W Polsce wystartował program lojalnościowy Magenta Moments – jest zniżka na kebab

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
W Polsce wystartował program lojalnościowy Magenta Moments – jest zniżka na kebab

T- Mobile uruchomił w Polsce globalny program lojalnościowy Magenta Moments.

Magenta Moments to projekt Deutsche Telekom.

Na start programu w naszym kraju, klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić tańsze ubrania na Answear.com i tańsze bilety do Cinema City.

Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom.

Aby skorzystać z Magenta Moments wystarczy otworzyć aplikację „Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. 

Kampania promocyjna Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło Grupy Deutsche Telekom  Connecting your world. 

Program Magenta Moments  promować będą dwa  spoty reklamowe prezentujące mnóstwo bonusów dla klientów T-Mobile dostępnych w aplikacji Mój T-Mobile. Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący Klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z atrakcyjnych bonusów.

Kampania promująca program Magenta Moments prowadzona będzie w telewizji, internecie kinach i social mediach oraz przez działania media relations.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska przy wsparciu agencji PZL, bazując na koncepcie kreatywnym agencji Saatchi&Saatchi. Kampanię BTL przygotowała agencja ARC Worldwide – Grupa Publicis. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: