Wielki sukces marki PLAY w rankingu dziennika Rzeczpospolita

Newsy
Opinie: 1

Dziennik Rzeczpospolita opublikował kolejną edycję najcenniejszych polskich marek. Numerem 4 jest Telekomunikacja Polska warta 1.8 mld zł. Wartość marki nie zmieniła się przez rok. Marka TP zniknie z polskiego rynku jeszcze przed EURO 2012. Numerem 7 na liście jest marka Plus o wartości 1.2 mld zł (wzrost przez rok o 10%). W TOP10 na ostatniej pozycji znajduje się marka PLAY, której wartość wzrosła o 555% do 990 mln zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ig pisze: 2011-12-15 15:36
    Nie dziwię się, 90 moich połączeń to plus ale i tak bardziej mi się opłacał abo w play, taniej i więcej minut. Z zasięgiem nie jest źle bo jest roaming
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: