Od 4 do 29.02.2004 r. w ofercie bezabonamentowej Idea POP dostępna jest specjalna "walentynkowa" promocja, w ramach której przy zakupie dowolnego zestawu Idea POP (z telefonem oraz StartPOPa), dodana zostanie oryginalna płyta - Tańcz Walenty (edycja limitowana na Walentynki 2004) - zawierająca sety muzyczne wykonywane przez finalistów akcji POP DJ. Akcja ta odbywała się w 2003 r. na terenie dużych Polskich miast w sieci salonów Empik.
W 2004 r. planowana jest także kolejna edycja akcji DJ POP, która w ubiegłym roku spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem w środowisku, a koncerty cieszyły się olbrzymią popularnością, nie tylko wśród młodych DJ'ów.
Płyta stanowi kompilację najlepszych utworów stylu Hip Hop oraz Clubbing (najbardziej popularne obecnie trendy muzyczne w Polsce). Na płycie są zamieszczone nagrania finalistów ubiegłorocznego konkursu DJ POP oraz ich sety wybrane zostały przez gwiazdy Polskiego rynku muzyki nowoczesnej min. Novika:
DJ TAŚMY - 21,32 min. Czystego Hip Hopu
DJ VESTER - 23,15 min. Enerhetycznego Clubbingu
Dodatkowo prezentacja multimedialna www.popaki.pl
Promocja walentynkowa w Idea POP ma na celu dalsze budowanie świadomości oferty Idea POP jako rozumiejącej młodych użytkowników telefonii komórkowej (10-30 lat), do których jest skierowana i elastycznie reagującej na ich potrzeby: muzyka jako nieodłączny element ich życia.
Kampania reklamowa wspierająca ta promocję wykorzystuje selektywne media (radio, Inetrnet) i ma na celu zaprezentowanie młodym ludziom zalet płynących z przynależności do Świata POPa pod hasłem: "zaprezentuj nam co potrafisz, a my pokażemy to światu - pomożemy ci się wybić i osiągnąć sukces".