LOT Business Lounge „Polonez” na Lotnisku Chopina w Warszawie jest zarządzany przez polskiego przewoźnika od 1 lipca 2015 roku. Zlokalizowany w strefie Schengen salon czynny jest cały rok, siedem dni w tygodniu od godziny 5 do 23. Od 2018 r. pasażerowie mają też w porcie na Okęciu do dyspozycji drugi salon biznesowy LOT-u - „Mazurek” w strefie non-Schengen.
W salonikach pojawiły się tablice informacyjne z logotypami obu firm.
Z salonów „Polonez” i „Mazurek” mogą skorzystać m.in. pasażerowie klasy biznes w rejsach Star Alliance i posiadacze kart lojalnościowych Miles & More: srebrnej Frequent Traveller, złotej Senator i czarnej HON Circle oraz posiadacze kart Star Alliance Gold. W salonie „Polonez” znajduje się też specjalna strefa LOT Elite Lounge dedykowana pasażerom podróżującym klasą biznes na trasach dalekodystansowych LOT-u, a także posiadaczom statusu podróży Star Alliance Gold. W tej części znajduje się 45 miejsc siedzących.
W ramach przebudowy Lotniska Chopina planowane jest niedługo przeniesienie salonu Polonez do nowej, większej lokalizacji.
#Dobra wiadomość! Od teraz podróżni #LOT Polish Airlines korzystający z salonów biznesowych "Polonez" oraz "Mazurek" na warszawskim lotnisku Chopina mogą cieszyć się z bezpłatnego dostępu do superszybkiego internetu od #UPCPolska Biznes!
— UPC Polska (@UPC_Polska) April 19, 2019
Więcej na: https://t.co/dYx9AKe2RZ