Egzotyczna wycieczka VIP dla 2 osób do malowniczej Kostaryki to główna nagroda w Urodzinowej Loterii angażującego programu Magenta Moments, z którą T-Mobile już dziś. To nie jedyna niespodzianka w zabawie przygotowanej przez operatora, która potrwa do 29 października. Do uczestników trafi 100 bluz, 200 koców oraz dodatkowe losy, które zwiększają szansę na główną wygraną.
Klienci lubią i doceniają programy, które dają im prawdziwe, dodatkowe korzyści. Buduje to ich przywiązanie do marki oraz motywuje do stałych zakupów w firmach, z których usług korzystają.
Z drugiej strony usługodawcom, producentom czy dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby zwiększać zaangażowanie swoich klientów i motywować ich do pozostania wiernym marce. Korzyści są więc obopólne: klienci mogą liczyć na różnego rodzaju nagrody i bonusy, a handlowcy firmy są uwolnieni od wykonywania powtarzających się zadań. Mogą oni teraz poświęcić więcej czasu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.
Przykładem dobrze sformatowanego programu lojalnościowego na polskim rynku telekomunikacyjnym jest Magenta Moments, dostępny w aplikacji Mój T‑Mobile. Korzystając z niego klienci operatora mogą liczyć na atrakcyjne bonusy, ekscytujące wydarzenia, konkursy i osiągnięcia wielu innych korzyści. Jednym słowem – zyskują status magentowego VIP, tylko za to, że są w T-Mobile!
Potwierdzeniem jego popularności jest, że w ciągu roku do programu Magenta Moments dołączyło już ponad 1,2 mln użytkowników, a grono to cały czas rośnie. W tym czasie T-Mobile zaoferował im w jego ramach specjalnie dedykowane oferty od ponad 300 partnerów, aby dzięki temu mogli czuć się prawdziwymi VIP-ami.
Operator uznał, że rok obecności na rynku z Magenta Moments, to świetna okazja do świętowania i przygotował dla klientów T-Mobile Urodzinową Loterię, w której każdy wygrywa oraz zdrapkę SERCEczności, w której można zdobyć aż 150 magentowych Serc.
Ruszy ona 10 i potrwa do 29 października 2024 r. Każdy, kto odblokuje w aplikacji ofertę za 50 Serc, ma szansę na jedną z fantastycznych nagród, a główna nagroda to egzotyczna wycieczka VIP dla 2 osób do malowniczej Kostaryki. Oprócz tego T-Mobile każdego dnia trwania zabawy będzie rozdawać 100 magentowych bluz, 200 koców oraz dodatkowe losy, które zwiększają szansę na wygraną.
Natomiast w urodzinowej zdrapce SERCEczności klienci mogą zyskać 150 Serc. Wystarczy w dniach 10-24 października odblokować ofertę dostępną w aplikacji „Mój T-Mobile”, a pula aż 150 Serc trafi na konto użytkownika. Serca to szansa na wyjątkowe oferty, niespodzianki, a także losy w Urodzinowej Loterii Magenta Moments.
W T-Mobile umożliwiamy naszym klientom przeżywanie wyjątkowych doświadczeń. Chcemy, aby na co dzień mieli nie tylko bezproblemową łączność z bliskimi i całym światem, ale by mogli także korzystać z najlepszych ofert, jakie dla nich przygotowujemy w ramach „Magenta Moments – tłumaczy ideę, która przyświeca programowi lojalnościowemu operator.
I przypomina przy tej okazji najciekawsze i cieszące się największą popularnością akcje, jakie T-Mobile przygotował w ciągu pierwszego roku od uruchomienia Magenta Moments. Do rąk klientów trafiło ponad 30 tys. voucherów w akcji Lucky Monday do wykorzystania u partnerów, takich jak Zalando, Costa Coffee, Wizzair i Decathlon. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się bilety do Cinema City, których wykorzystano aż 86 tysięcy. Użytkownicy skorzystali z ponad 350 ofert od ponad 300 partnerów w kategoriach takich jak Zakupy, Jedzenie, Rozrywka czy Podróże. Otrzymali także tysiące nagród – od toreb płóciennych i eko plecaków po limitowane piłki z okazji Euro 2024.
Co ważne klienci mogą liczyć na kolejne tego typu miłe niespodzianki. W tym celu w ostatnich tygodniach T-Mobile nawiązał współpracę z tak znanymi i lubianymi firmami jak Circle K oraz Żabka. Dzięki temu użytkownicy programu mogą się poczuć jak magentowy VIP w wielu miejscach – nawet w sklepie czy na stacji paliw i zyskać bonusową ofertę.
Wierzymy, że technologia ma służyć ludziom, a nie odwrotnie i tym bardziej cieszy nas, że od roku istnienia programu Magenta Moments zaangażowaliśmy już wielkie grono magentowych VIPów korzystających z najlepszych ofert od lokalnych i zagranicznych partnerów – mówi Goran Markovic, członek zarządu ds. B2C w T-Mobile Polska.
Program Magenta Moments i takie akcje jak Urodzinowa Loteria, w której można wygrać wycieczką na Kostarkę sprawia, że klienci operatora chcą być magentowymi VIP-ami i czują się docenieni. To buduje pozytywne więzi między usługodawcą a klientami, a to jeden z głównych celów dobrych programów lojalnościowych, których wbrew pozorom nie jest wcale wiele.