Razem z Paryżem, Orange da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu pokazu światła w stolicy Francji. Będą oni mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych. Wybór najlepszych postów fanów, opublikowanych w mediach społecznościowych, będzie również wyświetlany na Wieży Eiffla. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.
Wszyscy fani z całego świata, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, mogą włączyć się do gry i pokazać swoje wsparcie poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter czy Instagram) używając hasztagu kraju wspieranej przez nich reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą podawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.
W czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych fanów na stadionach. Orange skieruje na nich światła reflektorów i oznaczy ich jako „Fan of the Match”. Poznamy ich w czasie przerwy, a ich wizerunki będą pokazywane na wielkich ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange. Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum „Fan of the Match”.
W celu wyłonienia Fana Meczu, Orange zaangażował zespół fotografów, którzy będą poszukiwali tych fanów najbardziej kibicują swoim drużynom.
Dostawcą platformy Orange Sponsors You i cyfrowej strategii Orange jest Poke.
Reżyserem światowej kampanii reklamowej Orange Sponsors You z udziałem Zinedine Zidane jest Ivan Grbovic. Producentem jest agencja Publicis.