Cyfrowy Polsat rozpocznie świadczenie usług MVNO na początku lipca, a kampania promocyjna usług telefonii komórkowej ruszy we wrześniu. "W ubiegłym tygodniu udało się nam w końcu połączyć sieć z Centertelem i Polkomtelem, czyli w tej chwili znikła ostatnia przeszkoda, aby uruchomić nową usługę. Planujemy start telefonii mobilnej na początku lipca" - powiedział agencji PAP Dominik Libicki, prezes spółki. "Nie sądzę, abyśmy z kampanią informacyjno-promocyjną chcieli ruszyć w okresie wakacyjnym, dlatego nastąpi to dopiero we wrześniu" - dodał.
"Doładowanie kart pre-paidowych początkowo będzie możliwe w 10 tys. punktów sprzedaży detalicznej, we wrześniu w ponad 20 tys. punktów, a na koniec tego roku planujemy, aby było to 40 tys. punktów" - powiedział prezes. "Jeśli chodzi o post-paid to zaczniemy z 400 punktami sprzedaży, a do końca roku podwoimy ich liczbę" - dodał. Prezes nie chciał ujawnić na ilu klientów nowej usługi liczy Cyfrowy Polsat. "Klientów będziemy szukać w różnych miejscach, ale to nie będzie sprint, a raczej maraton. Na pewno będzie to baza klientów usługi telewizyjnej, bo poprzez 2,2 mln gospodarstw domowych docieramy z naszą ofertą do około 7,5 mln Polaków. Będziemy stosować crosspromocje, gdzie korzystanie z drugiej usługi premiowane będzie zniżkami przy opłacie za naszą telewizję" - powiedział. "Może pozyskamy też klientów wśród osób, które jeszcze nie mają telefonu komórkowego, bo według firm badawczych nawet przy obecnym nasyceniu kartami SIM na poziomie 108 proc. populacji, tylko 70 proc. Polaków korzysta z telefonii komórkowej" - dodał. W 2008 roku nakłady inwestycyjne Cyfrowego Polsatu na MVNO mają wynieść 12,7 mln zł, podczas gdy w 2007 roku zamknęły się kwotą ok. 20 mln zł.