Wiemy, jak za darmo polecieć do Kostaryki

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
Wiemy, jak za darmo wyjechać do Kostaryki – to urodzinowa oferta dla prawdziwych, magentowych VIP od T-Mobile

Egzotyczna wycieczka VIP dla 2 osób do malowniczej Kostaryki to główna nagroda w Urodzinowej Loterii angażującego programu Magenta Moments, z którą T-Mobile już dziś. To nie jedyna niespodzianka w zabawie przygotowanej przez operatora, która potrwa do 29 października. Do uczestników trafi 100 bluz, 200 koców oraz dodatkowe losy, które zwiększają szansę na główną wygraną.

Klienci lubią i doceniają programy, które dają im prawdziwe, dodatkowe korzyści. Buduje to ich przywiązanie do marki oraz motywuje do stałych zakupów w firmach, z których usług korzystają.

Z drugiej strony usługodawcom, producentom czy dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby zwiększać zaangażowanie swoich klientów i motywować ich do pozostania wiernym marce. Korzyści są więc obopólne: klienci mogą liczyć na różnego rodzaju nagrody i bonusy, a handlowcy firmy są uwolnieni od wykonywania powtarzających się zadań. Mogą oni teraz poświęcić więcej czasu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

 

Magenta Moments = atrakcyjne bonusy i ekscytujące wydarzenia

 

Przykładem dobrze sformatowanego programu lojalnościowego na polskim rynku telekomunikacyjnym jest Magenta Moments, dostępny w aplikacji Mój T‑Mobile. Korzystając z niego klienci operatora mogą liczyć na atrakcyjne bonusy, ekscytujące wydarzenia, konkursy i osiągnięcia wielu innych korzyści. Jednym słowem – zyskują status magentowego VIP, tylko za to, że są w T-Mobile!

Potwierdzeniem jego popularności jest, że w ciągu roku do programu Magenta Moments dołączyło już ponad 1,2 mln użytkowników, a grono to cały czas rośnie. W tym czasie T-Mobile zaoferował im w jego ramach specjalnie dedykowane oferty od ponad 300 partnerów, aby dzięki temu mogli czuć się prawdziwymi VIP-ami.

Operator uznał, że rok obecności na rynku z Magenta Moments, to świetna okazja do świętowania i przygotował dla klientów T-Mobile Urodzinową Loterię, w której każdy wygrywa oraz zdrapkę SERCEczności, w której można zdobyć aż 150 magentowych Serc.

 

Kostaryka na urodziny

 

Ruszy ona 10 i potrwa do 29 października 2024 r. Każdy, kto odblokuje w aplikacji ofertę za 50 Serc, ma szansę na jedną z fantastycznych nagród, a główna nagroda to egzotyczna wycieczka VIP dla 2 osób do malowniczej Kostaryki. Oprócz tego T-Mobile każdego dnia trwania zabawy będzie rozdawać 100 magentowych bluz, 200 koców oraz dodatkowe losy, które zwiększają szansę na wygraną.

Natomiast w urodzinowej zdrapce SERCEczności klienci mogą zyskać 150 Serc. Wystarczy w dniach 10-24 października odblokować ofertę dostępną w aplikacji „Mój T-Mobile”, a pula aż 150 Serc trafi na konto użytkownika. Serca to szansa na wyjątkowe oferty, niespodzianki, a także losy w Urodzinowej Loterii Magenta Moments.

W T-Mobile umożliwiamy naszym klientom przeżywanie wyjątkowych doświadczeń. Chcemy, aby na co dzień mieli nie tylko bezproblemową łączność z bliskimi i całym światem, ale by mogli także korzystać z najlepszych ofert, jakie dla nich przygotowujemy w ramach „Magenta Moments – tłumaczy ideę, która przyświeca programowi lojalnościowemu operator.

 

Zalando, Costa Coffee, Wizzair, Decathlon – topowe marki w programie

 

I przypomina przy tej okazji najciekawsze i cieszące się największą popularnością akcje, jakie T-Mobile przygotował w ciągu pierwszego roku od uruchomienia Magenta Moments. Do rąk klientów trafiło ponad 30 tys. voucherów w akcji Lucky Monday do wykorzystania u partnerów, takich jak Zalando, Costa Coffee, Wizzair i Decathlon. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się bilety do Cinema City, których wykorzystano aż 86 tysięcy. Użytkownicy skorzystali z ponad 350 ofert od ponad 300 partnerów w kategoriach takich jak Zakupy, Jedzenie, Rozrywka czy Podróże. Otrzymali także tysiące nagród – od toreb płóciennych i eko plecaków po limitowane piłki z okazji Euro 2024.

Co ważne klienci mogą liczyć na kolejne tego typu miłe niespodzianki. W tym celu w ostatnich tygodniach T-Mobile nawiązał współpracę z tak znanymi i lubianymi firmami jak Circle K oraz Żabka. Dzięki temu użytkownicy programu mogą się poczuć jak magentowy VIP w wielu miejscach – nawet w sklepie czy na stacji paliw i zyskać bonusową ofertę.

 

Bliższe i trwalsze więzi z klientami

 

Wierzymy, że technologia ma służyć ludziom, a nie odwrotnie i tym bardziej cieszy nas, że od roku istnienia programu Magenta Moments zaangażowaliśmy już wielkie grono magentowych VIPów korzystających z najlepszych ofert od lokalnych i zagranicznych partnerów – mówi Goran Markovic, członek zarządu ds. B2C w T-Mobile Polska.

Program Magenta Moments i takie akcje jak Urodzinowa Loteria, w której można wygrać wycieczką na Kostarkę sprawia, że klienci operatora chcą być magentowymi VIP-ami i czują się docenieni. To buduje pozytywne więzi między usługodawcą a klientami, a to jeden z głównych celów dobrych programów lojalnościowych, których wbrew pozorom nie jest wcale wiele.

 

To materiał sponsorowany - powstał na zlecenie firmy T-Mobile Polska.

 

Wiemy, jak za darmo wyjechać do Kostaryki – to urodzinowa oferta dla prawdziwych, magentowych VIP od T-Mobile

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: