Według TP Idea ma być liderem w 2005 r.

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 67

Prezes Telekomunikacji Polskiej Marek Józefiak zapowiedział wolniejszą redukcję zatrudnienia i szybsze przeprogramowanie central cyfrowych, co umożliwiłoby abonentom TP korzystanie z międzynarodowych usług konkurencji. Skrytykował też działania resortu skarbu.

W ubiegłym roku liczba pracowników firmy zmniejszyła się aż o 14 tys. Obecnie w TP SA pracuje 40 tys. osób, co oznacza, że na pracownika przypada 280 linii telefonicznych. - Wcześniej osiągniemy planowany na 2004 rok wskaźnik 300 linii abonenckich na pracownika - powiedział prezes Józefiak.

Jego zdaniem źle się dzieje, że resort skarbu dokapitalizowuje akcjami TP przedsiębiorstwa państwowe, co wpływa niekorzystnie na giełdową wycenę firmy.

Zdaniem prezesa Józefiaka należąca do TP sieć Idea zamierza w tym roku przegonić konkurencyjnego Plusa pod względem liczby klientów, zaś w 2005 roku stać się liderem na rynku zarówno pod względem liczby klientów, jak i przychodów.

Jego zdaniem Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty powinien przesunąć o kolejny rok termin wprowadzenia telefonii komórkowej trzeciej generacji, ponieważ "rynek do tego jeszcze nie dojrzał". Obecnie operatorzy są zobligowani do otwarcia nowych, kosztownych sieci jeszcze w roku 2005.

Ponadto przedstawiciele TP SA zapowiedzieli, że: firma chce "dobrze sprzedać" posiadane kilka procent udziałów konkurencyjnego operatora sieci transmisji danych Tel-Energo; Neostrada ma zacząć poprawnie działać w marcu, czyli po zakończeniu wymiany routerów, a w kwietniu zaczęłaby się jej kampania promocyjna. Firma chce mieć do końca 2005 roku 585 tys. abonentów szerokopasmowego internetu.

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zzzzz5 pisze: 2003-02-27 08:15
    JESTEM JEDNYM Z TYCH 14 TYS. BYŁYCH PRACOWNIKÓW TPSA I NAPRAWDE NIE ZAŁUJE TEGO A IDEA I TAK Z TYM POZIOMEM USŁUG NIGDY NIE BEDZIE PIERWSZA!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-27 08:22
    szlag mnie trafia jak widze opinie typu ''rynek nie jest gotowy''.Nie wierzcie w to..po prostu opy chcą sie nachapać tym co jest i przeczymac nas troche dłuzej.W końcu im wisi ze bedziemy w tyle za wszystkimi jesli beda mogli do konca wykorzystac gsm i wyssac z abonentow jak najwiecej.Przeciez maja na skladzie ogromne ilosci telefonow nieprzydatnych przy UMTS.Szlag ich trafia ze beda musieli kupowac nowe.Ale ja uwazam ze powinnismy nadąrzac za reszta swiata , a nie przesuwac co chwile termin wejscia nowych technologii , bo nadal nas bedą porównywac z Bangladeszem
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-27 08:23
    Mama musi dbać o dobro i przyszłość swojej najmłodszej córki, no i dba c o jej dobre imię.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-02-27 08:30
    Plusa to idea juz akurat dawno przeleciala bez mydla, zas co do pozycji idei na rynku, to jest to calkiem mozliwe, zwlaszcza ze tepsa jeszcze bedzie pomagac, to raczej jest to pewne, co do konkurencji, to jest mi bardzo przykro, ze nie ma nikogo do pomocy, ale tak to juz jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-27 11:26
    pawel_k i inni: rzeczywiście InterOptima znika w takiej postaci. Szkoda. Od marca pojawia się jednak "Wiosenna promocja GPRS". Z tego co wiem, mają być dwie wersje usługi: InterOptimaWAP i InterOptimaINTERNET. Pierwsza z nich polega na tym, iż za 10zł miesięcznie dostajesz 5MB na połączenia WAP over GPRS. 10zł to opłata promocyjna do końca sierpnia. Od września-15zł. Nie wiem natomiast, na czym ma polegać wersja "Internet". Aha, te usługi będą dostępne dla wszystkich - czyli również dla korzystających z InterOptimy. Wiem, bo zadzwoniła do mnie miła pani z BOKu, przedstawiła tę ofertę i zapytała, czy usługa InterOptimaWAP ma zostać włączona automatycznie po wyłączeniu mojej InterOptimy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2003-02-27 09:12
    Do Qby !! Nie pierd...l głupot IDEA to najbardziej szrotowa sieć (czy Ty masz oczy zamydlone) i nie widzisz , że oni idą śladem TPSA z usługami , cenami , promocjami . Wszytko po to by wykolegować klientów w sposób bardzo kulturalny :) . Ja myślę , że teraz liderami większej uczciwości są ( ERA i PLUS ) . Już wszyscy się przekonali co warta jest TPSA , a skoro Ty jeszcze nie to żyj w błędzie !!!!! hehehhe Wszyscy co mają POPki zmieniają na SIMPLUSA - TEAM . Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-02-27 09:13
    No proszę TPSA znowu będzie pomagać IDEI wiemy już na co te 150mln o których była mowa w newsie z [27-02-2003 06:34].
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-02-27 09:44
    Mydlenie ludziom oczy i roztaczanie w okol siebie propagadndy sukcesu. Kiedys sie im to skonczy, mam nadzieje jek najszybciej. Hehe, "Zdaniem prezesa Józefiaka należąca do TP sieć Idea zamierza w tym roku przegonić konkurencyjnego Plusa pod względem liczby klientów, zaś w 2005 roku stać się liderem na rynku zarówno pod względem liczby klientów, jak i przychodów", dobre, juz Plusa przeciez przegonila :-), tak sie chwalili na konec roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    sin cin pisze: 2003-02-27 09:47
    jak czesto czytam o sporach na temat sieci, to nie wiem co bierzecie pod uwagę? może wasze spory zostalyby wreszcie rozstrzygnięte, gdybyście przyjeli jakies wytyczne, tymczasem miłych sporów!
    0
  • Users Avatars Mini
    sin cin pisze: 2003-02-27 09:48
    tpsy nie lubie-to fakt
    0
  • Users Avatars Mini
    droniu pisze: 2003-02-27 09:59
    idea ciągle nowe pomysły jak tu kase od nas wyciągnąć sam się przekonałem powodzenia wszystkim aktywującym się w Idei pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    bie pisze: 2003-02-27 10:05
    Pawcio - wiec uwazasz ze "rynek jest gotowy"? A z jakich to uslug korzystaja tak naprawde ludziska - zwykle rozmowy i zwykle smsy....taka jest prawda....
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-02-27 10:08
    Dodają sobie animuszu- propaganda sukcesu i tyle! Skąd Qba wziąłeś te rewelacje o "wzięciu Plusa bez mydła"!? Na razie Idea nadal na trzecim miejscu, mimo buńczucznego chwalenia się drugim na koniec ubiegłego roku :-) Plus zrobił jej psikusa w czwartym kwartale 2002. Komunikatami i konferencjami prasowymi nie zaczarują rzeczywistości :-P Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-27 10:17
    bie a z czego mają korzystac?skoro nie ma innego wyboru?bo chyba nie mowisz o horendalnie drogich mmsach ?ktorych nie obsługuje 90% sluchawek?buhahaha facet nie rozsmieszaj ludzi.co do qby no znowu sie ujawnia jego debilizm.to chyba juz wrodzone.qba juz zanalizował rynek , i to lepiej od samej ideii ;) juz im napisał ze wyprzedzili plusa:-)to sie musieli ucieszyc skoro im to taki znany analityk powiedział;)brawo qba;)mam dla ciebie propozycje-wez sie rzopedz i z calej siły przywal głową w najblizszego BTSa idei.Moze ci troche przejdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-27 10:35
    Powodzenia w liderowaniu !!! ale do 2005 to jeszcze troszkę czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-27 10:43
    Taaa... A firma Matka dopomoże Idei i będą sobie obie liderowały ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel_k pisze: 2003-02-27 10:55
    witam! zgadzam sie z ****Jack**** !!! przykladow mozna mnozyc ... a jednym z ostatnich jest promocja InterOptima !!! wszyscy przepuszczali i cieszyli sie ze po takiej promocji usluga wejdzie na stale do cennika uslug .. a tu : KICHA !!! WIELKA !!!!! pzdr paweł
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-27 11:16
    mialo byc ''rozpędź''
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-02-27 11:30
    Idea juz raz + wyprzedziła pod względem liczby abonentów i się tym straaaaasznie chwaliła - sam słyszałem. To było w tamtym roku. Chcą co roku go wyprzedzać? A może kierownictwo (prezes) nie wie co się w firmie dzieje? Jeśli tak to nie chciałbym być jej abonentem i dobrze że nie jestem...
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-27 11:36
    wracając jeszcze do InterOptimyWAP: z tego co wiem, to Era do końca sierpnia proponuje usługę WAP Extra - za 8zł 400kB na połączenia z WAP. Jak się to ma do 5MB za 10zł w Idei?:) Mam tylko nadzieję, że pani z BOKu nie pomyliła się i rzeczywiście chodzi o 5MB, a nie o 500kB ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-02-27 11:49
    ja akurat znam tylko takich co zmieniaja plusa i ere na idee...teraz,gdy dojda mmski za 1lpln to idea na 100% w ciagu roku zostanie liderem pod wzgledem liczby abonentow...
    0
  • Users Avatars Mini
    bie pisze: 2003-02-27 11:53
    PAwcio: 1) wiec wedlug Twoich informacji caly swiat wprowadza UMTS a Polska nie...? w rzeczywistosci wyglada to chyba troszke inaczej.... 2) czy rynek jest rzeczywiscie gotowy? piszesz o horendalnie drogich MMSach, a myslisz ze uslugi UMTSowe beda tanie? a niby dlaczego mialyby byc tanie skore musza je poprzedzic ogromne inwestycje? 3) taki np. LOT nie wprowadzi lotow Suwalki - Koszalin codziennie najwiekszymi Boeingami bo nie ma takiej potrzeby....kto by z tego korzystal a jakos nie masz chyba do nich o to pretensji 4)klienci maja tak naprawde do wyboru calkiem spory pakiet uslug ale i tak korzystaja tylko z tych najprostszych... i tak bedzie jeszcze dlugo...i nie ma sie im co dziwiac....jaki odsetek korzysta np. z GPRS a jaki tylko dzwoni i wysyla smsy?
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2003-02-27 11:57
    Qba: Wez przestac gadac bzdury, idea wcale nie jest 2 tylko caly czas trzecia, przyjamniej jeszcze w styczniu byla, a to ze mowila ze juz w listopadzie bedzie druga to jest tylko wytwor jej chorej orgaznicacji. A tak nawiasem niech najpierw odlicza od tej sumy POPowcow to beda mieli pelny obraz jak swietna maja siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    bie pisze: 2003-02-27 12:02
    kolo: a dlaczegoz to pre-paidy maja swiadczyc o \"swietnosci\" sieci? przyjrzyj sie rozkladowi abonentow u innych operatorow na swiecie...
    0
  • Users Avatars Mini
    agaton pisze: 2003-02-27 12:07
    przy tak agresywnym pozyskiwaniu nowych klientow idea moze nawet wczesniej zostac liderem na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-27 12:54
    Pozyskiwanie może jest agresywne, ale nie oznacza, że efektywne w skali kilku lat.
    0
  • Users Avatars Mini
    kwachu1 pisze: 2003-02-27 13:08
    Idea stanie się chyba liderem w stracie abonentów, bo wszyscy po 2 latach męczarni w tej sieci wyemigrują do innych
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2003-02-27 13:16
    Moze i beda liderem, ale w posiadaniu glodupnych pseudoabonentow optimy 15 generujacych zysk na poziomie 50gr rocznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bie pisze: 2003-02-27 13:18
    nikt: chyba nie powiesz ze IDEA malo efektywnie pozyskuje nowych klientow??? chyba najwiekszy przyrost ( % i chyba tez ilosciowy) a Ty twierdzisz ze to malo efektywne? ciekawe.......
