Rozpoczynająca się w kwietniu kampania ASTER została zaplanowana do końca czerwca br. Jej celem jest budowanie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży oferty zintegrowanej operatora, czyli połączonych usług telewizji cyfrowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telefonii cyfrowej. Kampania ma charakter multimedialny. Użyte w niej media zostały dobrane pod katem celów marketingowych, które ASTER chce zrealizować.
W części wizerunkowej kampanii zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej: billboardy, autobusy oraz tablice w metrze.
Sprzedaż usługi zintegrowanej ASTER będzie natomiast wspierana przede wszystkim poprzez prasę warszawską (Co jest grane/dodatek do Gazety Wyborczej, Metro i Metropol) oraz działania promocyjne w Internecie.
Hasło wiodące kampanii to Jeden kabel, trzy korzyści, które podkreśla zalety płynące z połączenia usług oferowanych przez ASTER. Dodatkowo, w mediach wspierających sprzedaż usługi zintegrowanej, pojawił się komunikat Oszczędzasz do 60 zł miesięcznie. Zachęca on potencjalnych klientów do zakupu oferty zintegrowanej ASTER poprzez pokazanie wymiernych korzyści finansowych.
Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym i dochodami powyżej średniej warszawskiej.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, media zaplanował MediaConcept.