W marcu wystartuje kampania reklamowa MEDIATEL

Newsy
Żródło: SM-Media
Opinie: 2

SM-MEDIA na pierwsze dni marca tego roku planuje rozpoczęcie kampanii reklamowej mającej na celu zbudowanie większej świadomości marki MEDIATEL - usługi telekomunikacyjnej świadczonej w oparciu o prefiks 1031. Założeniem kampanii jest przekazanie potencjalnym klientom firmy - wyraźnego i jasno sformułowanego komunikatu, iż możliwe jest świadczenie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych za niższą cenę. W swoich założeniach kampania opiera się na śmiałej i niekonwencjonalnej formie przekazu wyróżniającej się zdecydowanie na tle innych. Kampania o charakterze wizerunkowym będzie obejmować działania z obszaru ATL i BTL. Swoim zasięgiem kampania obejmie warszawski obszar tranzytowy, czyli prawie całe województwo mazowieckie koncentrując się na Warszawie i potrwa do końca kwietnia.

Kreację oraz całą koncepcję kampanii opracowała agencja Capitol. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialna jest agencja PRO Media House.

Spółka, po zatwierdzeniu przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w dniu 11.02.2005 r. zmian Statutu, zmieni nazwę firmy na identycznie brzmiącą jak reklamowana marka - MEDIATEL - pozwoli to na zoptymalizowananie wszystkich działań Spółki ukierunkowanych na promocję marki MEDIATEL, co ograniczy ponoszone wydatki na reklamę i zwiększy jej skuteczność.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: