5 lipca 2007 roku zawarte zostało porozumienie pomiędzy MNI Telecom a ETIENNETTE MEDIA reprezentującą lidera zespołu "Ich Troje" Michała Wiśniewskiego, dotyczące współpracy przy budowie i wprowadzeniu na rynek komercyjnej oferty usług telefonii mobilnej pod brandem związanym z postacią Michała Wiśniewskiego.
Zawarte porozumienie definiuje model współpracy pomiędzy stronami, określa również generalne założenia dotyczące obowiązków stron, a także ustala możliwości rozwojowe projektu, idące w stronę współpracy z podmiotami trzecimi, definiowanymi ogólnie jako "sport & entertainment".
Porozumienie w formie Listu Intencyjnego zakłada zawarcie w ciągu 30 dni docelowej Umowy wprowadzenia na rynek nowego Brandu mobilnego w ramach projektu MVNO MNI, związanego z osobą Michała Wiśniewskiego. Start usług mobilnych przewidywany jest na jesień tego roku. Strony szacują, iż nowy Brand zainteresuje w ciągu najbliższych dwóch lat kilkaset tysięcy fanów.
Oferta usług mobilnych skierowana będzie do fanów oraz sympatyków nie tylko zespołu "Ich Troje" i Michała Wiśniewskiego, ale także szeroko rozumianej branży rozrywkowej. Będzie ona zawierała cały wachlarz usług towarzyszących w formie serwisów informacyjnych, dostępu do dedykowanego contentu multimedialnego, a więc muzyki, videoclipów, materiałów graficznych i innych.
Znaczna część oferty będzie miała charakter ekskluzywny i skierowana zostanie tylko do posiadaczy kart i telefonów tego mobilnego Brandu. Część oferty dodanej dotyczyć będzie kontaktu z samym Michałem Wiśniewskim oraz jego specjalnymi gośćmi. Inna jej część zbudowana będzie w modelu działań promocyjnych łączących np. sprzedaż płyt i wydawnictw artysty z cenami i pakietami promocyjnymi usług stricte telekomunikacyjnych.
Szczegóły tej strategii artysta oraz obie uczestniczące w projekcie spółki zaprezentują w późniejszym terminie.
MNI Telecom zawarła w dniu 31 maja br umowę dotyczącą budowy Wirtualnego Operatora Mobilnego (MVNO) z PTK Centertel i będzie wykorzystywać infrastrukturę operatora do świadczenia usług pod brandem własnym oraz brandami stowarzyszonymi. Podpisane Porozumienie jest elementem realizacji przez Grupę MNI projektu MVNO, w oparciu między innymi o programy partnerskie takie jak ten, realizowany wspólnie ze spółką Etiennette Media.