Wind Telecom wyodrębnił oficjalnie Wind Mobile

Newsy
Żródło: Wind Telecom
Opinie: 1
Opinie: 1

Wind Telecom S.A. specjalizująca się w centrach obsługi klienta Contact Center zakłada w ramach grupy nową spółkę Wind Mobile sp. z o.o. wyspecjalizowaną w realizacji systemów dla operatorów GSM. Powołanie nowej spółki Wind Mobile sp. z o.o. jest sformalizowaniem nowej struktury, w ramach której działamy już od kilku miesięcy. Dla nas oznacza to lepiej skoncentrowane działania i przejrzyście ukierunkowaną strategię rozwoju, czyli korzyści zarówno dla Klientów jak i udziałowców – powiedział Szymon Słupik, Prezes Zarządu Wind Mobile sp. z o.o.

Sztandarowym produktem Wind Mobile Sp. z o.o. jest platforma Falcon, która oferuje operatorom sieci komórkowych usługi głosowe, SMS, MMS, USSD, zestawienie połączeń i wiele innych rozwiązań telekomunikacyjnych. Platforma ta i zaimplementowane wraz z nią usługi przeznaczone są do obsługi klienta masowego, małych i średnich firm, jak również klientów korporacyjnych. Umożliwia ona operatorowi wykorzystanie wspólnych zasobów w obsłudze różnych typów abonentów. Dzięki temu obniża się "próg wejścia" i zmniejsza się czas wprowadzenia usługi na rynek. Różnorodne funkcje platformy Falcon obejmują rozrywkę, np. własny sygnał wywołania, pozdrowienia, pocztówki dźwiękowe, a do tego podstawowe usługi komunikacyjne - jak automatyczne kolejkowanie połączeń (ACD), poczta głosowa, sieć inteligentna, SMS-y do abonentów sieci stacjonarnych oraz zestawianie połączeń i powiadamianie o nieodebranych połączeniach. Wirtualizacja zasobów umożliwia oferowanie podsystemów dla zewnętrznych klientów biznesowych, dzięki czemu możliwa jest np. realizacja usług niezależnych dostawców aplikacji (ASP).

Klientami Wind Mobile Sp. z o.o. są m. in.: Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska SA, TeleNet / Multimedia Polska i P4.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: