Do oferty Orange dla Firm wprowadzono usługę Wirtualna Centralka Orange. Jest to narzędzie do efektywnego zarządzania komunikacją głosową w firmie, które nie wymaga od klienta dodatkowych inwestycji w sprzęt lub specjalistyczną infrastrukturę. Za pośrednictwem specjalnie przygotowanej aplikacji www, Klient sam decyduje jak kierowane są połączenia w ramach firmy i jakie komunikaty słyszy osoba dzwoniąca.
W ramach usługi klient otrzymuje:
numer główny
dostęp do aplikacji www
zestaw funkcjonalności
jeden z czterech wariantów usługi, w ramach którego ma możliwość skonfigurowania przekierowań z numeru głównego na określoną liczbę numerów użytkowników. Np. decydując się na pakiet Wirtualna Centralka 5, Klient może włączyć 5 użytkowników do usługi, a jeśli zwiększy swoje potrzeby łatwo podłączy do centralki kolejne numery dokupując użytkowników.
Klient otrzymuje wirtualny Numer Główny, który staje się dedykowanym numerem do kontaktu z firmą. Numerem Głównym może być zarówno numer stacjonarny jak i komórkowy z dowolnej strefy numeracyjnej. Połączenia przychodzące do firmy są przekierowywane do poszczególnych Użytkowników Wirtualnej Centralki. Jeśli są to numery Orange – przekierowania są bezpłatne.