W sami swoi rozmowy będą za darmo

Newsy
Opinie: 150

W sieci sami swoi od 2 sierpnia br. zorganizowana będzie specjalna promocja, dzięki której rozmowy wewnątrz tej sieci będą zupełnie darmowe. Promocja będzie polegać na tym, że po zasileniu konta prepaid zdrapką (lub zdrapkami) podczas połączenia wewnątrz sieci będzie pobierana zwykła opłata zgodna z obowiązującym cennikiem (0.60 gr. brutto). Cała kwota za połączenia wewnątrz sieci zostanie jednak zwrócona na konto już następnego dnia. Oznacza to więc, że do końca października wszystkie rozmowy wewnątrz sieci sami swoi będą zupełnie darmowe. Zwrot pieniędzy z danej karty zdrapki będzie możliwy tylko do końca terminu jej ważności. Użytkownicy korzystający z tej promocji będą musieli terminowo zasilać swoje konta prepaid.

Promocja będzie trwała od 2 sierpnia br. do końca października br.

Opinie:

Opinie archiwalne (150):

Komentuj

Komentarze / 150

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    idea-ns pisze: 2004-08-01 02:16
    hmmm. ciekawe co na to konkurencja. przydały by sie znizki w abonamentach ...
    0
  • Users Avatars Mini
    i-luc pisze: 2004-08-01 02:23
    t o i tak nie pomoze SS, za pozno odpowiedzieli na Heyah, ale troche ludzi moze sie skusic na haslo "Darmowe rozmowy".
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-01 02:24
    Fajne ;-) Ale czy dla wszystkich czy tylko dla tych którzy kupią starter wraz z telefonem... w regulaminie który czytałem nie było to jednoznaczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    i-luc pisze: 2004-08-01 02:24
    ale jak sie skonczy promocja to z takim cennikiem ...
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-01 02:28
    Heyah jest lepsza!!! Choć pewnnie się skuszę na darmowe gadanie... Od września pop planuje wprowadzić darmowe rozmowy z wybranym 1 numerem wewnątrz sieci, będzie trzeba wysłać SMS z nr.tel za 4,88 z Vat, usługa ma być ważna przez 4 miesiące! Byłem z kolegą w agencji reklamowej idei która to puszczala zgromadzonym proponowane filmiki reklamowe i czekala na opinie zebranej młodzieży która reklama wydaję się być najbardziej skuteczna. Nie zmienia to faktu że narazie Heyah jest nr.1, na koncie jest kulminacja okresu ważności w przeciwienstwie do Pop, SS, S+. Myślałem że zrezygnują w SS z tego archaicznego pobierania opłat... eeee...
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-01 02:34
    Myslałem ze będzie można rozmawiać godzinami a tu będzie można gadać tylko tyle ile jest na koncie wg. cennika... Cóż i tak lepsze to niż nic. Widzę że strona www.heyah.pl teraz niedziała... wprowadzają pewnie nowe cenniki :-) Bez darmowych rozmów SS pewnie była by wielką klapą... ciekawe ile osób wyżuci karty SIM gdy promocja się skończy...
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-08-01 02:40
    @bts pewnie chcieli by zrezygnować z tego archaicznego pobierania opłat, ale muszą chyba jeszcze dużo nadtym popracować., co do starterów heyah chyba miała lepsze kanały dystrybucji bo jeszcze przed startem na allegro mozna było kupic startery, na chwile obecna ss nie ma, podobno maja byc sprzedawane głównie na poczcie!
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-08-01 02:41
    @bts przecież 30 minut kosztuje tylko 18zł a na drugi dzień kasa już wróci na konto wiec czy to aż tak źle???
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-08-01 02:43
    jedno jest prawie pewne, heyah tez pewnie cos wymysli, po tym jak praktycznie natychmiast zareagowała na pop'a, mozna sie spodziewac że wymysli cos z darmowym gadaniem
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-08-01 02:54
    Ciekawe posuniecie marketingowe... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-01 02:50
    bluebird---Nie... Jeszcze zanim nie było Heyah takie promocje wydawały się w Polsce bajką a teraz będą w SS, agencja reklamowa Popa się szykuje więc musi mieć zlecenie od centertela... I każda odniżka cieszy - nie ważne w jakiej sieci bo prędzej czy później konkurencja też zjeżdża w dół z cenami. SMSy po 15 groszy w Heyah już działają!!! Sam to sprawdziłem osobiście! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-08-01 03:10
    Hmm. Startery sa po 30 a ile z tego na gadanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-08-01 03:18
    eheh to jest lepsze od tego sekundowego naliczania!!!!! wystarczy kupic dwa startery sobie i drugiej osobie i gadac za darmo dowoli:):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 04:48
    ***ciulek to chwyt marketingowy.Tylko tyle.Wiekszosc spoleczenstwa jak i ogolnie ludzi "przyzwyczaja sie do roznych rzeczy" w tym przypadku polkomtelowi chodzi o prefiks 887.To jest cwane jak ja to mówie "taka czysta psychologia".My Wam damy 3miechy za free,ale wiekszość z was pewnie dzieki temu zostanie w SS.po prostu ludzie nie zmienia numeru.Tak jak i nie patrzyli i nie liczyli z kalkulatorem tych zagmatwanych cen w starym ZTS w POpie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 04:50
    A i najwazniejsze jestem rozczarowny brakiem taktu 1/1s w team2!I co mam odejsc do Heyah bo akurat mam starterki i maja lepsze warunki?hmm
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 04:52
    No wlasnie ,ale..no właśnie w Heyah nei ma GPRSu,a ja zamiezam laczyc sie przez niego w najblizszym czasie na komunikatorze tlen i GG
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 04:53
    Swoją drogą w POPie mogli by juz dac łaskawie OBUECANY 2 lata temy GPRS !CHANBA.Miałem Popa i ...już nie mam.Za dlugo wszystko sie u nich dzieje i jakość usług ogólnie kiepska...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 04:54
    A jak dadzą GPRSa w popie to sobie porównam stawki gdzie jestr najtaniej i kaska poleci do jednego z 3ech
    0
  • Users Avatars Mini
    HirOn pisze: 2004-08-01 05:19
    POP jak ostatnio bylo glosno stracil duzo uzytkownikow od poczatku istnienia zanotowal najwiekszy spadek wiec teraz musi cos zrobic zeby odzyskac ludzi wiec bardzo mozliwe ze wprowadzi ten jeden numer pod ktory bedziemy dzwonic za darmo a po za tym od polowy sierpnia ma obnizyc ceny do 72gr za min i 12 gr sms :) fanie bedzie... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    namol pisze: 2004-08-01 09:27
    Ja tylko wspolczuje Simplusowcom. Widac Polkomtel tak bardzo zaangazowal sie w promocje SS, ze zupelnie o nich zapomnial. W tym momencie Polkomtel (chyba) zaklada, ze wiekszosc Simplusowcow przejdzie do SS, ale czy na pewno? Czy zmiana numery musi byc na 887? A moze lepiej na 50X lub 880? W koncu promocja w SS kiedys sie skonczy, za to Heyah i POP wykazuja DUZO WIEKSZA elastycznoc w zmianach cennika.
    0
  • Users Avatars Mini
    namol pisze: 2004-08-01 09:31
    ... no i jeszcze TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-01 10:29
    Patent jest boski. Jak chcesz rozmwiać długo, to najpierw przynieś gotówkę ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2004-08-01 10:30
    ale to jest bardzo ciekawie pomyślane, bo niemożna rozmawiać ile się tylko chce, tylko tyle ile pozwala Ci na to stan Twojego konta i to właśnie może komplikować sprawe ale lepsze to niż nic
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-08-01 10:34
    hehehe fajnie pewnie siec sie zapcha :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-08-01 10:36
    Sieć się nie zapcha, bo Plus ma najlepszą infrastrukturę, więc spoko. A poza tym jest to świetna promocja - bo rzeczywiści rozmowy za darmo. I cóż... sorki heyowcy, popowcy i taktakowcy, sami swoi jest najlepsze :-) !
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-08-01 10:46
    No i to jest proszę szanownego towarzystwa REWOLUCJA. Zasady takie czy inne ale DARMOWE rozmowy wewnątrz sieci przebiły wszystko. Teraz wystarczy kupić kilka kart, doładować porządnie, obdzielić rodzinę i macie wszystkie rozmowy w pełni za darmo - lepiej niż stacjonarny ! I to się nazywa hit !! Zresztą zastosowań widzę dużo więcej. Szkoda, że na rynku nie ma telefonów "stacjonarnych" które byłyby bez kabelka z kartą SIM :-) Od razu bym kupił, bo starsze osoby nie za bardzo lubią te małe komóreczki... Plus pokazał kły - to uderza w heyah i popa bardzo mocno, bo u nich nie ma darmowych rozmów. Brawo Plusie, oby tak dalej. REWOLUCJA NA POLSKIM RYNKU PREPAID - rozmowy w sieci za darmo. Nie tak dawno wszyscy marzyli o jednosekundówce a tu proszę... darmowe rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-01 11:24
    Bardzo fajna promocja, a może by tak wprowadzić to na stałe? To by dopiero była rewolucja! Plusie pomyśl o tych którzy mają Simplusa i nie chcą zmieniać numeru i zmodyfikuj ofertę Simplusa, dorzuć takt 1/1 do TEAM2 i już będzie lepiej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-01 11:43
    I wymyśleli coś na rozruch. Tylko ze zanim luzie kupią SS i beda mogli skożystać z tej promocji to skończy się i co wtedy? Pewnie każdy powróci do sieci w której był.
    0
  • Users Avatars Mini
    kyu pisze: 2004-08-01 11:43
    Ciekawe - "zwrot pieniędzy z danej karty zdrapki będzie możliwy tylko do końca terminu jej ważności" - a pieniądze zwracają na drugi dzień; więc teoretycznie to co wydzwonię w ostatni dzień ważności danej zdrapki już nie zostanie zwrócone. Czyżby tak to należało rozumieć???
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-08-01 13:02
    Nikt nie wróci.... tak szybko. Najpierw beda mieli do wykorzystania te pieniądze na koncie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-08-01 13:04
    zwykł chwyt marketingowy, który ma przyciągnąć ludzi do samych swoich.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-01 13:04
    tylko po jakiego heyah to robią, walka cenowa to chyba nie najlepsza koncepcja, bylo po 2,90 za minute i tez było fajnie. Moze operatorzy chcą pokazać ewentualnemu 4 raczowi żby za bardzo nie kalkulował wejścia, poprzez obniżkę cen, bo obniżyć ceny mogą wszyscy jak tylko chcą, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 13:08
    ***kyu tak dokładnie tak to jest po prostu polskie cwaniactwo.Muwi sie,w stanach jakbyłem,ze polak polaka w h.. robi tam.W sumie nie trzeba daleko jechać by też być w h... robiony.Ech coraz dziwniej patrze na mojego wiernego simplusa z prefiksem 601...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 13:15
    Najbardziej denerwuje mnie w simplusie to iż potrafią przysłać np smsa o treści " opłata za sms i mms" a ja kur.a nie wysyłam wogóle smsów bo mam interenet pod reką wszędzie.I to w sumie,ze zwracają tą kase niewiadomo w którym momencie.Jesli są 2 tańsze swojaki zamiast np 5 jak w taktaku to powinni chociaż nauczyć sie rozliczania z nich od razu po rozmowie.Ułatwiło by to kontrole nad kasą.A tak to masz 5zł,za chwile masz 1,20,a po 5 dnaich nagle 2,68 np.Wolałbym mieć 5zł pogadać i mieć np od razu 2,68zł bo wtedy wiem na ile moge jeszcze sobie pozwolic,a tak to kur.a siedze i gapie sie na telefon 5 dni i czekam z utęsknieniem kiey przyjdzie mi SMS o zwrocie mojej kur.a wydanej w "nadmiarze" gotówki..ehh
    0
  • Users Avatars Mini
    wtk pisze: 2004-08-01 13:16
    **kyu: Zgodnie z tym regulaminem to jest mozliwe :) Pomysleli o paru rzeczach i ta kara umowna 600pln jest fajna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 13:17
    ups sory wypowiedź z 11:08 oczywiście mówi a nie muwi
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-08-01 13:18
    Jeżeli Simplus nie wprowadzi w najbliższym czasie taryfikacji 1/1s to... po 4 latach będzie rozstanie i pierwsze bliskie spotkanie z Era Tak Tak. BTW - czy w taktaku wciąż jest to idiotyczne podawanie stanu konta netto, a cen telekart brutto?
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-01 13:26
    a tak na marginesie, to w tym Plusie pracują naprawdę "megamózgi", zajeb...cie inteligentni ludzie, potrafia zakasować konkurencję. Najpierw mixem, innym niz w idei (era niestety brak własnej inwencji tworczej, jak zwykle zresztą), do tego stopnia, że kumpel-własciciel salonu idei nie wie co sie dzieje, wpadł po info dlaczego u niego taka padaczka i co to ten plusowy mix. Teraż SS z darmowymi rozmowami: konkurencja sie "wypsztykała": heyah, pop, sim+ (tak dla zmylenia i uspokojenia konkurecji), tak tak, a wreście SS ZAKASOWAŁA WSZYSTKICH, MEGA MÓZGI OJ TAK
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 13:34
    mega mózg?Ja bym sie tak nei cieszył bo to nie moje..pozatym to czyste cwaniactwo i tyle a nie mega mózgi
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-08-01 13:40
    Interesujące,ale zapewne jak we wszystkich tego rodzaju promocjach jest jakas niespodzianka o ktorej napisano najmniejsza z mozliwych czczionek:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-01 13:49
    ***nobody no a jaak :-) no musi być bo inaczej co to za zysk z "promocji"hmm
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-01 13:51
    nieważne-----stan konta jest podawany w brutto, po użyciu kodu *101# pojawia się treść: "Kwota brutto 0.00 PLN, polacz. wychodz. do 00/00/00 +1miesiac na odbieranie" , ważność po doładowaniu siesumuje i np. kupując 4 karty za 50 zl ważność na polaczenia wychodzące wydluza się do 1 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-01 13:51
    nieważne-----stan konta jest podawany w brutto, po użyciu kodu *101# pojawia się treść: "Kwota brutto 0.00 PLN, polacz. wychodz. do 00/00/00 +1miesiac na odbieranie" , ważność po doładowaniu siesumuje i np. kupując 4 karty za 50 zl ważność na polaczenia wychodzące wydluza się do 1 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-08-01 13:51
    Przepraszam, jakie to cwaniactwo? Że rozmowy za darmo? Masz popika i pikawka ci pika, że tak piszesz? No wcale się nie dziwię, w końcu to jest przełom - rozmowy ZA DARMO. A popaki i hejkowcy płaczą i płacą
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-01 14:04
    *januszX * z tego co przeczytałem to wenątrz sieci to tylko SS. A kto ma SS? Zanim rozsądna liczba osób bedzie miała (lub nie) taki prefiks to skończy sie promocja. Nie uważam, że ten chwyt jest lipą ale mało opłacalną inwestycją.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-08-01 14:13
    Bez sensu, haiper! Kupujesz pakiety startowe znaojomym i rodzince i hulasz gratis przez całe wakacje i az do pazdziernika. Jesli powiesz ze to lipa, to stwierdzę że jako pracownik marketingu konkurencyjnej sieci dostałeś impotencji intelektualnej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-01 14:17
    zapytam i tu czy te rozmowy za free to nie przypadkiemm tylko w obrebie prefiksu sami swoi 887?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-01 14:22
    mppt ok, "darmowe rozmowy"
    0
  • Users Avatars Mini
    emil pisze: 2004-08-01 14:26
    Pierwszy raz Plus wymyślił coś sęsownego z tymi darmowymi połączeniami w sieci. Ale pozostałe ceny ,czyli za polączenia do innych sieci i sms-y to są typowo plusowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    eluh pisze: 2004-08-01 14:42
    tak
    0
  • Users Avatars Mini
    Michałek pisze: 2004-08-01 14:51
    MARCIN EMPUNKT : tak uważasz że SS zakasował wszystki ? nie tak szybko bo czkawki dostaniesz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 15:00
    ***januszX- moja córka która ma 3 latka też myśli , że po pieniądze idzie się do bankomatu i bierze się ile chce. Ile Ty masz lat jeśli wierzysz w "rozmowy za darmo" ? Jak długo będziesz je miał ? Czy po zakończeniu rozmów za darmo , rewolucja o której mówisz się skończy ? A ludzi się przyzwyczają "bo za darmo" i może im się zapomnieć , że "za darno" się skończyło. Bo na to wygląda.. Komu wtedy jak to określasz " będzie pikać pikawka) podczas rozmowy i sms-owania ? Bo chyba nie tym z POP i Heyah oraz Tak-tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-01 15:03
    ***Michałek: tak uważam, zakasował, ale wierz mi że dla mnie osobiscie nie jest to najlepsza informacja, bo co powiedzą moi klienci biznesowi, że pre-peidowcy rozmawiaja gratis?, oni też tak chcą, nie wiem czy do swojej firmy nie kupię 6szt. SS i przez 3m-ce moi pracownicy bedą rozmawiać za darmo między sobą, a karty abo bedą sie kumulowaly przez 6m-cy, do plus i na stacjonarne po 0,80gr. Naprawde firmy maja nad czym sie zastanawiać szczególnie te które mają sieć firmową
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 15:05
    No to się rozpocznie reklamowy wrzask "ROZMOWY ZA DARMO!" ;-)))) Jeśli już miałbym kupić dla taty tę ofertę ,to kupiłbym ją dla naliczania sekundowego którego nie ma w Simplusie , a nie dla rozmów "za darmo". O ile dzwoniąc z numeru abonamentowego w Plusie połączenie to będzie taryfikowane jako połączenie wewnątrz sieciowe. To będzie O.K. bez dyskusyjnie i daję wtedy tej ofercie 10 punktów. A nie za jakieś darmowe bajki. No i jeśli będzie simplusnet , to na pewno tatę przeniosę , choć na Simplusie ma jeszcze bardzo dużo pieniędzy na koncie.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-01 15:05
    ***issa: jasne nic nie jest za darmo a operator to nie caritas, ale przez 3m-ce jest za darmo, potem bedziemy sie martwić
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-01 15:07
    ***issa: na Plusa nie bedzie za darmo, ale i tak biore 5110 dla pracowników i niech naparzają przez 3 m-ce
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 15:12
    Jak już minie "darmowa" rewolucyjna extaza , to polecam najprostsze myślenie. Do nielimitowanych rozmów nie jest potrzebne sekundowe naliczanie - zgadza się ? No bo po co ? Daję "darmowym" maksymalnie 5 miesięcy życia. I raz jeszcze powiem , że bardzo się cieszę jeśli , a to niemal pewne , abonamentowe SS-y i Strefa będzie uwzględniała pre-paidowe SS-y jako wewnątrzsieciowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-01 15:20
    *jarpol * issa * już napisał to co Ja chciałem więc nie bede powtarzał.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2004-08-01 15:57
    No to jest w zasadzie jeden haczyk ze za free to tylko do sieci macierzystej czyli SS i nigdzie wiecej i do tego najpierw musisz miec kwote aby z tego korzystać a po drugie to musisz miec wielu znajomych w sieci ;) a to moze byc z deko problematyczene ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-08-01 15:59
    Chwyt marketingowy genialny, tylko, czemu to tylko promocja.... Czekam na odpowiedź konkurencji:)
    0
  • Users Avatars Mini
    i-luc pisze: 2004-08-01 16:34
    Przestańcie sie tak zachwycać "darmowymi w SS". Jesli komus uda sie namowic na zakup SS, chociaz 30% znajomych z ksiazki telefonicznej w waszym telefonie, to moze sobie pogadacie za "darmo". Patrzac realnie (wzglednie)staly numer w telefonie jest o wiele bardziej cenny i dlatego wiekszosc pozostanie w TakTakach, Heyah, POPach czy SIMplusach. Gdzie ceny sa nizsze od SS (chocby SMS), a promocja nie trwa wiecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2004-08-01 16:58
    A ja kupie sobie startera razem z kilkoma osobami z ktorymi najczęściej rozmawiam i przez 3 mce oszczędze troche minut w abo a potem "SS" bye,bye :D
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-01 17:03
    i tacy sa potrzebni, bo trzeba bedzie zostac po to by wydzwonic te zaoszczedzone pieniadze
    0
  • Users Avatars Mini
    jackson pisze: 2004-08-01 17:08
    SS było by dobre gdyby ta promocja obejmowała wszystkie numery w Plusie (abonamenty + Simplusy) to by wtedy można poszaleć :) a jeszcze lepiej gdyby tak jak w Popie można było przejśc na taryfe nowy Pop czy w erze do Happy tak tu żeby można było zmienić tylko taryfe na SS w Simplusie bez zmiany numeru telefonu :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    i-luc pisze: 2004-08-01 17:13
    ***Tomek19*** No widzisz "klasyki pre-paid" sa jednak caly czas popularniejsze. Ja tez nie mam nikogo w Heyah i nie sadze ze ktos ze znajomych przejdzie do SamiSwoi. Tak wiec mimo trwajacej "wojny" pre-paidow, "uchodzctwo" jesli jakies nastapi to przynajmniej wsrod moich znajomych powinno odbyc sie w obrebie POPa, SIM+ i TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-01 17:14
    Jasne. Już mam dość tych jęków. To by było dobre jakby to albo tamto. Pewnie najlepiej żeby dali wam fona za darmo i dopłacali 100zł co miesiąc na konto za to. Przecież to oczywiste, że firmy telekomunikacyjne to nie PCK i nic darmo nie dają bo zarabiać powinny. Ta oferta jest dobrym sposobem na wejście SS na rynek. Jak już tu nieliczni pisali wystarczy kupić startery dla kilku osób w rodzinie i znacznie na kosztach zaoszczędzić. A po promocji i tak się opłaca zostać bo jest wkońcu 60gr/min w sieci a to nie jest przecież bardzo drogo. Do października pewnie baza klientów będzie znaczna więc i dzwonić będzie do kogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-01 17:16
    jackson: A jaki by to miało sens, żeby robić nową markę a jednocześnie jako wewnątrz sieciowe połączenia traktować rozmowy na Plusa i S+? W cenniku jest wyraźnie podzielone, na inne sieci i na sieć SS. Ten sam schemat ma zresztą Heyah i to jakoś nikogo nie dziwi.
    0
  • Users Avatars Mini
    anabelka pisze: 2004-08-01 17:18
    JanuszX twoje oddanie dla pracodawcy jest godne podziwu....ale SS po pazdzierniku zapcha klopy....bo wtedy bedzie z powrotem najdrozsze...z drugiej strony to jednak dosc odwazne posuniecie ze strony plusa, ktory uwazal zawsze zeby nie zaczynac wojny cenowej.....co do infrastruktury plusa...hahahah...ile razy ja tutaj w bylym jeleniogorskim mialem zapchana siec, albo BtS wysiadal....wiec nie tworzmy jakichs mitow.....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-01 17:19
    Strefa+, SS i inne zniżki w Plusie czy Simplusie na własną sieć, też pewnie będą ten prefiks jak obcą sieć traktować.
    0
  • Users Avatars Mini
    anabelka pisze: 2004-08-01 17:20
    darmowe rozmowy to plus.....ciekawe czy konkurencja zareaguje....zobaczymy wkrotce!
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-08-01 17:22
    moze jest to w 100% darmowe gadanie ale z ograniczeniami, ktore sa jak najbardziej do przyjecia, w tej chwili nie ma lepszej promo na rynku. nawet pop(jak ktos napisal) ze za free beda rozmowy z jednym numetem, to juz nie za darmo, bo za esa Cie skasuja 4.88 :P. I do wszystkich w sieci. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-01 17:59
    Ja mam tyle numerów, że nic sie nie stanie jak dojdzie jeszcze jeden. Jutro wyruszam w miasto po 2 startery (1 dla mnie i jeden dla mojej dziewczyny). Będe musiał na trzy miesiące zaniedbać trochę swojego Popa (ale nie za bardzo). Pod warunkiem, że nie ma jakichś ukrytych warunków to najlepsza promocja w historii polskich pre-paidów i grzechem byłoby z niej nie skorzystać... :-) Ciekawe, czy zestawy będzie można dostać w salonach firmowych Plusa, bo doszłaby jeszcze zniżka na kartę 5 Plus... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-08-01 19:37
    Ja bym tam wolal rozmowy za free do jednego numeru nawet z cena aktywacji uslugi 4,88 zl (tym bardziej, ze te 4,88 zl to ma byc oplata raz na 4 miesiace), bylebym nie musial zmieniac numeru i bylaby to stala usluga a nie promocja. BTS: na ile oceniasz szanse, ze ta usluga w POPie rzeczywiscie wejdzie od wrzesnia? Dla mnie, mimo ze jestem zatwardzialym simplusowiczem, bylaby to rewelacja. Tak sie sklada, ze okolo 70% rozmow odbywam z jednym numerem w POPie. Dla takiej uslugi zaczalbym nawet uzywac POPa, bo oznaczaloby to dla mnie zysk okolo 40 zl na miesiac. I mysle, ze wiele jest takich osob, dla ktorych rozmowy z jednym numerem za free to jest to czego potrzebuja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-08-01 19:40
    Oczywiscie chodzi mi o rozmowy z jednym numerem za free bez koniecznosci pakowania sie w abonament, bo to odpada.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 21:00
    A czy ktokolwiek z tych co wpadają w zachwyt mówi o korzystaniu długofalowym , czy też o tych 3 miesiącach ? Bo wszystko to wygląda z punktu widzenia tych właśnie komentarzy na wersję - kup , wykorzystaj, wyrzuć. Poza tym ile będzie na Starterze i jakie będą jego czasy na wychodzące i przychodzące. Pewnie nie raz będzieci musieli doładować. Ktoś powyżej już poruszył tę kwestię , a ja pyta się dalej. Ilu z Was ma POP , Tak-taki i Simplusy i dzwoni tylko i wyłącznie do własnej sieci ? A ile to klientów! Po 6-7 milionów w danej sieci. I co może powiecie , że mając Starter SS będziecie od 02.08 dzwonić tylko w ramach SS ? Dobre sobie... Chętni się znajdą , ale wszystkie komentarze mają wyraźny podtekst - "już wkrótce do kosza". Nikt wogóle się nie zachwyca , że 1/1 w ofercie Polkomtela. Tylko to że "darmowe". I tak długo jak będzie "darmowe" będzie trwał zachwyt.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 21:03
    *** Lennox - rewelka ? Przecież nie ma Smartphonów , bez których w Twoim przypadku ani rusz. No i co z tym internetem ( no bo nie "jakiś tam wap" ) , którego masz zamiar tak namiętnie używać ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-01 21:14
    issa: A co ty taki zgryźliwy się zrobiłeś? Za darmo, świetnie, a że na trzy miesiące? Też dobrze, a co nas obchodzi co się potem z tymi kartami stanie. Dobrze że się pojawiają nowe oferty. Przez ostatnie kilka miesięcy prepaid w Polsce zmienił się nie do poznania. Jak było drogo wszyscy chcieli taniej, jak jest taniej a nawet darmo (choć tylko w promocji) to znów jest źle. No nie rozumiem tego. Im większy wybór tym lepiej, niech sobie każdy kupi i po 5 kart jak mu to daje oszczędności, a potem niech je wywala do klopa i wyciąga z niego przy okazji kolejnych zniżek i promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    michał pisze: 2004-08-01 21:31
    Przepraszam ze nie w temacie,ale poszukuje obiektywnej oceny.Ktory numer według was jest łatwiejszy 505-909-202 czy 503-509-333.Dzieki z gory za odpowiedz. A odnosnie simplusa,moim zdanie to spozniony niewypał,chyba ze znajac plusa bedzie przdłuzał te darmowe rozmowy w nieskonczonosc,jak to było z sma-ami za 15 groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 21:36
    505 - 909 - 202 moim zdaniem jest lepszy :-) ***RAFALS - zgryźliwy ? Jezu ! Starość nie radość ;-DDD Przepraszam postaram się stonować sowje wypowiedzi , na serio. ***RFALAS - chodzi Ci o Lennoxa , czy o SS. Bo tej drugiej ofercie dałem 10 punktów , jeśli ją obejmą SS z abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-01 21:46
    issa: chodzi mi ogólnie o to, że im wiecej ofert tym lepiej, jednemu będą pasować innemu nie ale lepiej. W różnorodności siła :) Idę do domu, dość już tej pracy, uff...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-01 21:47
    *** RAFALS - zadałeś dobre pytanie. "Co się z tymi kartami tanie" Ja sam kupiłem sobie Heyah , ale po dokupieniu Idea Mega do Plusa , oddałem ją , bo nie miałbym jej z czego utrzymywać. Wielu chciało naprawdę zmienić ofertę na najlepszą , a taka wtedy Heyah była i zostali przy niej , nawet "testując ją" niejako na boku. Tu każdy chce na 3 miesiące i bye, bye. Czy pamiętasz może jakiś komentarz ,w którym byłaby jednoznaczna deklaracja zostania przy SS bez względu na okoliczności ? To jest bardzo wymowne. Ale popieram , niech każdy kupuje to co chce.
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2004-08-01 22:07
    MAM PYTANKO: CZY SMS'Y WYSŁANE Z MIASTA PLUSA "NABIJAJĄ" ERAJEDNOSTKI W BONUS TAK-TAK??? PROSZĘ BARDZO O POMOC I ODPOWIEDŹ!!! CZY ZNACIE JAKIEŚ METODY NA ZWIĘKSZENIE ERAJEDNOSTEK, BO WIEM, ŻE TAKIE ISTNIEJA??? PORSZĘ O KONTAKT NA MAILA - PODANY JEST POD MOIM NICK'IEM!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-01 22:08
    Darek-----myślę że to już jest bardzo realne jesli agencja reklamowa ma przygotować efektywną kampanię reklamową. Zapomniałem dodać że darmowe dzwonienie ma być od godz. 22 lub 23 do 6,7,8 rano, agencja jeszcze niemiała pweności, reklamówki jakie mówiły o wybranym numerze a ze tylko w nocy to mają dać małą czcionką na dole ekranu,plakatu itp. Ciekawe po co miałem wypelniać anonimową ankietę ze znajomości cen u konkurencji?
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-08-01 22:49
    chyba plus jest najlepszy w tego typu zaciemnieniu sytuacji i wciskaniu kitu klientom, darmowe rozmowy to tylko mrzonki
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-08-01 22:55
    memphisto: jezeli posiadasz numer w plusie mozesz korzystac z Miastaplusa i bramki do wysylania smsow. Limit to wysylanie smsow nie czesciej niz co 30 sekund na jeden numer, nie wiecej niz 30 smsow na godzine i 60 smsow na dobe. Nie ma zadnych jednostek. Z wlasnych doswiadczen wiem ,ze bramka jest w 99,99% skuteczna. Pozdarwiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2004-08-01 23:03
    gm: dodaj do tego skrzynke pocztowa profil zielony gdzie przychodzi powiadomienie o kazdym mailu
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-08-01 23:07
    sandrzej: oczywiscie o tym zapomnialem, choc musze sie troche poskarżyć na e-mail PlusNetu. Ostatnio (teraz sie juz uspokoilo) na te konta dostawalem duzo spamu i wirusow. Kiedys (to chyba byly testy) wysylalem e-mail'e majace nawet po 12 MB, a teraz sztywne 4 MB i ani 1 kB wiecej. Szkoda, bo z tego co slyszalem na poczta.fm i interia.pl konta za free sa juz po 100 MB a jeden e-mail moze miec 10 MB. Pozdarwiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-08-01 23:08
    ...aha, skoro jest juz rozmowa o PlusNecie warto wspomniec o Dostepie Glosowym,. Czesto z tego korzystam, fajna usluga i jest mozliwosc odpowiedzi na mejla. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2004-08-01 23:14
    ciekawa propozycja
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadiusz pisze: 2004-08-01 23:16
    Im wiecej czytam o tej nowej usludze SAMI SWOI mniej wiem...tyle zagadek z tymi darmowymi rozmowami...ale juz jutro mam nadzieje wszystko sie wyjasni...pozdrawiam wszystkich maniakow GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-08-01 23:23
    w mordę, ludzie co wy co 3 miesiące zmieniacie numer telefonu??? rzucacie się na każdą nowinkę jak mucha na g... (za przeproszeniem) i co? za 3 miechy znowu zmiana numeru bo inny operator wprowadzi lepszą promocję, tanszą o parę groszy???? "darmowe rozmowy" dobre sobie, ja do tej pory nie mam żadnego znajomego z numerem Heyah w swojej książce telefonicznej (cóż może już nie ten wiek, stare zgredy z nas) tak samo będzie tutaj. Ilu będziecie mieć znajomych z prefiksem 887 aby do końca paździenika skorzystać z tych "darmowych" atrakcji??? widzę nieraz na ulicy takich co to co chwila zmieniają karte SIM w telefonie aby zadzwonić bądź to do jednej bądz do innej osoby - przecież to lekko śmieszne.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-01 23:53
    To dzięki takim chwytom można, jakoś zaistnieć, gdyby Polkomtel wypuścił tą taryfe (podobną do Heyah), kilka miesięcy temu, nie było by problemu z ilością chętnych, a tak musi dać jakiś łakomy kąsek żeby przyciągnąć do siebie użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-01 23:54
    Darmowe rozmowy w sieci przez te 3miesiące to trafienie w samą dziesiątke tarczy przez Polkomtela!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-01 23:55
    namol - Ty lepiej nie rób żadnych analiz... Nie myśl nawet lepiej... To męczące jest :-) Jakbyś pomyślał to pewnie bys wymyślił - że np. większość simplusowców nie może przejść na Samych Swoich, bo nawet dla połowy nie ma numerów :-) Pozostaw myślenie Polkomtelowi. Ty może skorzystać z oferty, albo nie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-01 23:58
    potwierdza sie nieoficjalna informacja ktora pojawila sie w sieci. ciesze sie, ze moje czarne wizje na temat mistyfikacji i humoreski naszym kosztem, nie spelnily sie. ile bedzie kosztowal starter SS? (nie znalazlem nigdzie tej informacji) jesli cena bedzie "przyzwoita" to moze sie skusze ze wzgledu na ta promocje (oczywiscie jako druga karte).
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2004-08-02 00:02
    gm: osobiscie nie mialem takich przygod z mailem. I tak jak wedruje po operatorach tak tez wedruja moje skrzynki poniewaz zalezy mi na powiadomieniu smsem. Stad wybor nawet darmowej wiekszej o wiele ale bez powiadomienia nie wchodzi w rachube...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2004-08-02 00:05
    i tak na marginesie - dziwi mnie ze tylko plus wpadl na pomysl dawania kazdemu (darmo) kto zechce skrzynki pocztowej gdzie przychodzi powiadomienie o kazdym mailu. Przeciez nie ma nic lepszego jako argument blokujacy opuszczenie danego operatora... no i te 60 smsmow dziennie do wszystkich, o ktorych pisales. To naprawde wystarcza
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 00:09
    issa 01-08-2004 19:03 - dobre... ;-) RAFALS - to raczej odświeżenie pamięci, nie zgryźliwość ;-) gm - z wysyłaniem poczty nie ma problemu - nie limitują wielkości przesyki - przynakmniej nie zauważyłęm. Z odbieraniem jest ograniczenie. Nie porównuj tych usług - za cenę darmowego konta o nikomu nie potrzenbej wielkości dostajesz non stop reklamy, nie mówiąc o coraz dłuższych reklamach w listach - wiem bo mnóstwo dostaje tego - nie wiem dlaczego wszyscy się tak na te darmowe konta rzucili? Szczególnie firmy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 00:12
    sandrzej - "darmowe" skrzynki w PlusNecie są niewielkie, niewiele tez wymaga ich obsługa ze strony Plusa. Chociaż wszystko działa jak należy, interfejs jest ten sam od zarania :-) No i oprócz "darmowych" mają też płatne - większe w większymi możliwościami konbfiguracji itp. Chociaż też od zarania ne zmieniane.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-02 00:24
    wlasnie chce wyslac z neo na ....@wp.pl 6,8 MB i nie chce przejsc
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-02 00:36
    Proponuje założenie poczty na www.o2.pl 250MB + jednorazowo można przesłać 20 MB (oczywiście czyjas skrzynka musi mieć możliwość odbioru takiej paczki) + anty/spam. To wszystko za darmo!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-02 00:43
    dzieki poszlo inna droga
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2004-08-02 00:52
    W skrzynce o2.pl jest również możliwość powiadamiania za darmo o nowej poczcie poprzez smsa, ale tylko na sieć plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 00:54
    AQQ - no niestety ograniczyli wielkość przesyłki wysyłanej i odbieranej do 4 MB, nawet nie zauważyłem tego. trudno - życie nie kończy się na 4-megowym e-mailu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-02 00:58
    Słyszał ktoś cokolwiek na temat umowy, którą trzeba podpisać kupując Siemensa A52 za 199 zł w SS ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 00:59
    neomod - możliwość jest - ale czy działa? Jednak serwer może wysłać bodajże 200 wiadomości na 12 godzin... Węc kto pierwszy ten lepszy :-) Tak samo jak w moich dwóch komercyjnych skrzynkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-02 01:00
    moje juz doniega konca
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-02 01:01
    a tu to bedzie wpisow ojjj
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2004-08-02 01:06
    Tego nie wiedziałem, że może nie działać. Nie testowałem jeszcze tego powiadamiania smsem
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-02 01:23
    ***januszX mam Simplusa nie Popika i pikawka mi nie tuka :-) właśnie od momentu braku Popika pikawka mi nie tika :-) dlaczego?Hmmm brak dobrej jakiści usług(nie myl z tanimi bo może i są tanie,ale nie najlepsze) oraz mało prawdopodobne zapowiedzi o różnych nowościach oraz chwalenie sie ciągle ilez to oni rynku zdobyli i jak to oni szybko GPRSa do POPa wdrążaja ohhh szyyybkooo ohhh
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-02 01:26
    także jak GPRSa w popie nie było po zapowiedzi ponad 14 miesiecy temu tak i po kolejnych zapowiedziach i obietnicach nie ma.Wnioski można szybko wyciągnąć biorąc pod uwage fakt iż instytucja-firma ta podlega pod tepse,a o niej juz tu pisałem podobnie jak i o idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-02 01:35
    ***JanuszX pozatym czy nie uwazasz,ze pobieranie kasy w nadmiarze i wymuszanie kasy w doładowaniach jest nie fair?wg mnie jeśli sie deklaruje darmoche to powinno byc to prostsze.wiem prosto powiedzieć doładuje i dzwonie i tak mi to zwrócą jesli dzwonisz sporo sporo musisz "wpakować" w swoje "darmowe gadanie"jesli doładowywujesz dzwonisz i kończy ci sie ważność konta to po blokadzie o różnicy jaką pobrali możesz zapomnieć..Jesli 31 października będziesz rozsądny powiesz sobie pewnie "pora teraz wygadać kase którą mi zwrócono i zmienić usługe na tańszą bo patrząc na cene smsa płakać sie chce a reszta stawek też nie jest taka dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-02 01:36
    ***krissj10: GPRS w POPie to juz niekonczaca sie legenda (bo w kazdej legendzie jest troche prawdy ;). zapowiedzi, ktore ukazały się 14 miesięcy temu i kolejne po nich następujące zdołały utrzymać mnie w POPie az do maja tego roku, ale mialem juz dosc oczekiwania. wydaje mi sie ze wprowadzenie GPRSy do POPa bedzie momentem smutnym, gdyz stracimy doskonaly temat do zartow ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hose pisze: 2004-08-02 01:42
    a ja już nie będę z siebie robił idioty bo znajomi zaczynają się irytować jak im tłumacze że nie dodzwonili się bo mam nowy numer i zostane w NPOPie. Jak to prawda co tu ktos napisal ze smsy beda po 12 groszy to na dluuugo zostane z Ideą, POP Na Okrągło i Profitem. A nawet jak nie to ja już tutaj zostaje. Era nie oferuje poki co nic ciekawego, Heyah jest dla mnie za "chuda" w usługi dodatkowe (ktorych wlasciwie nie ma), a Plus.. jakoś nie przepadam za tą siecią, a to zwracanie kasy i rozkminianie ile tak na prawde mam na koncie skutecznie mnie od Sim+ odstraszylo..
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-02 01:45
    Widzicie.sprawa wygląda następująco.Simplus team 2+aktywna promocja do końca świata nr.752,która i tak juz zawsze bedzie ofertą na stałe (czytaj.na wakacje) jest to oferta ogólnie udana i jestem z nij w 91,1% zadowolony,7,6% to moje niezadowolenie z braku nieaktywnej promocji z naliczaniem 1/1s w okresie do (czytaj NASTĘPNEGO RUCHU WSZYSTKICH POZOSTAŁYCH OPERATORÓW) oraz 1,3% to niezadowolenia z pobierania opłat z góry za całość stawki przy połączeniu w usłudze Swojaki.Wg mnie powinno być to rozwiązanie prostrze polegające na opłacie faktycznej,a nie zwrotowi po 5nidniach lub po wygadaniu 2,50zł.jest to mączące jak i fakt dostawania o krórejs tam nad ranem ,ze jest zwrot za smsy i mmsy..To sa mankamenty jak i fakty niedociągniec tej usługi
    0
  • Users Avatars Mini
    ss pisze: 2004-08-02 01:46
    Czy da sie wlozyc 2 karty sim ( zrobic dual) dla SonnyEricsson T68i ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-02 01:48
    fakt faktem nigdy jednoznacznie nie bedzie dobrej usługi.każda ma jakieś plusy jak i minusy.i cieszyć sie trzeba z faktu spadku cen oraz WYBORU tak tak kiedyś tego nie było.A teraz przynajmniej można dostroić sobie odp. taryfe do własnego tempa życia i potrzeb oraz dyspozycyjności i wygody.Dlatego ja nadal mam Simplusa mimo braku taktu 1/1s (Wlo) teraz wiesz chłopie w 100% dlaczego nadal mam prefiks 601..
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-02 01:54
    ***ss: poszukaj odpowiedniego sprzetu na allegro. osobiscie nie spotkalem sie z czyms takim, ale nie moge wykluczyc mozliwosci "wpakowania" 2 kart do tego telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-02 01:55
    ***issa znowu popieram Twoją rozmówke w sprawie "wiecznych dogodności i zysków z taryfy SS",:-) i wypowiedzi-wytłumaczenia sytuacji przed faktami skierowanymi w kierunku januszaX.januszX to my jesteśzy za opcją taką,ze ponad połowia i to pewnie duzo wieksza po prostu pozostawi numer w SS bo tam bedą mieli kase i pokupują juz "darmowe"starterki rodzince,znajomym...
    0
  • Users Avatars Mini
    roman pisze: 2004-08-02 02:03
    www.samiswoi.pl ; dziala :-) i promocja tez obowiazuje w zestawach
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-08-02 02:13
    kara umowna dotyczy używania adapterów gsm i kierowania połączeń do sieci SamiSwoi [Plus GSM]... czytać nie umiemy?? a starter to kupię dzisiaj [jutro] :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-08-02 02:19
    w Plusie jest coś takiego jak Rodzina Plus która jest w specjalnej wersji dla Polkomtela, dzięki czemu mogą namierzyć takich typków którzy bawią się w centralę i łączą przez Plusa - kiedyś były informacje nt. właśnie sprawy namierzenia kierowania połączeń do sieci komórkowej...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-08-02 02:25
    można, ale chyba tylko Plus ma to zawarte w swoim regulaminie żeby potem nie wypierać się 'ale w regulaminie nie było i co?'...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-02 02:28
    3 zł... hehehe... Nie postarali sie zbytnio. To już lepiej zestaw z fonem kupić. Lipa, ale da się to przeżyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-08-02 02:32
    ojeju, obraził się na SamiSwoi tylko dlatego że jest o jedną linijkę więcej w regulaminie promocji ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-02 02:47
    Ściema to była Heyah. Wszystkie reklamy były tak konstruowane, by ludzie myśleli, że ta sieć nie ma nic wspólnego z PTC, nawet w punktach Ery ściemniali, że Heyah to wirtualny... Hehe. Polkomtel przynajmniej od razu się do Samych Swoich przyznaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-02 02:57
    Starter za 30 zl w tym 3 zl ??? Lipa i tyle... Za telefon cena atrakcyjna ale juz lepiej będzie zdjąc simlocka i używać w innej sieci. Już wolę Heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-08-02 09:28
    Nie rozumiem osób, które narzekają. Przecież można przynajmniej do października mieć całkowicie za darmo kontakt choćby z rodziną. Na dzisiaj poprosiłem mojego opiekuna z Plusa, żeby przywiózł nam do firmy trochę starterow i kart doładowujących, bo ludzie pytali się już o to w piątek - wiedzieli o darmowych rozmowach. Ja obstawiam rodzinkę, każdemu zdrapkę za 40 złotych i mamy kontakt za free - darmowe połączenia między Warszawą, Poznaniem i Zakopanem to nie do pogardzenia. Nawet jeśli kilka miesięcy. Bez żadnej ściemy!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 10:35
    krissj10 - ależ ja cały czas powtarzam, i mam dowody na to, że moja teoria jest dobra, że pozostawienie przez Plusa wszystkich taryf Simplus jest jaknajbardziej pozytywne. Pomijam płaską MONO - to oczywiste, ale już MULTI... Nawet dla jednego połączenia czasem opłaca się zmienić taryfę czy listę Swojaków... Z głową tylko trzeba to robić, a nie widzieć tylko cenę 3 złote "do innych w szczycie" - nie trzeba po tej cenie dzwonić. Nawet powiedziałbym cos więcej o tych, którzy po takiej cenie dzwonią, ale się powstrzymam... bo jest ich ciągle sporo :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 10:43
    Grzegorz_Z - umowna, bo strony umawiają się co do wysokości tej kary, no nie mów, że nie rozumiesz??? Co do telefonu - tak, ale ja widzę trzy grupy (o podgrupach oże kiedy idziej) użytkowników telefonów. Najbardziej typowa - ci, którzy potrzebują telefonów do tego do czego je wymyślono. Druga - najbardziej widoczna - mają telefony właśnie po to :-) Trzecia, to osoby które dla dobrego samopoczucia (bezpieczeństwo itd.), braku innych możliwości, posiadają telefon komórkowy - nawet zwykle mało dzwonią, ale za to telefon po 2 latach wygląda jak miesięczny w innym przypadku - i zwykle używają jednego aparatu kilkakrotnie dłużej niż użytkownik z pierwszej grupy i kilkanaście razy dłużej niż ten z drugiej :-) Biorąc pod uwagę cenę za utrzymanie stałego i PEWNEGO (no to Plus w końcu - nie wiem co to ten Siemens jest) - 13 zł z groszem, będzie popularna ta taryfa.
    0
  • Users Avatars Mini
    WEMA1 pisze: 2004-08-02 14:30
    UNIKAĆ BEZWŁADNEGO CWANEGO PLUSA JAK OGNIA TO SĄ SPECJALIŚCI OD DOJENIA KASY !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:00
    WEMA1 - podobnie jak sprzedawcy cukru, papieru, ciepła, jedzenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:02
    WEMA1 - Twojej opinii nie podziela 1/3 użytkowników GSM-u w Polsce. Czyżby się kilka milionów myliło a Ty jedynie nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    simplus-fan pisze: 2004-08-02 17:15
    To narazie nieoficjalne wiadomości ponieważ mam je od kolegi- pracownika Polkomtelu ale praktycznie są one wiarygodne: otóż nowa taryfa w Simplusie zostanie wprowadzona od 1 wrzesnia czyli zaraz po zakonczeniu promocji Team 2 i bedzie się nazywała Team 3 , (znów jakaś promocja,żadnych konkretnych taryf ;-( ) .Cennik bedzie nastepujący: 70 gr do wszystkich sieci, sms po 15 groszy do wszystkich sieci. Oczywiście zmiana taryfy za 2,50...zdziercy... Tak więc został jeszcze tylko miesiąc męczarni drodzy sim+owcy...Sam mam narazie karte sim+ schowaną w szufladzie czekającą na lepsze czasy, a używam POP-a. Mogliby chociaż poinformować o tym na strionie www, bo im coraz więcej klientów odchodzi a tak by ich przytrzymali
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2004-08-02 17:16
    wydaje mi sie, ze promocja sie nie skonczy w paznierniku ... pamietacie moze na jakiej zasadzie bylo obnizenie cen sms'ow w simplusie z 60 gr do 30 gr?? wlasnie przez promocje, ktora miala trwac 2 miesiace i trawala, trawala, az w koncu stala sie oferta. podobnie bylo z naliczaniem 60./15 w simplus team i z taryfa sekunda, a w abo tak wprowadzili pakiety na GPRS ktore sa do tej pory i od chyba 2 lat trwa promocja na strefe plus, za ktora sie w tej promocji nadal placi 1 zl miesiecznie, no i jeszcze mms'y promocja, ktora trwa i trwa :-) A przeciwstawie moze do tego oferte idei ... kiedys w salonie idei lezala ulotka z abonamentem na gprs przez pol roku za 10 zl... nic by nie bylo w tym dziwnego, gdyby nie to, ze promocja skonczyla sie rok wczesniej, a ekspedientka uparcie twierdzila, ze ta promocja jeszcze trwa (co bylo nie prawda) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-08-02 17:50
    DO SIMPLUS-FAN: a sekundowka od poczatku bedzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    dyspozytor PEC pisze: 2004-08-02 17:57
    O przepraszam bardzo ***wlo - o cieple pogadamy w październiku kiedy zacznie się sezon grzewczy. Jak Ci komórka przymarznie to z przyjemnością odkręcisz termoregulator na "5" ;) bez względu na cenę GJ :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 18:09
    dyspozytor PEC - nie masz szans ze mnie zedrzeć... Prędzej własnym ciałem ją ogrzeję (czytaj wsadzę do kieszeni) niż dam Tobie zarobić, zdzierco :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-02 18:21
    Kara umowna tak naprawdę jest wtedy, kiedy obie strony umowy niejako umawiają się co do jej wysokości, w wyniku jakihckolwiek negocjacji. Tymczasem to co my mamy u wszystkich operatorów, to alterantywa: albo akceptujesz to, co Ci proponujemy, albo bye :/. I umowności ani śladu. Oczywiście zaraz można powiedzieć, że kara umowna oznacza, że wynika ona z umowy, ale to naciąganie :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-02 18:23
    ***Kriss10: i bardzo dobrze, że tak zrobili. Przynajmniej sieć nie będzie wiecznie przeciążona. Nota bene, startery na Allegro po 55 i 80 PLN. Znowu ktoś ukręci lody :).
    0
  • Users Avatars Mini
    simplus-fan pisze: 2004-08-02 18:33
    Sorry zapomniałem tego dodać...oczywiście że bedzie taktowanie 1/1... Swoją drogą gdyby go nie wprowadzili to chyba większego pośmiewiska nie mogę sobie wyobrazić...też tak myslicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-02 18:54
    Wcale nie negocjowałem, bo takowej możliwości nie było, i tego chyba nie trzeba Ci uświadamiać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 18:49
    Gonzales - to powiedz mi jak wynegocjowałeś swoją umowę z zakładem energetycznym albo z wodociągami...
    0
  • Users Avatars Mini
    AAA pisze: 2004-08-03 03:53
    Na o2.pl konta zostały zwiększone do 250 MB, nigdy nie zdarzyło mi się dostać spamu, a w SimplusNecie codziennie dostaję mnóstwo śmieci. Plus GSM nie ma żadnych filtrów antyspamowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-08-03 15:30
    przy niskiej cenie fona dla pary lub grupy świetna sprawa nawet chyba ten warunek posiadania kasy nie przeraża przecież będzie to można wydać na rozmowy do innych...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-03 21:16
    Gonzales - no właśnie - tak samo jak nie bardzo można negocjować innych tego typu umów. Jeśli więc kara jest wpisana do umowy, a nawet nie do umowy a do regulaminu promocji, na którego warunki w umowie właśnie się zgadzasz, a Ty ją podpisujesz, to jest to umowna kara. I wcale nie musi być negocjowana, bo tego typu umów - nie bardzo można negocjować jak sam wiesz. I tak dobrze, bo nie musisz podpisać umowy w danej promocji, a jak można bez energii elektrycznej żyć? mardall - no i kasa się kumuluje przecież (chyba?)
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-06 23:59
    kupic 2 aktywacje, zaladowac 30 zeta i 2 godziny dziennie za darmoche można nawijać
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-08-07 23:11
    tylko ile kosztuje rozmowa do innych sieci??
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2004-08-08 00:01
    Rozmowa do innych sieci kosztuje bodajże 90 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-08 00:23
    do innych sieci chyba nie za darmo?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: