Wirtualna Centralka Orange

Newsy
Opinie: 2

Do oferty Orange dla Firm wprowadzono usługę Wirtualna Centralka Orange. Jest to narzędzie do efektywnego zarządzania komunikacją głosową w firmie, które nie wymaga od klienta dodatkowych inwestycji w sprzęt lub specjalistyczną infrastrukturę. Za pośrednictwem specjalnie przygotowanej aplikacji www, Klient sam decyduje jak kierowane są połączenia w ramach firmy i jakie komunikaty słyszy osoba dzwoniąca.

W ramach usługi klient otrzymuje:

  • numer główny

  • dostęp do aplikacji www

  • zestaw funkcjonalności

  • jeden z czterech wariantów usługi, w ramach którego ma możliwość skonfigurowania przekierowań z numeru głównego na określoną liczbę numerów użytkowników. Np. decydując się na pakiet Wirtualna Centralka 5, Klient może włączyć 5 użytkowników do usługi, a jeśli zwiększy swoje potrzeby łatwo podłączy do centralki kolejne numery dokupując użytkowników.

Klient otrzymuje wirtualny Numer Główny, który staje się dedykowanym numerem do kontaktu z firmą. Numerem Głównym może być zarówno numer stacjonarny jak i komórkowy z dowolnej strefy numeracyjnej. Połączenia przychodzące do firmy są przekierowywane do poszczególnych Użytkowników Wirtualnej Centralki. Jeśli są to numery Orange – przekierowania są bezpłatne.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: