Wind w PLAY

Newsy
Żródło: Wind Telecom
Opinie: 33

Wind Telecom zakończył wdrożenie dwóch usług w P4.

Pierwszym wdrożeniem Wind Telecom S.A. w P4 Sp. z o.o. był Ringback Tone czyli "Muzyka na czekanie". Wind Telecom dostarczył pełną platformę telekomunikacyjną umożliwiającą realizację usługi i zintegrował ją z innymi systemami Play między innymi z niezależnym dostawcą mediów oraz zapewnił pełen zestaw narzędzi administracyjnych umożliwiających monitorowanie pracy platformy w czasie rzeczywistym.

System Ringback Tone został wdrożony w Play w rekordowo krótkim czasie. Jest to pierwsze i zarazem bardzo udane wdrożenie platformy Falcon w oparciu o technologie SIGTRAN (SS7 over IP network).

W marcu zakończyło się sukcesem prowadzone przez Wind Telecom S.A. wdrożenie platformy Pharos Avantgard USSD Gateway (ang. Unstructured Supplementary Services Data). Pozwala ona abonentom na interakcję w czasie rzeczywistym z różnorodnymi aplikacjami na przykład obsługującymi mikropłatności czy odpytującymi o bieżący stan konta dla pre-paid. W porównaniu z interakcją poprzez SMS, usługi są realizowane bezpośrednio za pomocą elementów sieci GSM, a więc umożliwiają łatwiejszą integrację z istniejącymi systemami operatora i dają większe możliwości w zakresie tworzenia nowych aplikacji.
W obecnym kształcie, platforma USSD jest wykorzystywana m.in. do przesyłania haseł dostępowych oraz do zarządzania swoim kontem abonenckim przez portal SelfCare. Jej elastyczność umożliwia łatwe rozbudowywanie o nowe usługi.

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    maly pisze: 2007-04-19 22:15
    hehe pierwszy play jest do bani
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2007-04-19 22:42
    podczas testow wlaczylem "muzyke na czekanie" tylko po to zeby okazalo sie ze nijak nie mozna sie do mnie dodzwonic, wiec nastepnego dnia ja wylaczylem. brrr...
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechotnique pisze: 2007-04-19 23:53
    i po co to ?./?? kto z teog będzie korzysał?.??>?>?>?>?>>.>?>>?>? - Ja , nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    smatri pisze: 2007-04-20 01:03
    Są ludzie, którzy z tego korzystają. Jeśli chce się zarządzać kontem przez net to drugie wdrożenie jest bardzo ważne. Gratuluję powodzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2007-04-20 09:11
    Play może i stawki ma kuszące, ale żebym wziął u nich telefon to jeszcze trochę muszą popracować nad ich ubytkami...
    0
  • Users Avatars Mini
    bercikw pisze: 2007-04-20 12:29
    Zdunek, ubytki to ty masz w uzębieniu!
    0
  • Users Avatars Mini
    pola pisze: 2007-04-20 13:49
    Pomysl z muzyka byl dobry,ale tej drugiej opcji,to nie wiem,czy bede korzystac.
    0
  • Users Avatars Mini
    bonzo pisze: 2007-04-20 20:32
    z muzyki na czekanie, masa ludzi korzysta z którymi gadam, fajna sprawa
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-04-21 02:43
    nie zly pomysl tylko po co sie spieszyc skoro sa glosy ze to nie chodzi tak jak powinno, nie lepiej powoli ale dokladnie to dopracowac??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tymon pisze: 2007-04-21 10:59
    Ech ludzie, chyba za młodzi jesteście, żeby pamietac jak na rynek wchodziła Era, Plus, czy Idea. Początkowo byli tylko w miastach, a później latami mieli "białe dziury" w wielu centrach miast... A dziś, czy ktoś o tym pamieta? Zwróćie raczej uwagę, że "nowy operator komórkowy" już na starcie oferuje min. 95% usług dostępnych u konkurencji, a na tym nie koniec, bo szykują kolejne "nowinki", np TV. "Wielka trójka opów" miała na to ponad 10 lat, a ceny za min wtedy były prawie po 2 PLN/min :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-04-21 13:26
    Miałem starter Play na kartę i muszę stwierdzić, że takiego szajsu dawno nie miałem!!! Jest to jedyny operator, którego karty SIM zawieszały mojego SE K610i :/ a jak już jakimś cudem udało się zalogować do sieci (a nieraz zabierało to 30 minut!!!!!!!) to przy połączeniach tak przerywało, że szok!! Kilka razy jak rozmawiałem ze swoimi rozmówcami to mówili mi, że słyszeli własne słowa jak echo, ale to już bym bardziej przypisał sieci Plusa, bo jak byłem w Simplusie, to też takie rewelacje były.
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-04-21 13:26
    Nawiązując do wcześniejszego postu - ERA RULEZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-04-21 13:30
    **Tymon** Co z tego, że mają 95% usług innych opów, skoro są problemy z tymi najważniejszymi, czyli zwykłymi, podstawowymi rozmowami głosowymi!! Niech mają i choćby 200% usług innych opów, ale jeśli podstawowe nie będą chodzić to i tak nic nie zwojują. Nie wspomnę już o problemie, o którym pisałem wyżej, czyli nawet z problemem zalogowania się do sieci. Tak swoją drogą, to jeśli ich simy nie obługują jakiś telefonów to mogliby o tym powiadomić (czyżby to był powód braków SE w ofercie???)!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tymon pisze: 2007-04-21 14:26
    Morpheus: Sprawdzałem kartę Play'a nawet w bardzo starych aparatach, takich jak Nokia 7110 (mattrix), 6310i i Sony J70. Nie było problemów z jakością połączeń, ani z logowaniem, oprócz netu, bo te słuchawki mają raptem tylko WAP. Ubawisz się, ale często wymieniam nowe telefony w serwisie, bo "jakoś zawsze" trafiam na taki badziew, że nawet serwis nie ma wątpliwości co do jakosci tego co im przyniosłem. Może warto sprawdzić też i tę Twoja słuchawkę w serwisie?
    0
  • Users Avatars Mini
    ada pisze: 2007-04-21 14:27
    Faktycznie ,zasieg nie jest jakis super,ale juz jest lepszy niz byl w czasie testow.
    0
  • Users Avatars Mini
    wiara pisze: 2007-04-21 17:25
    Usługa *111# jest hitem jeśli chodzi o obsługę. żaden OP nie ma tak łatwo dostępnej możliwości operowaniem usługami. *101# jest już w ogóle mistrzem, łatwo i przyjemnie sprawdzam ile mam na koncie. Muzyka na czekanie? gadżet i tyle, jak ktoś lubi gadżety to będzie miał zajawkę. Ja stawiam na funkcjonalność a muza mi w niczym nie pomaga :D Ale interaktywne menu usług w tel to strzał w dziesiątkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    dudu pisze: 2007-04-21 18:02
    podoba mi sie w play to, że bardzo szybko rozszarza ilosc usług dostepnych w jego sieci...w sumie kazdy znajdzie to z zcego lubi korzystać...czuje sie usstysfakcjonowana jego dbałością o moje zadowolenie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-04-21 22:27
    **Tymon** Tel jest dobry, co potwierdził serwis. Ponadto wgrane jest najnowsze oprogramowanie SE (oryginalne) i na kartach wszystkich opów działa bez zarzutu, więc pozostaje tylko karta Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tymon pisze: 2007-04-22 00:01
    **Morpheus** Zwykle każdy serwis twierdzi, że nowszy soft jest najlepszy :))) Pozostaje Ci jeszcze pojść do jakiegoś PlayZone'a, tam sprawdzić kartę i pokazać co się dzieje - o ile jeszcze tego nie zrobiłeś. Jeśli tak, to chyba trafiłeś okropny badziew - karta.
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2007-04-22 00:21
    Potwierdzam - też mam ten problem. Mam k800i + kartę play i także telefon chce mi się logować do sieci średnio raz na trzy włączenia. Jeśli się to nie uda - strasznie muli telefon, tel. się wyłącza, pojawiają się napisy pokroju Karta Sim Nieaktywna i trzeba wyjmować baterię... Aczkolwiek na jakość rozmów głosowych nigdy nie narzekałem; poza tą drobną naleciałością (w końcu raczej nie wyłączam telefonu 3 razy dziennie) Play jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2007-04-22 00:21
    btw soft mam najnowszy (dziś aktualizowałem SEUSem)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-04-22 00:43
    "wiara" ŻADEN serwis pozwalający na konfigurację konta i sprawdzenie jego stanu nie jest lepszy niż ADMINISTRACJA KONTA (9797) oraz CENTRUM INFORMACYJNE (9898) w TAK TAK-u. Wiem bo sprawdzałem serwisy pre-paid Orange i Plusa. Ja na przykład wolę taki system, niż nawet ten z Play. Jest równie łatwy w obsłudze. A "Granie na Czekanie" jest - jak powszechnie wiadomo - już od dawna dostępne w Erze i Heyah. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-04-22 00:46
    Zapomniałem dodać, że w TT równie łatwo można kodami sprawdzić stan i ważność konta oraz Erajednostek.
    0
  • Users Avatars Mini
    peter pisze: 2007-04-22 03:25
    ale sie naczytałem ................musze z przykrością stwierdzić że nasi starzy opratorzy maja ludzi nawet tutaj!!!! Wolę Play-a? dlaczego? Bo tu jeszcze coś dobrego może sie zdarzyć a tam..............tylko wyciąganie kasy . Ja jestem od 3 tygodni w Play-u i jestem zadowolony!!!!! p.s Mało tylko punktów sprzedaży więc działajcie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-04-22 13:22
    **Tymon** Tak się składa, że sam też lubię grzebać przy softach telefonów, więc sam też mogę potwierdzić, że mam najnowszego. Poza tym fakt, że coś takiego sprzedają tylko o nich źle świadczy. Prawdę mówiąc, to kupiłem to tylko na testy, które już zakończyłem z wynikiem negatywnym. Wracam do Ery, bo przynajmniej to jest firma reprezentująca sobą jakość. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2007-04-22 13:31
    *peter* widzę spisku się doszukujesz... Nic bardziej mylnego. Potwierdzam - nowe SonyEricssony MAJĄ problem z zalogowaniem się do Play. Wiem, bo widzę to u siebie. Nie dziwię się, jeśli komuś to przeszkadza i w związku z tym opluje Playa - ale mi nie doskwiera to aż tak bardzo. Obiektywnie stwierdzam, że w ogólnym odczuciu też jestem z Playa zadowolony i zostanę przy nim. Po pięciu latach spędzonych w Orange doszedłem do wniosku, że to tylko złodzieje i tyle - to się akurat zgadza.
    0
  • Users Avatars Mini
    qbit pisze: 2007-04-22 16:25
    Potwierdzam czasami 750 ma problem z zalogowaniem sie :) Narazie play tez nie przeszkadza , ale mało punktów do załadowania maja mało
    0
  • Users Avatars Mini
    crox pisze: 2007-04-22 22:31
    do załadowania konta rozumiem ? doładuj przez neta, chyba najszybciej i najmniej problematyczne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    psi pisze: 2007-04-23 14:13
    Ja doladowuje przez blue.pl .Mozna tez przez doladowania.pl.Mozna gdzies jeszcze w necie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tymon pisze: 2007-04-23 16:32
    ** Morpheus & all SE users ** Właśnie gadałem z infolinią SE Polska (miły damski głos :D) Dowiedziałem się, że nie tylko z kartami Play'a są problemy. Jak mnie zapewniono, usilnie pracują nad tym "mankamentem" i w okolicach sierpnia powinni być gotowi. Przy okazji, zadziwia mnie ta moja _STARA_Nokia_7110_, bo ma prawie 10 lat, a z kartą Play czy Orange (USIM) nie ma problemów. Ma też inną przewage nad większością SE, może posłużyć do obrony osobistej :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    sonix pisze: 2007-04-24 00:11
    bo nie ma sie co oszukiwac ale SE to niestety jakoscia ostatnio nie grzeszy. stare dobre ericssony to bylo cos... mi play chodzi nawet na starym siemku c25 ktory juz raczej w muzeum powinien spoczywac :P zreszta z wpisu Tymona wynika ze wina lezy po stronie SE. podobna sytuacja byla z samsungami z400 ktore play sprzedaje. przez blad w sofcie (tez samsung twierdzil ze jest najnowszy i powinno dzialac) nie dzialaly karty pamieci kingstona...
    0
  • Users Avatars Mini
    greggory pisze: 2007-04-24 16:13
    jak na rynek wchodziła Era, Plus, czy Idea. Początkowo byli tylko w miastach, a później latami mieli "białe dziury" w wielu centrach miast... A dziś,ktoś o tym pamieta? PLAY już na starcie oferuje min. 95% usług dostępnych u konkurencji, sam pamietam jak moj ojciec kupil alcatela ot310 z 10 lat temu i minuta w erze byla za ponad 3 zl ! a teraz sami widzicie. a co do grania na czekanie to bardzo duzo ludzi korzysta z tego chociaz glownie ci z ery bo tam to bylo na poczatku. fajna opcja.
    0
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-05-02 20:55
    greggoty świete łśowa ludzie czy wy uważacie ze Play bedzie od razu super operatorem zanim skundowe naliczanie wdrozono mineło jakies 5 lat a tu od razu bez niczego dajcie czas Playowi a was zaskoczy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: