Wizerunkowa reklama Plusa z ojcem i synem nie wykorzystuje uczuć

Newsy
Żródło: Press
Opinie: 5

Press podał, że Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odrzuciła skargę na wizerunkową reklamę Polkomtela. Uznała, że spot nie wykorzystuje uczuć do celów komercyjnych, więc nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy. Reklama opowiada historię, w której ojciec bezskutecznie próbuje dodzwonić się do zapracowanego syna. daniem przedstawicieli Komisji reklama, odwołując się do emocji, zachęca do utrzymania kontaktu z bliskimi. Reklamodawca chce stworzyć wizerunek firmy, która właśnie temu sprzyja. Poza tym reklama wizerunkowa nie namawia do korzystania z konkretnego produktu oferowanego przez Polkomtel, więc trudno mówić o próbie wymuszenia zakupu poprzez odwołanie się do zdarzeń losowych, strachu czy lęku – uznała Komisja.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: