Wind Telecom zakończył wdrożenie dwóch usług w P4.
Pierwszym wdrożeniem Wind Telecom S.A. w P4 Sp. z o.o. był Ringback Tone czyli "Muzyka na czekanie". Wind Telecom dostarczył pełną platformę telekomunikacyjną umożliwiającą realizację usługi i zintegrował ją z innymi systemami Play między innymi z niezależnym dostawcą mediów oraz zapewnił pełen zestaw narzędzi administracyjnych umożliwiających monitorowanie pracy platformy w czasie rzeczywistym.
System Ringback Tone został wdrożony w Play w rekordowo krótkim czasie. Jest to pierwsze i zarazem bardzo udane wdrożenie platformy Falcon w oparciu o technologie SIGTRAN (SS7 over IP network).
W marcu zakończyło się sukcesem prowadzone przez Wind Telecom S.A. wdrożenie platformy Pharos Avantgard USSD Gateway (ang. Unstructured Supplementary Services Data). Pozwala ona abonentom na interakcję w czasie rzeczywistym z różnorodnymi aplikacjami na przykład obsługującymi mikropłatności czy odpytującymi o bieżący stan konta dla pre-paid. W porównaniu z interakcją poprzez SMS, usługi są realizowane bezpośrednio za pomocą elementów sieci GSM, a więc umożliwiają łatwiejszą integrację z istniejącymi systemami operatora i dają większe możliwości w zakresie tworzenia nowych aplikacji.
W obecnym kształcie, platforma USSD jest wykorzystywana m.in. do przesyłania haseł dostępowych oraz do zarządzania swoim kontem abonenckim przez portal SelfCare. Jej elastyczność umożliwia łatwe rozbudowywanie o nowe usługi.