LG Polska rozpoczęło kolejną kampanię smartfonów LG V30, LG G6 i LG Q6 - tym razem pod hasłem #OdrzucamyRamy.
We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne.
Kampania podzielona została na dwie części. Część teaserowa rozpoczęła się jeszcze w marcu i miała na celu przybliżenie idei #OdrzucamyRamy, pokazując nieszablonowe postaci w zaskakujących sytuacjach.
Do końca kwietnia potrwa druga część kampanii, do której LG Polska zaprosiło Daniela Rusina, tworzącego od kilku lat pod pseudonimem Reżyser Życia filmy na YouTube opowiadające o zwykłych, a zarazem niezwykłych ludziach.
Idea kampanii została stworzona przez Agencję Warszawa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy METS. Kampania obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, które potrwają do końca kwietnia.
Pierwszy z nich przybliża sylwetkę Sylwestra Wardęgi:
W drugim filmie Rusin opowiada historię energicznych seniorów związanych z Dancingiem Międzypokoleniowym.
Z kolei w ostatnim dokumencie z serii zobaczymy jeden dzień z życia Roberta Chilmończyka. Robert Chilmończyk jest kierowcą autobusu komunikacji miejskiej, który podczas swojej pracy zagaduje i rozbawia pasażerów autobusu.