LG Electronics chce agresywnie walczyć o polski rynek i wkrótce odgrywać na nim kluczową rolę. "Wielka Brytania, Francja, Niemcy i Polska to dla LG najważniejsze rynki w Europie" — deklaruje Marcin Forbert, odpowiedzialny za sprzedaż komórek w polskim biurze producenta.
Największym odbiorcą telefonów LG na polskim rynku w tym roku ma być sieć PTC. LG zamierza sprzedać za jej pośrednictwem 300 tys. aparatów, a w przyszłym roku chce być wśród trzech największych dostawców telefonów dla Ery. W 2004 r. były to Nokia, Sony Ericsson i Siemens.
200 tys. telefonów ma trafić na rynek za pośrednictwem Centertela i Polkomtela. Telefony LG w sieci sprzedaży Plusa mają pojawić się w kwietniu. LG nie chce dystrybuować telefonów poprzez sieci handlowe. Szansy upatruje w bliskiej współpracy z operatorami i oferowaniem poszczególnych modeli na zasadzie wyłączności.