    0
  • Users Avatars Mini
    radek89 pisze: 2003-02-27 13:29
    Czemu jest tak, że każdy chwali swoje?? To dlatego Idea i Plus mają najgorszą opinię bo najwięcej jest abonentów Ery. I to oni chwalą swoją sieć i nie mając korzystając z innych sieci są pewni, że ich sieć jest "najlepsza". Tak samo jest z telefonami. Najwięcej jest Nokii i mają najlepszą opinię... Głupota.
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-27 13:30
    sven: a możesz uzasadnić? Jakie to męki przeżywają abonenci Idei? Ktoś ich torturuje czy coś? Jeśli tak, to czym? Czemu dyskusja nie może być rzeczowa, o konkretach? Całe to narzekanie na TePsę, na Ideę (że "córka" TePsy) . To po prostu jest nudne. Każda firma istnieje po to, żeby zarobić. I to jest jej główny cel. Czy to Centertel, czy Polkomtel, czy PTC. Tak trudno to zrozumieć? Tak samo zarobić chce i musi TePsa. A że czasy dla niej idą coraz cięższe, musi wykorzystać sytuację, w jakiej znajduje się na rynku. Musi, "bo inaczej d... zbita" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kojotek pisze: 2003-02-27 13:30
    Największy przyrost ma akurat Plus GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-27 13:31
    Winić można co najwyżej rząd, który chciał jak najdłużej utrzymywać monopol TePsy, by jak najwięcej zarobić na jej prywatyzacji. Gdyby cała ta operacja została przeprowadzona kilka lat wcześniej, to dziś zupełnie inaczej wyglądałaby sytuacja na rynku telekomunikacyjnym w Polse.
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-27 13:33
    Ale powiedzcie szczerze, gdyby nie TePsa, to ile osób korzystałoby z Internetu? Paradoksalnie monopol TePsy pozwolił zejść Internetowi pod strzechy, gdyż usługa dial-up była dostępna dla wszystkich. Ile osób chwali sobie SDI? Wpadka z Neostradą - zgadza się, lecz od marca ma być lepiej. A ceny mogą już tylko spadać... Więc głowy do góry, będzie lepiej :) A tak w ogóle mam dość czytania komentarzy, w których operatorzy traktowani są niemalże osobowo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-27 13:45
    jeszcze tylko 5 miliardów dolarów od TPSA i będą liderami....
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-27 14:16
    **mmadej** : masz całkowitą rację, ale niestety jest sporo ludzi co nie mają zielonego pojęcia i tylko potrafią ględzić TPSA bleee. Firma jest po to żeby zarabiała $$ - bo tak to już jest kapitalizm konstruowany. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-27 14:26
    bie nie pitol;)myslisz ze jakby zaczeli sprzedawac telefony umts, i obnizyli ceny do poziomu ktory powinien panowac u nas na zasadach zdrowej konkurencji a nie zmowy tych 3 opow to ludzie by tego nie uzywali?facet przejzyj na oczy , opy ciagna kase na maksa, co nie jest dziwne w sumie, ale napewno nie powinno nikogo kto u nich nie pracuje cieszyc, raczej trzymac kciuki zeby ktos wyciagnal na swiatlo dzienne ich matactwa
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2003-02-27 14:38
    JUDEA GO HOME
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-02-27 14:43
    jestem w idei i bardzo sobie chwalę jej usługi i ceny.życzę też wszystkiego najlepszego abonetntom ery i plusa.po co ten wyścig i dokąd ???????
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-27 14:44
    Tak, będzie liderem, akurat!!! szczególnie pewnie ułatwi im to ta durna reklama z czerwonym uchem zakochanego HA hA HA
    0
  • Users Avatars Mini
    Untaztood pisze: 2003-02-27 14:51
    Buhahaha, Idea liderem - buhahahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    judea pisze: 2003-02-27 15:00
    Ten caly szefuncio niech zalatwi cyfrowa centrale u mnie w gminie a niech nie pie..... o rozwoju. Kazdy by tak chcial. A w judei nigdy nie kupie, zebym nie mial miec komorki. Moi znajomi mysla podobnie. Do du... wchodza aby ktos u nich kupil aktywacje a pozniej niech buli i nic wiecej. Dodatkowo znam wiele miejsc gdzie judea nie ma zasiegu. Reklama z czerwonym uchem moze swiadczyc ze popy promienuja. Kazdy uzytkownik bedzie swiecil w nocy jak po wybuchu w Czarnobylu. kazdy madry czlowiek omija judee. Na statystycznych 100 moich znajomych 90 ma w erze, 8 w plusie a 2 w judei. I niech tak bedzie. Pi...... judee i telekompromitacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2003-02-27 15:07
    Jest to jakieś pocieszenie dla męczących się posiadaczy Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-02-27 15:14
    może rzeczywiście reklama nie jest najszczęśliwsza,ale z tego co wiem zestawy w tej promocji sprzedawały sie doskonale i promocja przebiła to co oferowali inni operatorzy.przez 6 miesięcy z wybranym numerem w idei 65% taniej.to jest oferta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bie pisze: 2003-02-27 15:39
    Pawcio, oj oj oj...: 1) zmowa operatorow - ciekawe, nie powiem.... 2) matactwa - jakie? w taki sposob to mozna zarzucic wszystko wszystkim..... 3) za granica ceny rozmow z komorek sa tansze? jestes sure? 4) sprzedaz telefonow UMTS - powtorze jeszcze raz: trudno sprzedawac cos na co raczej nie ma zapotrzebowanie ( ja osobiscie nie potrzebuje narazie uslug UMTS i nie zamierzalbym za cos takiego placic)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-02-27 15:49
    Cóż, sadze, że nie powinniśmy sie spieszyć z UMTSem w Polsce. 1. Gdy wchodził GSM, tempo rozwoju gozspodarczego i koniunktura były całkiem dobrze, firmy chętnie wchodziły w te rozwiazania, bo glosowa telefonia ruchoma "z prawdziwego zdarzenia" naprawde dawała nowe mozliwości. Z Przewag UMTS nad GSM skorzystaja tylko nieliczni...którzy też liczą kase.. i beda czekać na spadek cen. 2. Decyzja o odpaleniu UMTS oznacza koniec spadku cen GSM.. ktoś to będzie musiał sfinansowac...a w zwiazku z pkt 1 róznica cen nie moze być bardzo drastyczna.. 3. UMTSu nie ma jeszce w Europie, co oznacza ze np wielkie ponadnarodowe firmy nie wejdą w UMTS dopóki nie bedzie on funkcjonował od Lizbony po Moskwe. Dlaczego maja pracownikom w Polsce kupić fony i fundować usługi które w Centali jeszcze nie działają??
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-02-27 15:53
    A co do liderowania -powodzenia, ale beze mnie ***Pawcio***dajcie sobie z Qpą po razie.... Qpa ma chyba dzialke w Idei.. cjhoć nawet oni nie placili by za te bzdury które wypisuje
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-27 16:04
    IDEI sie to uda.Jestem prawie pewien.A czy POP jest gorszym klientem niz TT czy SIM+?Narzekacie na IDEE bo jej naprawde nie znacie.Prawie wszyscy moi znajomi(około 30 osób)maja IDEE,nierzadko od kilku lat i sa bardzo zadowoleni.Za nic by nie zmienili.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-27 17:09
    judea liderem ?? dobre sobie... do redakcji: 1 kwietnia za miesiąc a wy takiego newsa daliście?? jak mogliście...
    0
  • Users Avatars Mini
    mel pisze: 2003-02-27 17:11
    Po kilku latach przenoszę się z Plusa do Idei gdyz w Plusie nie tylko nie mogę niewykorzystanych minut przenieść na następny miesiąc ale nawet stweirdzić ile ich do tej pory wygadałem (strefa Plusa jeszcze to zaciemnia) . W Plusie nie ma E68 i na wymianę zaś za N6310 chcą 300-500 PLN( w Idei odpowiednio 250 i 140 PLN)
    0
  • Users Avatars Mini
    Muminek_de pisze: 2003-02-27 18:11
    mel, to chyba nie umiesz poslugiwac sie telefonem. W plusie sie bez problemu da sprawdzic ile minut sie juz wygadalo. Jest cos takiego jak +kod 4 i 5.
