu a z drugiej, nikt klientowi nie zagwarantuje, że po 13 miesiącach operator będzie miał jakość usług bardzo niezadowalającą. A za to nikt nie zwraca pieniędzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2001-12-17 12:53
    jarpol: koledze _CISCO_ chodziło zapewne o tak zwaną "mękę wyboru" (zgodnie z przysłowiem: Wer hat Wahl, hat die Qual;-)). Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-12-17 13:12
    niektory porownuja tutaj fakt ze jezeli tyle kosztuje telefon w umowie na rok to lepiej kupic pre-paida. W zwiazku z tym jezeli place abo ok 100 a rachunek miesieczny opiewa na ok 200 zl to jaki pre-paid bedzie tanszy??? a jezeli drozszy to o ile?? zmieszcze sie w kwocie ktora zaplaca za telefon???
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-12-17 13:24
    tyle komentarzy przylaczam sie do tych pozytywnych bo wszystko zostalo juz napisane:)
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-12-17 13:31
    Ja tam wole dać więcej za telefon ale smieniać go co rok a nie co 2
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2001-12-17 14:34
    rongerami: cos za cos, chyba nie myslales, ze dadza Ci tel. z gornej polki za jakas smieszna cene? Po prostu nie oplaca im sie to
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-17 14:48
    a moze Idea chce sprawdzic czy taka promocja ma w ogole sens. moze w pozniejszym czasie do umowy na 12 miesiecy bedzie wiekszy wybor? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    peka pisze: 2001-12-17 15:35
    nowa promocja te same low endy nic nowego a 12 mcy to tylko wabik
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-17 15:48
    Ludzie!!! Skopiujcie sobie komentarze GIEWONTA do Worda, strzelcie czcionke "20", wydrukujcie i powiescie nad lozkiem. Albo jeszcze lepiej - nad monitorem. I ilekroc bedzie chciec sobie ponarzekac na GOLu w komentarzach do promocji zerknijcie na ten madre slowa i sie przez chwile zastanowcie....... Brawo Giewont!
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-12-17 16:25
    dzieki Hubert. po prostu chce sie zygac po przeczytaniu tych narzekan!
    0
  • Users Avatars Mini
    waterman pisze: 2001-12-17 17:33
    I znów Idea uzależnia ceny aparatów od wyboru taryfy!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-17 18:22
    no właśnie zmiany w idei polegają summa summarum na tym, że pozostawiwszy 12-miesięczny cyrograf na telefony, zwiększyli ich cenę. Dodatkowo 12 miesięczny okres umowy dotyczy teraz juz tylko telefonów z dolnej półki. Czyli-tak czy siak zmiany na gorsze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-12-17 19:31
    Coś Idea wymięka... Zawsze dawali najniższe ceny słuchawek, a tu widzę drogo ( jeśli chodzi o porównanie z ofertą Ery) i w dodatku słabiutki wybór telefonów. A cena za aktywację? Tradycyjnie IDEAlnej sieci mózg się lasuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2001-12-17 19:50
    Oni powariowali... jeszcze dwa miesiące temu te telefony przy podpisywaniu umowy na 12 miesięcy kosztowały od 1 do 3 złotych netto! Moja Idea schodzi na psy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2001-12-17 20:56
    i gdzie podziala sie "stara dobra" idea? To wszystko jest smichu warte. Np. dokladajac 100zł mozna miec ta motorolke w POP`ie to bez placenia zadnych abonentow itp...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-17 23:36
    Piasek, zmienić telefon można wcześniej, niż kończy się umowa, w programie wymiany aparatow
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-17 23:37
    Giewont, pięknie napisałeś to, co wiele osób myśli (przynajmniej tych rozsądniejszych) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-17 23:38
    Raror, niestety nigdy w pre-paidach rozmowy nie są tak tanie jak w abo, więc dla wielu POP odpada (płaciłbym chyba rachunki ze 2 razy wyższe niż cena za telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-12-18 03:20
    waterman: czy to zle? Abonent wiecej dzwoniacy to lepszy abonent wiec ma tansze minuty i telefony (w tym przypadku nie placi aktywacji) i mi sie to podoba !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    luzak pisze: 2001-12-18 03:30
    Ja widze oferty ostatnio Idei to rzygac mi sie chce na nich.Jak ktos mysli i analizuje to od poczatku cennik , promocje dla Biznesu, umowa na 12 miesiecy z telefonami kiepskimi za 199 itd wzoruje na Erze.już wiem gdzie bedą szukac oszczędności hehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-12-21 19:53
    Wypychaja starocie!
    0
  • Users Avatars Mini
    darcus pisze: 2002-01-27 19:24
    Pewnie ! Najlepiej jak by wam zaproponowali N Komunikatora 9210 za zeta na 12 miechów. Wtedy byście całowali ich po nogach ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: