ProxyAd - spółka notowana na rynku NewConnect - wdrożyła platformę ad serwerową Way2traffic. Dzięki temu reklamodawcy mogą w ramach jednego systemu śledzić wyniki kampanii mobilnych (prowadzonych za pośrednictwem sieci ProxyAd) oraz Internetowych. Pozwala to zwiększyć efektywność działań marketingowych.
ProxyAd, to ogólnopolska sieć reklamy lokalizacyjnej na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth.
Dotychczas reklamodawcy, którzy prowadzili działania marketingowe w sieci ProxyAd i w Internecie korzystali z kilku osobnych systemów. Obecnie dzięki wdrożeniu platformy Way2traffic reklamodawcy mogą śledzić przebieg swoich kampanii w jednym miejscu. Dostęp do zintegrowanych statystyk daje możliwość błyskawicznego reagowania oraz optymalizacji kampanii.
Dzięki platformie Way2traffic reklamodawca może również sprawdzić, które komunikaty reklamowe dotarły na telefony komórkowe konsumentów. Jest to o tyle istotne, że w ramach Sieci ProxyAd reklamodawcy płacą jedynie za dostarczone komunikaty.
Nadajniki w ramach sieci ProxyAd zlokalizowane są już w ponad 38 miastach w Polsce m.in. w największych centrach handlowych, Multipleksach, dworcach kolejowych, wypożyczalniach sieci Beverly Hills Video, czy lotniskach.