    0
  • Users Avatars Mini
    peter pisze: 2003-02-27 18:24
    Idea fakt zaczęła gonić plusa i ere ale w taki sposób jak oni to robią (dotowanie bezsensowne telefonów np. Nokia 9210 za 1 zł ) kiedy tam będzie zysk to nie wiadomo bo za dwa latka konkurencja wyprowadzi idei klienta , wogóle to idea strasznie zjebała rynek ,rozpuściła klientów bo wszyscy chcą dziś telefonów za 1 zł wiem coś o tym bo sam pracuje w jednym z opów , pozdrawaim
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-28 00:09
    bie dlaczego mam uczucie ze pracujesz dla ktoregos z opow?bo nie wierze ze jestes taki naiwny sam z siebie.A co do zmowy-popatrz sobie na przyklad bodajrze holandii.Co do cen za granica-popatrz na czechy.Michał-ja nie mowie o wprowadzeniu UMTS teraz-racz zwrocic uwage na daty Z KTÓRYCH i DO KTÓRYCH przesówa sie wprowadzenie UMTS.Dalsza dyskusje proponuje u mnie na priv bo news znika i nikomu sie nie bedzie go chciało szukac
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-28 00:56
    wiecie, marzenia rodziców względem własnych dzieci nie zawsze się ziszczają, więc Wielka Mama TP może sobie marzyć dalej, a Idea i tak nie będzie monopolistą, bo skończą się te czcze marzenia jak niezależne wirtualne opy wkroczą
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-28 01:25
    Tak, ale jak te wirtualne opy sie spoznia, to Idea moze osiagnac dokladnie to co planuje, jezeli jej TP pomoze
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-28 01:27
    mel: masz nietety rację
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-28 01:27
    Plus wcale nie zachęca żeby u niego pozostać
    0
  • Users Avatars Mini
    mel pisze: 2003-02-28 09:50
    muminek: ile razy dzwonię do BOK to nic mi nie mówią o takiej mozlliwości. N (spacja)plus kod daje tylko ostatnie faktury, płatności i salda. Jeśli jest inaczej to czekam na instrukcję
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-28 10:57
    w abonamencie Plusa nie można sprawdzić ile niewykorzystanych minut zostało. To fakt. Ale za to można się dowiedzieć czy przekroczono już limity dla poszczególnych usług wliczonych w abonament. Po pierwsze nikt nie oferuje u nas takiego szczegółowego rozwiązania, po drugie jest ono darmowe dla każdego abonenta. Dzwonisz pod 2601, następnie naciskasz 1,2,3 później pięciocyfrowy pluskod a następnie dwa razy naciskasz 1 i już wiesz że np. nie wykorzystałeś jeszcze darmowych smsów, 11 zł wydałeś na wap over gprs a koszt połączeń głosowych krajowych wynosi 1,70 zł - czyli o tyle przekroczyłeś pulę minut wliczonych w abonament. CZY KOMUŚ TAK NAPRAWDĘ POTRZEBA LEPSZYCH INFORMACJI???
    0
  • Users Avatars Mini
    mel pisze: 2003-02-28 14:33
    no właśnie o tym piszę że trzeba. Skąd mam widzieć czy 25,55 PLN za krajowe to przekroczone minuty z abonamentu czy z Strefy Plus, czyli jest dziś 28 lutego (ostatni dzień mojego miesiąca rozliczeniowego) i czy mogę jeszccze dzis dzwonić za darmo (czyli za mój abonament) czy nie
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-28 20:25
    Grzegorz Z. : dla mnie osobiście te informacje są niewystarczające. Jeśli komuś się kiedyś trafił gorszy miesiąc to czeka na ten rachunek nie wiedząc ile ma zapłacić. Takie przeliczanie ile się wydzwoniło jak np w i-boa jest dla mnie nie wystarczające. Dlatego mam tak taka i bardzo sobie go cenię.
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-01 10:47
    idea ma sznse byc tym liderem ale musi zacząć działać bo narazie shodzi na psy
    0
  • Users Avatars Mini
    kabisa pisze: 2003-03-01 21:22
    Taak? A ja myślałam że idea nema aż tylu klientów w każdym razie większość osób które znam mają erę
    0
  • Users Avatars Mini
    kabisa pisze: 2003-03-01 21:28
    Ale plusa to mże i wyprzedza
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-02 22:54
    No to ideo szerokiej drogi!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-02 22:55
    Ale ciekawe czy to tylko puste slowa czy naprawde tak bedzie !
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-02 22:56
    POP klocilbym sie!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: