Wielka Oszcz - film reklamowy

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 3

Sieć komórkowa Plus przedstawiła nową kampanię reklamową, której celem jest promocja „Wielkiej Oszcz” - akcji wyprzedażowej telefonów w Plusie i MixPusie. Kampania obejmuje telewizję, prasę, internet, outdoor i radio.

Wystartowała kampania wspierająca wielką wyprzedaż telefonów, w ramach której modele Samsung Omnia i Nokia E66 są tańsze nawet o 548 złotych. Promocja skierowana jest do klientów abonamentowych Plusa i użytkowników MixPlusa. W ramach kampanii przygotowano trzy filmy, w formatach 15 i 30 sekund. Akcja spotów dzieje się na dachu a kreacja nawiązuje do bardzo udanych kampanii wyprzedażowych z lat poprzednich. Wyróżniają ją zatem charakterystyczne, dla całej serii z aktorami Mumio, zabawna konwencja i absurdalny humor.

Kampania, której autorem jest agencja PZL potrwa do końca stycznia i obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę ogólnopolską, outdoor, kluczowe portale internetowe oraz najpopularniejsze stacje radiowe: RMF FM i ZET. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD

Metryczka

Klient: Plus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Krzysztof Proszczuk
Agencja: PZL Sp. z o.o.
Przedstawiciel agencji: Katarzyna Epa
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Iwo Zaniewski, Andrzej Mroziński
Copywriter: Magda Goll, Wojciech Kowal, Jacek Borusiński, Darek Basiński, Jadwiga Basińska
Reżyseria: Iwo Zaniewski
Studio: Produkcja ITI
Dom mediowy: Media Direction OMD
Media: TV, prasa, outdoor, internet, radio
Start kampanii: 4 stycznia 2010

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: