Wielkanocny szczyt w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 93

W okresie Wielkanocy w sieci Idea przesłano ponad 58 mln SMS-ów z telefonów komórkowych. Liczba ta nie uwzględnia SMS-ów wysłanych z bramki internetowej. W piątek w sieci Idea wysłano 13,87 mln wiadomości, w sobotę 28,70 mln, a w niedzielę 15,72 mln. Szczyt SMS-owy przypadł na Sobotę Wielkanocną - w tym dniu wysyłano 420 wiadomości SMS/sekundę. W Wielkanoc w sieci Idea nie zanotowano opóźnień w dostarczaniu wiadomości. Nie zdarzyły się także żadne awarie.

Opinie:

Opinie archiwalne (93):

Komentuj

Komentarze / 93

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-03-28 19:20
    hehe, a ani jednego nie wyslalem
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2005-03-28 19:26
    Ciekawe... to może jest jakaś inna Idea ?? Bo ja długo czekałem nawet na otrzymanie raportu ! Z mBoxa smski dochodziły po 6 - 8 godzinach ! Z MP chodziły nawet szybko - o ile bramka wogóle działała.. Nie wiem jak poza Ideą ale ogólnie było lepiej niż w ostatnie święta.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2005-03-28 19:32
    ja z zyczeniami nie wyslalem zadnego ale mam popa i przez swieta napewno wyslalem ponad 50:))) od soboty do dzis
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-03-28 19:33
    nie moje swieta, nie wyslalem zadnego esemesa
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnykruk pisze: 2005-03-28 19:38
    ciekawe jak statystyki u innych opow.. ps. ja wysylalem ok. 30sms z komorki w Erze, w sobote o polnocy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Brek pisze: 2005-03-28 19:43
    Wysłałam ok 30 sms i ok. 50 mms - z numeru Ery - z tego co wiem, każy operator miał opóźnienia - przepełnione sieci... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-03-28 19:54
    Brek, przepełnienia/przeciążenia w takich okresach, to nic nowego ...
    0
  • Users Avatars Mini
    zadowolony pisze: 2005-03-28 20:13
    zapomnieli dodac, ze to news sponsorowany
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-03-28 20:37
    Bardzo fajnie,ale co to nas obchodzi??!
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-03-28 20:39
    to w te swięta nierobili zadnych prac remontowych albo konserwacji systemu:))
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-03-28 20:57
    A ja wyslalem z komory moze 5 SMSow, z 15 MMSow a reszte z MP... Po raz pierwszy wyslalem zyczenia z bramki SMS...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jupin2 pisze: 2005-03-28 21:22
    Ja wysłałem tylko z 5 smsów i niebyło żadnych opużnień, telefon mam w heyah i raport dochodził natychmiast
    0
  • Users Avatars Mini
    Rockets pisze: 2005-03-28 21:33
    Ja też wysłalem kilkanaście smsów ... Wszystko ok, jeśliby byłoby jakieś opóźnienia to co to by była za sieć ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-28 21:39
    ***reboot - "pierwszy raz" jest zawsze najpieknięjszy. Potem Ci to już wejdzie w krew;-) Ja wysylałem sms-y , praktycznie brak problemów , raz nie dostałem potwierdzenia dostarczenia , ale wnoszę , że doszedł , bo kolega odpisał. Mowa o Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2005-03-28 21:41
    Ja wyslalem w piatek z 25 a w sobote 60 i nei bylo zadnych opoznien w raportach, ale niektorzy z adresatow spozniali sie z odpowiedzia :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-28 21:46
    Ogólnie wydzwięk tego newsa jest następujący - "Sieć Idea nie ma problemów technicznych (które to się jej nagminnie przypisuje)" W milionach wszystko robi wrażenie , a w liczbach od 1-10 ;-) wychodzi po średnio 2 , 4 , 2 smsy na osobę , odpowiednio w piątek , sobotę i niedzielę. Średnia wyciągnięta z tekstów w piątek , sobotę i niedzielę , jest nastepująca: piątek "Wszystkiego najlepszego!" , sobota "Kupiliście już flachę na święta?" , niedziela od.12.00 -24.00 "Stasiek , ledwo żyję , tak się nażarłem , wpadaj na flachę";-) Żarty , żartami , ale to mi się "podoba" w Polsce - nie ma to jak uczcić święto takiej rangi alkoholem. Cóz , tradycja to tradycja - jak to ktoś kiedyś powiedział " W Polsce jest też tradycja , że bije się żony". Ja dziękuję bardzo. Przepraszam za małe nie na temat;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-28 21:49
    A na temat. No to się Idea obłowiła... 58 emelensów * 20 groszy 11.66 miliona pelenów ;-) Dobry wynik jak na 3 dni. Chciałbym wiedzieć , ile wysyła się średnio sms-ów w dni powszednie , byłby to dobry punkt odniesienia , do dalszych bezcelowych dywagacji , rozważań , hipotez... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-03-28 21:53
    "issa" Dobre hahahahahahahahahah zgadzam sie hahahahahahahahahahahah. Ps. Ach ta bramka SMSowa Idei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-28 21:55
    A dla propagandzistów z Idei , ma takie wyliczenia. Nie wiem , kto z nas się pomylił , może ja , ale 24h*60min*60s = 86400sekund ( tyle ma doba). Dzieląc 28 milionów 700 tysięcy sms-ów przez wspomniane 86 400 sekund wychodzi 333 sms-y na sekundę , a nie 420. RÓZNICA - 87 smsów na sekundę , może i "mała"... Ale jak dla mnie wystarczająca by podważyć rzetelność , całej tej notki z Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-03-28 22:02
    bzdura - opóźnienia były i to spore, a już wysłać z m-boxa było po prostu marzeniem w sobotni wieczór - wyświetlał się komunikat ,że nie może byc w tej chwili wysłana.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-28 22:08
    Aha. Róznica przekuta na miliony , to bagatelka 7.58 miliona smsów , czyli 1.51 miliona złotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    psia pisze: 2005-03-28 22:12
    ha a ja mam sms w nosie! zadzwonilem i juz! - jak mam pusiaste sms puszczac ktore dochodza lub nie... wiole zadzwonic zadnych opoznien.... i problemow....a co do stawki 75-80gr za min da sie przezyc swieta sa 2 razy w roku :) na sylwka nie jest sie wstanie wysylac po 24..... wiec wtedy to ok 22 wysylam w simesiku sms "wyslij do grupy... "ziomki"... i 34 sms ida grzecznie a wole pozniej nie sprawdzac stanu konta.........
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-28 22:13
    Wbijając gwóźdź do trumny wszealkich wyników sieci Idea , i mnożąc te 1.51miliona*365 dni kiedy działa siec , wychodzi , że przy wynikach finansowych (zysk) , Idea może się czasem pomylić o 552 miliony złotych. Ale co tam...
    0
  • Users Avatars Mini
    psia pisze: 2005-03-28 22:15
    wiesz walnie sie w koszty.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2005-03-28 22:18
    Idea chwali się że nie mieli awarii, to rzeczywiście niespotykane wydarzenie
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek pisze: 2005-03-28 23:03
    Ee: Bartek & Aleksander25: Czytajcie uwaznie nie chodzi o smsy darmowe z mBoxa a o normalne wysylane z komorki! A BTW dodam ze w Idei srednio codziennie przesylanych jest ok 4 mln smsow w zwykly dzien, wiec ten wynik swiateczncyh jest 4-7 razy wiekszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-03-28 23:29
    Komar masz racje tym sie mogą pochwalic ze w Święa obyło sie bez awari. Ciekawe jak wygląda ten bilans świateczny u innych operatorów. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miH pisze: 2005-03-28 23:39
    gr8
    0
  • Users Avatars Mini
    miH pisze: 2005-03-28 23:40
    gr8 :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2005-03-28 23:56
    ja wyslalem w sobote okolo godziny 19.00 okolo 78 sms - ów z telefonu w plusie mam SE T610 i zrobilem multiodbiorca sms i w3szystkie doszły :) nie wiem co powiedziec o idei ale jak bylem pod jej skrzydłami to częste byly takie problemy zwłaszcza swieta. no a teraz zmienilem swiat a plus
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2005-03-28 23:57
    *** AQQ a ty prawoslawny czy inny wyznaniowiec?? w sumie to tez i nie moje swieta ale znajomych trza bylo pocieszyc w tych trudnych dla nich dniach.. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:24
    idea joł :)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:25
    ale mogliby obnizyc ceny smsow
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 00:26
    wyslalem ze 100 sms w swieta ale wszystkie z internetu z bramki mbox lub normalnej wiec chyba te sobie tez wliczaja do tych statystyk...
    0
  • Users Avatars Mini
    barracuda pisze: 2005-03-29 00:28
    I co z tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    GONZO pisze: 2005-03-29 00:28
    TO DOWÓD ZE IDEĘ WYBIERAJĄ BIEDACY, BEZROBOTNI, PRACOWNUCY MARKETÓW ITP... SMSY TO JUŻ PREHISTORIA.....JAKBYM MIAŁ MIEĆ IDEĘ WOLAŁBYM NIE MIEĆ NIC, OC ZA OBCIACH, FUUUJJJ, NIE ZNOSZE PREFIKSU 50X XXX XXX, I JESZCZE NASZA DZIEWNICA POLSKI OTYLIA ........NO COMENTS
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 00:29
    ***daro_pop - chodz sam coraz czesciej dzwonie zamiast smsowac to jednak wlasciwym byloby obnizyc cene smsa wewnatrz sieci jak to juz zrobila heyah i simplus w koncu to idea nas ostatnimi czasy przyzwyczajala do wprowadzania zmian jako pierwsza...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-03-29 00:30
    Z MP miałęm opoznienie 2h ale nie wiadomo czy to wina + czy Idei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 00:31
    ***GONZO - pozwole sobie zauwazyc iz gadasz jakiesz smieszne rzeczy:) ale co tam kiepska prowokacja...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-03-29 00:35
    Issa: podana wartosac na sekunde to pewnie był szczyt jaki zanotowali a nie cały dzień tyle wysyłąno :] Poza tym to tylko średnia wiec obarczona błędem...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:35
    w popie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:37
    www.fazafm.com idea narazie meczy nas beznadziejnymi pakietami mogliby odrazu obnizyc tak jak heyah lub simplus team
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-03-29 00:39
    A mi podoba sie tytul artykulu :) Szczyt w Idei, jak to ladnie brzmi.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 00:40
    ***daro_pop - no tak masz racje te pakiety powinni zlikwidowac jak najszybciej...i wprowadzic takie ceny jako normalne stawki
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2005-03-29 00:44
    Nie wiecie co z promocjami w taryfach biznesowych po 1 kwietnia? Przedłużą to co jest teraz?
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:47
    Apel do idei skasujcie te durne pakiety!!!zeby miec smsy za 6 gr musze zamowic pakiet za 12 zł i mam 30 dni na jego wykorzystanie :( lipa jak nic!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:48
    powinni zrobic promocje typu ze do 5 wybranych osob masz np.20 smsow za darmo ale to jest raczej nierealne
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 00:49
    wlasnie dzis doczytalem ze uslugi typu darmowe polaczenia z jednym numerem z trzma numerami i w wekendy sa tylko mozliwe do uaktywnie do konca marca ciekawe co pozniej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:51
    a jak i tak pisze to chcialbym wspomniec to ze idea bedzie nie pozyskiwala lecz tracila klientow poniewaz po 1 beznadziejne pakiety po 2 drogie telefonu w jednej idei po 3 simplus ma tansze smsy o 19 gr a to duzo na smsie po 4 idea od spraw marketingowych jest slaba w porownaniu od ery.jezeli macie jakies inne wady do zarzucenia idei to piszcie
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 00:52
    ***www.fazafm.com pewnie dziady przedluza promocje lub np. darmowe weekendy beda kosztowaly np.30 zł jak w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 01:06
    ***daro_pop - widze ze roznimy sie troszke profilem kozystania z telefonu ty chcialbys wysylac duzo tanich smsow a ja w obecnej sytuacji uwazam ze lepiej zadzownic wewnatrz sieci za 20 gr i sie dogadac niz wyslac smsa ... wiekszosc kontaktow jakie mam w ksiazce telefonicznej to idea lub stacjonarne plusa jest moze 10 numerow ery moze z 7 na 200 wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-03-29 01:20
    ***blobi - albo szczyt , albo średnia... " tym dniu wysyłano 420 wiadomości SMS/sekundę." - a to stwierdzenie wskazuje mi na średnią. Co za tym idzie , albo owa średnia jest mega ściemą , albo mega ściemą jest liczba wiadomości sms wysłanych w tym dniu. Raczej to pierwsze... Sporym błędem obarczone są podawane przez nich dane , musisz przyznać. Aż strach pomyśleć , jakim błędem obarczona są dane dotyczące liczby aktywacji , nie tylko zresztą w Idei ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2005-03-29 01:24
    Zadna infrastruktura polskiego operatora nie pozwala na przeslanie takiej wielkosci smsow w jednostce czasu, tym bardziej Idei. Po takich jazdach jak masowa wysylka smsow w okresie Swiat ich SMSC bedzie dochodzilo do siebie przez najblizszy tydzien
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-03-29 01:39
    ideowiec: az tak slabo ;/ przeciez wysylka smsa nie apsorbuje tak mocno sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-03-29 01:43
    **faza: faktycznie, oplaca sie w tej chwili bardziej zadzwonic niz pisac. Jednak sms po 20gr czy po 6gr w pakietach, to jednak troche zbyt 'wygorowana' cena jak na sms. Przy sim+ czy chociazby heyah wypada bardzo blado
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 02:01
    zalozmy ze jest taka sytuacja... osoba A pisze do osoby B zadajac jej pytanie 20gr smsa poszlo... Osoba B odpowiada osobie A na pytanie jednoczesnie pytajac o konkrety - 20gr poszlo.... Osoba A odpisuje znow osobie B na smsa... 20gr....poszlo....Razem siec zarobila 60gr ... 60gr przy obecnej promocji to 3 minuty rozmowy przez ten czas nie mielbyscie juz watpliwosci o co komu chodzilo... nawet bez promocji jest to prawie minuta rozmowy...coz wiecej dodac....
    0
  • Users Avatars Mini
    edzio pisze: 2005-03-29 02:21
    a moze by tak na gol-u napisali ze to byla PROMOCJA idei w swieta na dostarczanie i wysylanie smsow?? :) ostatnio to chyba wszystko u nich jest promocja,poczawszy od smsa do zablokowania telefonu....
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-03-29 04:56
    Moim zdaniem idea ma teraz mały kłopot z przebiciem oferty smsowej heyah i simplusa jednak myślę ze stawka 6gr wewnątrz sieci jest bardzo atrakcyjna oczywiście poza pakietami! I jeszcze te rozmowy wewnątrz tu mogliby obniżyć do ok 20gr lub dodać stacjonarne i pozostać przy tej kwocie ewentualnie zrobić małą korektę do 25gr i będzie git. Ale tak czy siak te pakiety muszą zniknąć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2005-03-29 06:32
    Popieram - precz z pakietami, max miesiac przeczekam w popie, jesli nic nie zmienia przechodze na sami swoi ...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-03-29 09:27
    Ja wysyłałem smsy głównie z bramek- dochodziły. Z Plusnetu via wap- także. Z telefonu też wysłałem kilkanaście i tylko jeden miał opóźnienie, ale doszedł... BTW No i po Świętach... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2005-03-29 09:56
    Wyslalem 4smsy od piatku do dzis niezwiazane ze swietami. Z bramki nie wyslalem zadnego. Przepraszam
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2005-03-29 10:02
    Ja wysylalem z Ery i Plusa. Opoznien jakos nie bylo.
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2005-03-29 10:27
    na mnie nie zarobili:)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-03-29 10:29
    1.04.2005 dniem bez sms mms ems
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-03-29 10:30
    taki aprilis dla opkow co?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 10:45
    ***Misek - masz racje 20 gr jako stala stawka bez pakietu bylaby super ale moze nie wiesz ze w idei stawka z pakietow jest zarowno wewnatrz sieci jaki na stacjonrane jesli chodzi o polaczenia glosowe....
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-03-29 10:53
    idea ma cos zrobic wprowadzic na stale TY I JA zobaczymy kiedy zeby idea byla komnkurenmcyjna to powinna zapoznac sie z cennikiem telefonow i obnizyc w najnizszym abo o 50zl (tylko jak to ma robic nokia 2600 w nokii kosztuje 495zl a w idei ponad 1200 poza promocja ich poqrwilo albo zadrogo kupuja nie wspomne o allegro)nastepnie zrobic cos takiego jak w taktaku czyli wykupienie pakietu minut bez okresu waznoisci albo to co jaet dla firm za 2 zl miesiecznie minuta po idei i stacjonarach za 0,31 a z smsami tez powinni taniej zrobic bo zle wyglada reklama bez smsa za 1 gr albo cos w tym typu PS telefony mja zadrogie jak kolega kupoil w starej taryfie telefon bo byl taniutki a zmigrowal po oitrzymaniu tel. bardziej mu sie oplacalo tak zrobic jesli idea niczego nie zrobi to wroze smierc taktak atakuje reklamami
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-03-29 10:54
    Ja wysłałem może z 4 smsy, bo jakoś tak teraz wyszło w tym roku. To naprawdę bardzo bardzo mało, ale przecież nie będę wysyłać rodzince, która siedziała ze mną przy stole ;-) Czas najwyższy już, żeby zlikwidować pakiety Mistrzowie Klawiatury i Masz Gadane, a wprowadzić ceny do cennika na stałe. Wystarczą smsy po 6gr, bo byłyby do 7,5 mln klientów. Poproszę jeszcze 20-30gr/min bez pakietu. Gdyby cena smsa była niższa od 6gr, to też bym się nie obraził.
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-03-29 10:57
    ja wysylalem w Ide i nie bylo opoznien :) z mbox tez nie bylo opuznien .. bo nie dalo sie wogule wejsc na stronke idei :P lol
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-03-29 11:08
    issa: a ja olalem potwierdzenia :) Najlepsze potwierdzenie czy ktos dostal SMSa jest to czy odpisze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 11:18
    ***piorunek - moj kolega tez zrobil tak samo - mial stara optime jeszcze i srednia z rachunkow z ostatnich 3 miesiecy okolo 250zl pani mu powiedziala ze jesli zdecyduje sie w propozycji gratis zmienic taryfe na JI i wziasc nowy telefon przy deklarowane kwocie 50zl to bedzie musial zaplacic za ten telefon tak jak jest w cenniku czyli okolo 900 zl .. (N6230) - ale podpowiedziala mu ze moze pozostac w optimie wtedy przedluzy umowe ze stara taryfa i bedzie mial ten sam telefon za 1zl :) co za kretynizm... a taryfe przeicerz moze sobie zmienic pozniej sam za 25 zl... to jest dopiero chore rozwiazanie... ideo jesli na poczatku bylem pozytywnie nastawiony do cen aparatato i spadajacych cen rozmow to teraz powiem tylko tyle - plus i era maja tansze aparaty a minuta kosztuje u nich tyle samo wiec duzo stracisz ideo
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 11:23
    dlatego teraz kozystaniej jest kupic telefon od kogos np: na allegro niz w idei - bo jesli ja place za telefon 900zl n6230 a widei mialbym go za tyle samo tylko ze 24 miesieczna lojalka to w tym wypadku tak czy siak nie ma roznicy gdzie go kupie....pozatym jesli nie bralem telefonu w idei to jesli sie zdecyduje podpisac umowe na 12 miesiecy dadza mi jakies uslugi - abonament o 50% tanszy lub tez abonament 50% wiecej lub uslugi - jesli komus sie chce liczyc to niech sobie wyliczy ile wtedy po roku ten telefon bedzie kosztowal - lub ile gratisow dostaniemy od opa. w zaleznosci od opcji moze to byc od 450- do nawet 800zl (okolo)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-29 11:25
    ***www.fazafm.com wiesz ja mam prawie tylko numery od idei i tez czetso dzwonie ale wolalbym smsy tez tansze tak ja w simplus team czy heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 11:30
    ***daro_pop - ja tez bym wolal i pewnie sie niedlugo doczekamy bo chyba ludzie w idei obserwuja co sie dzieje... i moze w koncu wpadna na pomysl ze pakiety zniechecaja ludzi bo nikt nie ma zamiaru wysylac hurtowo smsow czy dzownic ponad swoje potrzeby tylko po to by wykozystac pakiet ktory w przeciwnym razie przepadnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Stella75 pisze: 2005-03-29 11:41
    Na poczatku kwiatnie pownna byc nowa oferta IDEI ... : znikna pakiety stawki: Poza siec: 67gr, wewnartrz+stacjonarne 20 gr, SMS 5 gr/SMS zagranicnzy 50gr / MMS 20gr (ceny brutto)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-03-29 11:46
    *** www.fazafm.com- mi tam to jest obojetnie czy cos zrobia teraz duzo nie gadam mam w tele2 darmowe rozmowy po stacjonarce interesow zaduzo nie robie a laska dzwoni do mnie ma za free a jestem tak obojetnie nastawiony poniewaz idea przejchala sie rok temu z heyah i ladnie mowili ze teraz oni beda pierwsi byli teraz juz nie 6 miesiecy moze liderem byli i mysle ze ktos zobaczy ze ludzie odplywaja co chyba beda czekac do 4 kwartalu bo sami ludzie porzyjda duzo umow w 2004 w tym okresie podpisali to najpozniej piuerwszy kwartal 2006 przebudzi sie idea co teraz zaczna kombinowac nie obraze sie tylko teraz oferte zrobic zeby szkowala to trzeba naglowic sie z 2 zl na 1 zl za min to jest ok ale juz ze 80gr na 40gr to juz tak ludzi nie bedzie cieszyc jak pierwsza obnizka pozyjemy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-03-29 11:51
    a jeszcze mogliby zrobic na maksa obnizke cen np. w kaliszu jezdzil darmowy atobus idei i co jak te pakiety maja maks 6 miesiecy a zaczekli promowac je 2 miesiace i teraz zmiana ceny i cala kampania poszla w pizdu co chyba chcieli utwierdzic marke ale to przewqaznie robi sie reklame gdzie nie zawiera sie cen uslug nie wspone ze pod koniec roku mozna bedzie zoistawic nr tel to dopiero zacznie sie co chyba bedzie zmowa operatow ale i tak trzeba bedzie wyrownac oferte i problem rozmoiw wew
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 11:55
    stella75 - zrodlo twej wiedzy ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Seba pisze: 2005-03-29 12:23
    sms ktory zostal do mnie wyslany o godzinie 23.38 z telefonu w idei w niedziele otrzymalem w poniedzialek ok godziny 17 (telefon tez w idei) i gdzie tu jest brak opoznien, piep... propaganda
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2005-03-29 12:33
    no tak w przypadku ideii brak awarii to juz news
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-03-29 12:36
    zadalem sobie maly trud sprawdzajac w newsach jak wygladala sytuacja z SMSami wyslanymi w Idei w sylwesta i n. roki wtedy wysłano 34 mln teraz w 3 dni 58 mln Czyżby w wielkanoc wysłano wiecej wiadomosci niz tradycyjnie w sylwestra i n.rok? chyba nie, kto tu prowadzi propagande sukcesu?
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-03-29 12:44
    ***www.fazafm.com jesli cennik ktory podal stella75 wejdzie w zycie to idea tak moze nie miec klientow poniwaz sluchawka bedzie duzo drozsza niz w + a teraz klient to glownie taka osoba ktora nie zna sie na cennikach i bedzie patrzal gdzie da taniej za sluchawke c moze idea dostac po dupie a teraz klienci docelowi to sa coarz ubozsi wiec same tanie minuty sukcesu nie wroza
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 13:12
    aha pytanie ???? z jakiej sieci najlepiej w niemczech kozystac ??? kto ma najkozystniejszy roaming z idea ... bo zaraz wyjezdzam i nie wiem z jakiego opa kozystac
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominick pisze: 2005-03-29 13:19
    Ja to widzę inaczej: co z tego ze mozna bylo probowac wysylac smsy (taki jest wydzwiek artykulu) jesli ja nie moglem w sobote wielkanocna wyslac jednego przez ponad pol godziny, szwagierka próbowala z innego tela (tez z Idei) z pokoju piętro niżej i też nic, a na domiar zlego nie moglem sie tez dodzwonic przez dluzszy czas. Na szczescie mam drugi telefon (aktuwacje w sieci ktora raczej nie ma problemow z przepelnieniem sieci) bo długo mógłbym jeszcze klikac w klawisz "wyślij"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominick pisze: 2005-03-29 13:19
    Zapomniałem dodać że mieszkam w mieście wojewódzkim, na terenie o dość śęrdnim poziomie gęstości zamieszkania
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-03-29 14:14
    nie, wcale nie było opóźnień... dlaczego więc moje wiadomości dochodziły po kilku godzinach??
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-03-29 14:39
    *piorunek - 1 kwietania jest prymapirlis :) stella 75 szukuje nam zart :) oki zmywam sie do przeczytania za jakies 3 dni bo zaraz wyjezdzam...
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2005-03-29 15:17
    super!!! Idea zawsze sobie dobrze radzi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Hannibal80 pisze: 2005-03-29 15:53
    ja nic nie mam do Ideii,ale w Sobotę nie mogłem wysłać, MMS'a, dopiero po 15minutach wróciło wszystko do porządku. Nie mogłem również nawiązać połączenia, ale to wkońcu nie SMS. Wiec wszystko chodziło dobrze... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-03-29 16:38
    Te nowe ceny w POPie podane tutaj jakoś tak prima aprilisowo wyglądają. Ciekawe, ile by mogli zarobić na smsach po 5 gr do wszystkich. Coś chyba nie tak. W końcu jednak pakiety znikną. Nie wiadomo tylko kiedy, ale oferta POPa na pewno ulegnie zmianie.
    0
  • Users Avatars Mini
    szef mafio pisze: 2005-03-29 18:21
    ja wyslalem okolo 15000 smsow do moich podwladnych. a do johnego nic nie wyslalem
    0
  • Users Avatars Mini
    araford pisze: 2005-03-29 19:20
    szczyt szcvzytem to żadna rewelacja, dlaczego nie piszą o konkretnych działaniach które przynoszą oszczedności klientom
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-03-30 15:55
    Głupie pakiety w POPie, jak ja ich nienawidzę za to że ciągną z klienta do ostatniej chwili, w życiu by nie było taniej gdyby nmie Heyah, POP nigdy pierwszy nie wprowadził obniżek, teraz też się ociągają.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: