Xiaomi wprowadza do Polski swoją nową usługę Xiaomi Care.
Równolegle jest ona uruchamiana w Niemczech, w Francji, w Hiszpanii oraz we Włoszech.
Usługa Xiaomi Care powstała z myślą o ochronie bardziej zaawansowanych smartfonów marki, w tym między innymi Xiaomi 14 Ultra, Xiaomi 14, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Lite, Redmi Note 13 Pro+, Redmi Note 13 Pro, Redmi Note 13 oraz POCO F6 Pro.
Xiaomi Care oferuje dwa pakiety ubezpieczeniowe.
Są one dostępne zarówno w pakiecie z nowym urządzeniem lub może je zakupić osobno.
zapewnia ochronę przed uszkodzeniami smartfonów powstałymi na skutek wypadków losowych. Ta usługa obejmuje 24-miesięczną ochronę, umożliwiając zgłoszenie do dwóch szkód w okresie 12 miesięcy w celu naprawy i jednej w ciągu 24 miesięcy w celu wymiany lub zwrotu kosztów.
obejmuje ochronę przed przypadkowymi uszkodzeniami oraz ochronę przed kradzieżą. Usługa ta również umożliwia zgłoszenie w okresie 12 miesięcy do dwóch szkód dotyczących napraw oraz jednej szkody dotyczącej wymiany bądź zwrotu kosztów za skradzione lub uszkodzone urządzenie w okresie 24 miesięcy.
W ramach ubezpieczenia użytkownicy z wykupioną usługą Xiaomi Care marki mogą oddać swoje urządzenie do naprawy do najbliższego punktu serwisowego Xiaomi. Ponadto mogą oni wygodnie zarezerwować naprawę mobilnie za pośrednictwem aplikacji „eClaim portal".