W USA gorący okres newsowy ratuje telewizję w kwietniu - rządzi Youtube

Newsy
Opinie: 0
Aktywny cykl informacyjny zapewnia wzrost udziału telewizji kablowej w kwietniu.

Według Nielsena, w USA całkowita "konsumpcja" telewizji w kwietniu spadła o kolejne 1,9%. To typowe, gdy zaczyna poprawiać się pogoda.

Gorący okres newsowy przyczynił się do drugiego miesiąca wzrostu udziału telewizji kablowej, która zyskała 0,4 punktu udziału i stanowi 31,5% wykorzystania telewizji.

W rzeczywistości wiadomości były jedynym gatunkiem telewizji kablowej, który nie odnotował spadku użytkowania. Oglądalność wiadomości wzrosła o 4,3%, odpowiadając za 19% wykorzystania telewizji kablowej w kwietniu. Pojawienie się byłego prezydenta Trumpa w sądzie w Nowym Jorku 4 kwietnia spowodowało dzienne wzrosty oglądalności o 93%, 44% i 39% odpowiednio w CNN, FOX News i MSNBC. W ujęciu rocznym oglądalność treści kablowych spadła o 12% (5,3 punktu procentowego). 

Telewizja naziemna spadła o 2,7% w kwietniu, tracąc 0,2 punktu procentowego udziału i stanowiąc 23,1% całkowitego wykorzystania telewizji. Turniej koszykówki NCAA i turniej golfowy The Masters były najczęściej oglądanymi programami telewizyjnymi, ale oglądalność sportu spadła łącznie o 17,1%, stanowiąc zaledwie 9,6% kategorii. Seriale przyciągnęły 2,1% wzrost oglądalności, napędzany przez takie tytuły jak NCIS, Blue Bloods i Chicago Fire. W ujęciu rok do roku oglądalność programów spadła o 3,7% (1,6 punktu procentowego udziału). 

W przestrzeni streamingowej konkurencja powoduje zmiany w udziałach w użytkowaniu, podczas gdy sezonowość przyczyniła się do spadku oglądalności o 2,1% w całej kategorii.

Oglądalność Netflix spadła o 7%, co przekłada się na stratę 0,4 punktu udziału, pomimo posiadania dwóch najlepszych programów z perspektywy oglądalności: The Night Agent i Love is Blind.

Oglądalność Disney+ spadła o 1,7%, ale Mandalorian był trzecim najczęściej streamowanym tytułem w kwietniu.

YouTube, z wyłączeniem YouTube TV, pozostał najczęściej używaną platformą, a jej wykorzystanie wzrosło o 1,5%, dzięki czemu platforma ta zdobyła 8,1% wykorzystania telewizji.

Aktywny cykl informacyjny zapewnia wzrost udziału telewizji kablowej w kwietniu.

Udziały TV - trendy 

Aktywny cykl informacyjny zapewnia wzrost udziału telewizji kablowej w kwietniu.

Streaming - trendy

Aktywny cykl informacyjny zapewnia wzrost udziału telewizji kablowej w kwietniu. 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: