"WITAJ W ORANGE DLA FIRM" - Promocja Świąteczna

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 60

W listopadzie i grudniu Orange dla Firm przygotował dla klientów biznesowych specjalną promocję świąteczną pod hasłem: WITAJ W ORANGE DLA FIRM. Jednocześnie Orange dla Firm udostępnia swym użytkownikom szybką transmisję danych wykorzystującą także technologie UMTS w oparciu o karty PC Option Globetrotter.

Business Everywhere 3G/WLAN to specjalna oferta bardzo szybkiej transmisji danych dla aktywacji z kartami PC Business Everywhere 3G/WLAN.

Jeśli klient biznesowy chce skorzystać z transmisji danych z najwyższą prędkością, powinien wybrać ofertę Business Everywhere 3G/WLAN w cenie 99 zł (bez VAT) miesięcznie. Otrzyma nieograniczoną transmisję danych w dowolnej technologii (GPRS/EDGE/WLAN/UMTS) oraz nieograniczony dostęp do punktów z bezprzewodowym Internetem poprzez sieć 250 Orange Hotspot w całej Polsce.

Pakiet Business Everywhere 3G/WLAN zawiera:

  • Kartę Option Globetrotter 3G/EDGE

  • Kartę SIM 3G

  • CD z oprogramowaniem Business Everywhere (ułatwiającym zarządzanie połączeniami).

Karta PC Option Globetrotter 3G/EDGE (Orange Menu) łączy w sobie wszystkie dostępne metody bezprzewodowej transmisji pakietowej, a dzięki dołączonemu oprogramowaniu Business Ewerywhere tworzy niezbędne narzędzie pracy osób, dla których liczy się szybka wymiana informacji.

Karta PC Option Globetrotter 3G/EDGE to:

  • szybka transmisja pakietowa UMTS/EDGE/GPRS

  • standardowa transmisja danych CSD

  • cztery zakresy działania GSM (850/900/1800/1900 MHz)

  • oprogramowanie Business Everywhere

  • Karta Option Globetrotter 3G/EDGE w cenie 199 zł (bez VAT)

Oferta świąteczna „Witaj w Orange dla Firm” oferuje:

  • Abonament za 1 zł (bez VAT) za taryfę Orange dla Firm

  • Podwójny pakiet minut co miesiąc przez 6 lub 9 miesięcy

Abonament za złotówkę

W ofercie świątecznej „Witaj w Orange dla Firm” przez pierwszy miesiąc abonament wynosi tylko 1 zł (bez VAT). To najtańszy abonament na rynku i unikalna oferta w Polsce! Dzięki temu już od pierwszego miesiąca można wykorzystać zalety oferty ”Witaj w Orange dla Firm”

Podwójny Pakiet Minut w Orange dla Firm można otrzymać na:

  • 6 miesięcy – kupując 1 lub 2 aktywacje

  • 9 miesięcy – kupując 3 lub więcej aktywacji

W Ofercie Świątecznej „Witaj w Orange dla Firm” dzięki Podwójnemu Pakietowi Minut jego użytkownik może rozmawiać nawet do 2.000 minut miesięcznie w ramach abonamentu:

Taryfa Orange dla Firm Maksymalna liczba bezpłatnych minut w abonamencie Orange w Polsce i do sieci stacjonarnych Dodatkowy pakiet na rozmowy w Orange
Firma 50 50 50
Firma 100 100 100
Firma 200 200 200
Firma 400 400 400
Firma 1000 1.000 1.000

Podwójny Pakiet Minut w Orange dla Firma dostępny w taryfach Firma.

Zalety oferty „Witaj w Orange dla Firm”:

  • oszczędności - abonament za pierwszy miesiąc za 1 zł netto tańsze rozmowy w Orange

  • podwójny pakiet minut na połączenia do Orange przyznawany nawet przez 9 miesięcy

  • elastyczność wyboru (duży wybór planów taryfowych)

Opinie:

Opinie archiwalne (60):

Komentuj

Komentarze / 60

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2005-11-09 23:03
    a jednak cos tam dali dla firm ehhh
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-11-09 23:11
    W końcu
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-09 23:13
    widze tu już wszyscy czatują na oferty orange :)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-11-09 23:20
    przez 1 msc 1zł rewelacja:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Colo pisze: 2005-11-09 23:48
    Super! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzejisko pisze: 2005-11-10 00:12
    a co z umts jaki zasieg????
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2005-11-10 00:44
    zajefajnie. pierwsza oferta na pcimcie umts+edge :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2005-11-10 02:36
    no niezle! chyba sobie kupie oferte orange dla firm i pohulam na umts u mnie w drewnicy;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-11-10 03:00
    Poczekajmy na konkrety... ceny telefonów... wtedy możemy się bić na argumenty ze zwolennikami MaxProfit ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2005-11-10 10:01
    Pytanie podstawowe brzmi: czy podwójny pakiet minut na połączenia do Orange jest do wykorzystania od samego początku, czy tradycyjnie dopiero po wykorzystaniu minut abonamentowych. Przeczucie mi podpowiada, że ta druga opcja, a wtedy to zwykła ściema, a nie dobra, uczciwa oferta...
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-11-10 10:08
    No to jednak o pare minut wyprzedzili Plus-a z EDGE+UMTS mimo ze do magazynow Plus-a taka karta juz nadchodzi i jeszcze do tego w Plus UMTS juz naprawde dziala a nie tylko testowo jak w ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-10 10:20
    Taka SE PROMOCJA
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2005-11-10 10:29
    Juz pisalem o tym na telixie. Moga sobie oferte z UMTS gleboko wsadzic. Bardzo czekalem na wejscie do IDEI UMTS bo mam telefon oblsugujacy ten standart, mieszkam w wawie i duzo korzystam z transmisji danych. Tutaj natomiast wychodzi na to, ze trzeba miec specjalna karte zeby z takiej transmisji danych korzystac i na dodatek jeszcze abo podpisywac. Jakas paranoja po prostu. W Plusie bez zadnych kombinacji, kto ma abo to ciagnie dane po UMTSie jak tylko ma terminal ... Niech wyp....ja spowrotem do Francji z takimi ofertami! (jestem tak wk...ny, ze mam ochote cos zdemolowac).
    0
  • Users Avatars Mini
    ajp pisze: 2005-11-10 10:56
    kordi: synku stuknij sie w glowke mocno-moze glupotka ci minie na chwile-i poczytaj potem sobie gazetki o umts to zrozumiesz jak to dziala, malenki;-) naq poczatke cos latweho np twoja komorke bo mozdzek moze nie przyjac czegos powazniejszego... a potem pisz mniejsze bzdury!
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2005-11-10 11:28
    Ta oferta to jest po prostu żart z klientów. Myślę, że każdy zdrowo myślący właściciel firmy nie ma wątpliwości i spokojnie kupi sobie Iplusa albo MaxProfit w Plusie. Paranoja i jeszcze jakieś durne pakiety, jakby nie można było wprost wszystkiego zrobić !!!!! Krok wstecz, i to spory.
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2005-11-10 12:25
    ***ajp - Kordi ma racje, masz np nokie 6020 albo motke v547 podłączasz do kompa i łączysz się z netem z prędkością 177kb/s(edge kalsa 6) a jak masz 6230 to z prędkością 236 kb/s(edge klasa 10) a jak masz 6680/6630 to hulasz sobie z prędkością 384kb/s (umts)w całej wawie i katowicach, wrockławiu, poznaniu, krakowie i trójmieście, i dokupujesz sobie do abonamentu(każdego) za 59.78brutto nielimitowany dostęp do neta, moim zdaniem świetna oferta bo możesz z tym netem jecgać nawet na płaże tyle że tam bedzie tylko gprs(56kb/s) ale będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ajp pisze: 2005-11-10 12:31
    ajp: taaa, co ty nie powiesz. Po pierwsze, tak mi wyjasniono po dwoch dlugich rozmowach w technicznym w Orange jakis miesiac temu. Po drugie, wyjasnij mi dlaczego telefon w centrum wawy nie wskazuje zasiegu 3g skoro podobno prowadza testy. Po trzecie, spojrz na notatke \"karte sim 3g\", co wyraznie sugeruje, ze tylko uzytkownicy majacy odpowiednie karty beda mogli korzystac. Po czwarte, glupio by ci sie zrobilo gdybys sie dowiedzial, jakie mam wyksztalcenie i gdzie pracuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi pisze: 2005-11-10 12:32
    Po piate, zapraszam na PMTG, gwarantuje ci, ze przecietny smiertelnik nie ma 5% mojej wiedzy o telefoni komorkowej. Po siodme, nie mam zamiaru czytac o technicznych zagadnieniach UMTS, bo jest to temat ktory mnie nie interesuje. Mam palmofon, ktorym wbrew twoim sugestiom doskonale potrafie sie poslugiwac, a co do sieci, to nie bardzo mnie interesuje, w jaki sposob techn icznie sie odbywa.
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi pisze: 2005-11-10 12:33
    Chce wlaczyc telefon i wszystko ma dzialac. Po osme, nie widze zadnych przeciwskazan, zeby usluge zablokowac z poziomu operatora i ograniczyc tylko dla pewnej grupy uzytkownikow. Po dziewiate, synkiem to sobie mozesz nazywac swoje bachory o ile je masz. Swoja droga ciekaw jestem jaki poziom inteligencji reprezentuja i gdzie sie ucza. Marne twoje szanse ze zdobeda takie wyksztalcenie jak ja. Po dziesiate, uspokoje sie wtedy jak przestane dostawac timeouty na GPRSie jadac tramwajem po Skierniewickiej, czy w zatloczonych miejscach w centrum wawy bede mogl normalnie wykonywac polaczenia. I wreszcie po jedenaste, mam nadzieje, ze masz racje ... (w pierwszym, z nerwow wpisalem twojego nick'a - tak, zauwazylem juz swoj blad)
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-11-10 13:19
    no niezle nawet ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi pisze: 2005-11-10 13:31
    ajp: Pajacyku, co poskradales wszystkie rozumki. Wlasnie sobie dokladniej poczytalem, no i rzeczywiscie trzeba wymienic karte Sim na U-sim. Tyle, ze nie trzeba podpisywac umowy, wystarczy powiedziec "ze ukradli" i wymienic. I to by bylo na tyle cwaniaczku .... Do sprawy technicznej mialem racje, mylilem sie tylko co do oferty operatora. No ale przeciez ty mi wytknales niewiedze techniczna .....
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi2 pisze: 2005-11-10 13:36
    kordi ..... jesli jeżdzisz tramwajem z palmem to pracujesz na pewno w tramwajach..... ;-) razem z krawczykiem.....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 13:38
    Nie wierzę własnym oczom. Ktoś inny niż ja czy ***wlo , napisał , że MaxProfit jest atrakcyjny i uczciwy. To musi być jakiś "wyznawca Plusa". Bezwzględnie. Innego wytłumaczenia nie widzę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi2 pisze: 2005-11-10 13:40
    kordinapisałeś: "Po czwarte, glupio by ci sie zrobilo gdybys sie dowiedzial, jakie mam wyksztalcenie i gdzie pracuje" moze jesteś kobuchem ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 13:47
    Ale o jakich kartach Wy piszecie? Bo się pogubiłem , kartach do laptopów , czy specjalnych simach? Rok temu już , PLus miał wprowadzić karty , tak zwane U-simy o zmienionym algorytmie autoryzacji w sieci , lub jakoś podobnie o ile dobrze zrozumiałem. Jednak posiadanie takiej karty (sim) nie jest warunkiem koniecznym , by móc skorzystać z UMTS. Nie sądzę , by innaczej było w Orange , masz kartę sim w telefonie UMTS i jeśli służy on jako modem , to przy trnasmisji danych śmigasz z prędkością UMTS. Swoją drogą ***kordi - nie wiem komu mówisz , że jest cwaniaczkiem , jeśli "wystarczy powiedziec "ze ukradli" i wymienic". Jak się okazuje , nie wystarczy mieć białego kołnierzyka i palmofonu... Bo posuwanie się do takich gówniarskich tricków , chyba nie jest w porządku.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 13:54
    Tym bardziej , jak ktoś uważa , że jes "lepszy" bo ma wyższe wykształcenie. Niczego widać nie zrozumiałeś , bo prawdziwe wykształcenie , wiąże się z pokorą. Takim dziwnym słowem , może je znasz. Mnie przynaj,mniej tak uczono. Skończyłem edukację na szkole średniej. I widzę , że poza wiedzą książkową , za wiele nie straciłem... To tak na marginesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    korbi2 pisze: 2005-11-10 14:02
    a poza tym .... mi w idei dziala umts/edge/wifi/gprs...... zaleznie do czego włoze kartę sim, i jaki jest zasieg.... NORMALNĄ kartę..... a nie jakąś u-kartę np teraz na 6230 transfer około 20KB/s
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 14:11
    Ja właśnie przed chwilką odebrałem od kuriera Nokię 6021 z PWA w Plusie oczywiście. 99 netto :-) Zobaczymy jak to jest u nas z EDGE , bo tylko pod tym kątem była wzięta , innaczej byłby SonyEryk. ***zawiasa - zdam dokładną relację , obiecuję , szczególnie porównam ją z moim k300i :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-11-10 14:21
    ***issa: ty to masz fajnie, co chwila coś nowego z PWA:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2005-11-10 14:45
    Issa: Poczytaj sobie styl w jakim zostal napisany post ajp. Ja niby pokory nie mam? Gdybym nie mial, to bym napisal wprost o swoim wyksztalceniu, znajomosci jezykow, czy rodzaju wykonywanej pracy, nie sadzisz? A zdecydowanie mam czym sie chwalic i dumny jestem z tego co udalo mi sie do tej pory w zyciu osiagnac i to wlasnymi umiejetnosciami, a nie znajomosciami rodzicow .... I napisz mi, w ktorym miejscu zasugerowalem, ze czuje sie lepszy? bo onie nadazam ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2005-11-10 14:45
    A co do calej "awantury" natomiast, to wynikla ona z tego, ze nie trawie balwanow, ktorzy sami g... wiedzac, krytykuja innych bez podania chocby cienia merytorycznego argumentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2005-11-10 14:53
    Aha, ostatnia sprawa. Maxprofit jest zdecydowanie najbardziej atrakcyjna cenowo oferta. Niestety ja mam bardzo powazny uraz do Plusa wynikajacy z tego, ze kiedys wobec mnie kierownictwo nie dotrzymalo pewnego "gentlemen's agreement", no i oczywiscie za samowolki z regulaminami oraz mase zapisow regulaminowych w stylu TPSA. Krotko mowiac sposob prowadzenia businessu przez Polkomtela jest dla mnie ponizej krytyki ....
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-11-10 16:13
    myslalem o przejsciu do Orange, ale robia wszystko, zeby wybic mi to z glowy... pozostane zatem w znienawidzonym przez *Kordi'ego Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 16:41
    ***kordi , teraz wszystko wygląda innaczej. Poza tym masz rację , zostałeś nieelegancko zaatakowany. Ostatnia rzecz - ja wszystko zawdzieczam rodzicom i jestem im oczywiscie bardzo wdzięczny. Jeśli wszystko zawdzięczasz swojej ciężkiej pracy , rzeczywiście masz powody do dumy. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 16:54
    Ale z tym , że nie można zwykłych simów używać do transmisji danych w sieci UMTS , to mnie naprawdę zaskoczyłeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    sanitarium pisze: 2005-11-10 16:57
    Niezła lipa ten business everwhere. Może jak włączą ten umts to coś z tego bedzie ale na razie nie podoba mi sie. Karte umts w umiarkowanej cenie można pochwalić ale gdzie ten umts?:) No i gdzie oferta dla bezregonowców
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2005-11-10 17:11
    Mam od miesiąca kartę Fusion i testuje na razie w Warszawie, UMTS działa w Plusie bezbłędnie. Oczywiście tam gdzie jest, ale zasięg całkiem spory - polecam www iplus pl tam jest mapka. Sim jest zwykły :-) (ale pewnie w pomarańczarni muszą mieć super specjalny ;-) - nie ma jak wygoda klienta)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2005-11-10 17:31
    Issa: Wiem, ze mam ;P. Znam swoja wartosc. anthos: To nie kwestia znienawidzenia ... Po prostu bardzo nie podoba mi sie sposob w jaki klienci sa traktowani przez Plusa (straszenie prawnikami jak chce sie zerwac umowa za zmiane regulaminu itp.) i wogole jak tam sie zalatwia interesy. Mimo to tydzien temu podpisalem z nimi umowe i bede szczesliwym deficytowym klientem (juz po raz drugi :) ). Zamiast kupowac nowy telefon ojcu wzialem mp 15! z SE k300i. Biorac pod uwage ze przez dwa lata uzbieram punktów 5plus na paliwo za ok 150 zl, to mozna powiedziec, ze kupilem telefon na raty (w cenie ponizej rynkowej) i jeszcze do tego zupelnie za darmo dostalem karte z 18 zl miesiecznie do wykorzystania (akurat na transmisje danych bedzie). Innymi slowy: "Nie patrz co operator daje tobie, patrz co mozesz od operatora wyrwac ;)"
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2005-11-10 17:44
    ***Kordi "Nie patrz co operator daje tobie, patrz co mozesz od operatora wyrwac ;)" jeeeeeeezu wreszcie ktos sensownie to ubral w slowa. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    witaj Kordi! pisze: 2005-11-10 18:31
    witaj Kordi! widze,ze wrociles na pmtg("szczatkowo" co prawda;-) oraz na GOLa.Czyzbys znalazl jakas dobra posade czy tez pobyt za granica? Pozdrawiam serdecznie jednego z nielicznych madrze piszacych niegdys(he he!) na pmtg. Bierny Obserwator
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-11-10 20:24
    ***Kordi: przykro mi to stwierdzić, ale wygląda nato że słoma Ci z butów wystaje, a Ty starasz się ją bardzo schować. Trochę się popisujesz, przechwalasz...ale słoma pozostaje
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 20:24
    Właśnie testuję Nokię 6021 w transmisji danych i tylko gprs ,i niestety nawet śladu po prędkościach EDGE.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 20:26
    Przechodzę do Orange , tam podobno pole EDGE 75% kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 20:27
    Żartowałem i to był element czarnego humoru;-) Orange , brrr...
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-11-10 20:29
    ***kordi jedź do Francji jakchcesz coś zdemolować;) Issa: że MaxProfit! jest najlepszy wiedzą chyba wszyscy trzeźwo myślący przedsiębiorcy, pozdrawiam:) Co do samej oferty: no cóż przez 1mc za free, co to za benefityty?, no ale jak trzeba płacić 1,5% przychodu za logo Orange to tak będzie;
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-11-10 20:31
    ...a ja mam problem z wifi w swoim lapku
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-10 20:39
    Również pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-11-11 06:36
    Ja już nigdy do Orange nie wrócę :-) Ps dali mi dożywotnio kaucję 7000tys złotych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-11-12 01:48
    ale SPV 3000 tam nie widzę :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2005-11-12 13:10
    SPV 3000 wejda troszke pozniej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    merka pisze: 2005-11-12 19:14
    umts orange na dzień dzisiejszy to marzenie działa w 5 miastach polski i to w ich centrachPozatym nieprawda że dostęp do internetu przez tą nowa karte umts jest nielimitowany ma limit jak wszystkie jedynie troche większy.pozatym co ztego że jest kmasa hotsoptów jak i tak z tą kartą nie mozna z nich korzystać bo nie ma odpowiedniego oprogramawania.kicha jak wszystko
    0
  • Users Avatars Mini
    kanka pisze: 2005-11-13 08:29
    oczywiscie dodatkowe minuty do wykorzystania po wykorzystaniu minut w liczonych w abonamencie, bedac w plus gsm mam pakiet kwotowy, ktory mam do wykorzystania na wszystko.(prawie) W orange trzeba wybrac plan taryfowy za 300 zł aby miec 1000 minut natomiast w plus gsm wybieram pakiet kwotowy 200 zł+50 za przekroczenie i też mam 1000 minut. Orange wabi tylko promocjami!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sybilla pisze: 2005-11-13 11:26
    beznadziejna ta oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    speed500 pisze: 2005-11-13 11:31
    ~kanka masz 100u procentową rację, Max Profit Rulez! Nic się u konkurencji nie zmienilo. Promocyjki im tylko w glowach :D pozr g300
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2005-11-13 15:07
    Tak ale w Plusie w cen abo 200 zł masz 370 min. a kazda kolejna kosztuje Cie 0,54 zł, i to niewazne czy w sieci czy poza. Natomiast w Orange w abo 300 zł masz od 500 do 1000 minut oraz drugie tyle (w ofertach promocyjnych „Najwięcej Minut dla Firm” i „Oferta szyta na miarę”) do sieci co max. daje 2000 min. W Orange niższe ceny za minutę połączenia wewnątrz sieci i na numery stacjonarne (0,30 zł netto w najwyższym planie taryfowym - w Plusie 0,54 zł netto). Dalej: Nieskończony Kapitał Sekund w Orange - niewykorzystane minuty i sekundy można wykorzystać w dowolnym momencie. W Plusie niewykorzystane kwoty z pakietu kumulują się tylko przez 6 miesięcy. W Orange jest możliwość skorzystania z usługi \"Nielimitowane Rozmowy w Orange\", pozwalającej na wykonywanie bezpłatnych połączen z numerami w Orange - w Plusie brak takiej usługi. cdn...
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2005-11-13 15:07
    ...W Orange niższa o 50% opłata abonamentowa za usługę Biznes Grupa w 3 najniższych planach taryfowych (Firma 50 – 200) i o 90% w dwóch najwyższych (Firma 400,Firma 1000) w porównaniu do analogicznej usługi System Plus - W Orange dla Firm usługa dostępna od 2 aktywacji w Plusie dopiero od 5 aktywacji. No i na koniec w Orange tansza stawka za SMS-y i MMS-y oraz bezpłątna poczta głosowa, natomiast w Plusie klient płaci za połączenie 0,25 zł netto (chyba ze poczta oddzwania). To tyle roznic ktore wyłapałem. Wychodzi wiec na to ze i w Plusie nie brakuje \"kwiatków\" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-13 17:09
    ***daro - nie oszukuj się:-) W Plusie minuta w sieci i na stacjonarne to max. 25 groszy od pierwszej sekundy i to w najnizszym abo. A geniuszem być nie trzeba by raz na całą umowę włączyć Rozmawiaj Taniej za 5zł. Nie będę Ci przybliżal promocji S100 , np. "Cały rok Plus Nieskończoność" , czy np. "Darmowa piątka" Zrozumiałbyś od razu , co to znaczy , uczciwe rozliczanie pakietu:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2005-11-13 17:44
    Nie upieram sie ze to (Orange) czy tamto (Plus, Era) jest najlepsze podkreślam natomiast z przekonaniem, ze kazda oferta ma swoje mocniejsze i słabsze strony tak by kazdy mógł wybrać coś co mu najbardziej odpowiada. A co do cennika Plusa to mialem oczywiscie na mysli standardowe taryfy MaxProfit (bez jakichs specjalnych promocji) i widze tam: Stawka za minutę połączenia krajowego: od 0,66 zł/min. (w najwyzszej taryfie) do 0,73 zł/min. ( w najnizszej taryfie). Z kolei usługa Rozmawiaj Taniej to wydatek 6,10 zł w kazdej taryfie co miesiac tylko po to by cena minuty (w sieci Plus i na stacjonarki) rozmowy zeszła do kwoty 0,31 zł z VAT/min. No a w Orange za miesieczna oplate 1,22 (lub 6,1zł w nizszych taryfach) jest mozliwosc gadania za 0 zł , a nie za wspomniane 31 groszy jak to ma miejsce w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-13 18:30
    ***daro - RT jest ofertą CENNIKOWĄ , a nie PROMOCYJNA jak owe 5 numerów za darmo. Zgadzam się , "Darmowa 5ka" w Plusie , to też promocja i tylko dla nowych , ale bardzo uczciwa. Oczywiście i tak zadecyduje klient zwabiony reklama , lub "przekabacony" przez konsula:-) Pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-13 18:34
    ***daro - małe pytanie jeszcze. Jako klient wolałbyś korzystać z darmowych minut , cz X Nieskończonośc ,po czy przed minutami z abo? I niech Twoja odpowiedź ostatecznie zamknie tę duskusję:-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: