CT Creative Team (WapSter.pl) rozpoczął kolejną edycję „Quizu Wiedzowego”. Na głównego zwycięzcę czeka super atrakcyjny komplet multimedialny o wartości 10 tys. PLN (PS3 40 GB i TV Bravia Full HD 46cali). Codziennie wygrać można telefony Nokia N95 oraz odtwarzacze MP3 i MP4. Konkurs, podobnie jak poprzednio, polega na udzielaniu prawidłowych odpowiedzi na pytania z zakresu wiedzy ogólnej, które uczestnicy otrzymują i wysyłają za pomocą komunikatów SMS. Nowa zabawa dla użytkowników WapSter.pl to jednak przede wszystkim jedno z największych na rynku przedsięwzięć promocyjnych wykorzystujących zalety marketingu mobilnego. Kampania, która ruszyła w połowie lutego, opiera się na dwukierunkowej reklamowej komunikacji SMS i MMS. Ogółem CT wyśle 12,5 miliona wiadomości tekstowych i multimedialnych, co jest rekordem w historii firmy oraz największą na naszym rynku jednostkową kampanią promocyjną opartą na komunikacji MMS. Oczekiwany "respons rate", zgodnie z doświadczeniami z poprzednich akcji, powinien sięgnąć kilku procent a grono uczestników „Quizu” poszerzyć się o kilkaset tysięcy aktywnych graczy. Akcja wspierana jest dodatkowo przez reklamy prasowe, publikowane w czasopismach młodzieżowych i TV Guidach, reklamy graficzne na portalu WapSter.pl oraz specjalne promocyjne boxy emitowane przez komunikator AQQ. Zakończenie zabawy i wyłonienie głównego zwycięzcy zaplanowano na 16 marca 2008r.