Wojciech Kliniewski o planach T-Mobile na 2014 r.

Newsy
Opinie: 14

T-Mobile nie zamierza inicjować obniżek cen, ale będzie odpowiadał na działania konkurentów. Domyślam się, że konsumenci chcieliby płacić taniej. My uważamy, że ten poziom już jest bardzo niski w Polsce, i myślę, że każdy konkurent to potwierdzi – podkreśla Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska. – Na pewno nie będziemy liderem taniości, ponieważ na koniec dnia chcemy mieć marżę, którą chcemy inwestować w nasze usługi i technologie. Ale zobaczymy, co będzie się działo na rynku, jak agresywna będzie konkurencja i na pewno pola nie odpuścimy.

Poza inwestowaniem w technologię i podnoszeniem jakości usług, priorytetem operatora jest poprawianie jakości obsługi klienta. Kliniewski podkreśla, że od lat wartość inwestycji w ten obszar stanowi znaczący udział w kosztach firmy.

Nowa technologia, doskonały produkt czy doskonały serwis to dzisiaj za mało. Stąd też od lat kwestia obsługi klienta jest jednym z najważniejszych elementów w strategii naszej kadry zarządczej – tłumaczy Wojciech Kliniewski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria.

Operator będzie dbał o innowacyjność. Największym celem w tym zakresie w tym roku będzie wejście T-Mobile w sektor usług bankowych. Operator wspólnie z Alior Bankiem ma zamiar świadczyć usługi bankowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Trwają prace nad szczegółami oferty.

Usług i innowacji będzie w tym roku cała masa, ale najważniejszą jest współpraca, którą podejmujemy z Aliorem, więc wejście do sektor usług bankowych, co będzie największą tegoroczną innowacją – mówi Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2014-02-17 07:51
    Boszsz, co za "polszczyzna"... Taniej można kupić, płacić można mniej. "Na koniec dnia" to dosłowne tłumaczenie z angielskiego "at the end of the day", co jest totalnie bez sensu, bo przecież nie chodzi o koniec dnia... I tak dalej. Bełkot.
    0
  • Users Avatars Mini
    ... pisze: 2014-02-17 07:56
    Ja to się zawsze zastanawiam czemu tak dużo ludzi pracujących w korporacjach na wysokich stanowiskach jest oderwana od rzeczywistości?
    3
  • Users Avatars Mini
    abk pisze: 2014-02-17 08:06
    MASAKRA gonienie innych zrobienie banku zamiast sieci sprzedazy , balagan w ofertach a co najważniejsze obsługa klienta to żenada w każdym punkcie inna oferta na infolinii innna w internecie inna mnóstwo zagmatwanych haczyków i brak możliwości dodzwonienie sie do biura obslugi jestem od niedawna w play zawsze sie dodzwaniam proste zasady zasieg wybrałem domyslnie t-mobile i korzystam z ich infrastruktury bez problemów operator T potwierdza ,ze bedzie gonil innych a zamiast obslugi ,ktora byla na dobrym poziomie w Erze teraz nie ma żadnej obsługi jak nie działa internet to trzeba dzwownic na platną infolinie po 2,4 za minute Brawo obsługę klienta......
    3
  • Users Avatars Mini
    Ljuboj pisze: 2014-02-17 08:54
    PLAY jest tani, ma genialną obsługe klienta - nigdy nie miałem z nimi problemu ale ma fatalny zasięg.. nie mogą w T-Mobile tego połączyć? sukces murowany :) + Ma ktoś może telefon w Orange i może mi powiedzieć czy warto brać umowe bez tel no-limit + 10 gb internetu LTE za 68 zł..? czy lepiej zostać w PLAY?
    -1
  • Users Avatars Mini
    vito pisze: 2014-02-17 09:36
    @Ljuboj - nie potrafisz zmienic opratora w telefonie? bedac w PLAY mozesz skorzystac z zasiegu kazdej sieci w Polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    Rostik pisze: 2014-02-17 09:38
    Jeśli korzyści będą zauważalne to współpraca z sektorem bankowym może sie okazać sukcesem- trzeba poczekać najpierw na oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    . pisze: 2014-02-17 09:38
    Jak Play moze miec fatalny zasieg, skoro jego klienci moga sie logowac do CZTERECH sieci??????????????
    -1
  • Users Avatars Mini
    michael pisze: 2014-02-17 10:21
    Nie będzie inicjował obniżania cen, ale nie znaczy, że nie będzie obniżał. Będą musieli być konkurencyjni chociażby dlatego, że muszą wejść w rynek LTE.
    1
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2014-02-17 10:24
    Logowanie do 4 sieci ? Wyłącznie na papierze a jeżeli już to z niskim priorytetem w sieci. W kwestii zasięgu Play do dorasta żadnemu opowi z W3 do pięt...
    1
  • Users Avatars Mini
    bredzisz Rustow pisze: 2014-02-17 12:01
    Na jakim papierze??? Uzywam Play od prawie 5 lat i po zalogowaniu sie do wybranej sieci mam dokladnie taka sama jakosc, jak jej "oryginalny" klient. Jedyna roznica to limit predkosci internetu 2mbit i niemoznosc zalogowania do nadajnikow Aero2 i Mobylandu. Poza tym jest to dokladnie to samo. Wiec nie wprowadzaj ludzi w blad, jak nie masz pojecia, co piszesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    xom pisze: 2014-02-17 12:18
    No jest powiedziane o niskim priorytecie i tu się zgodzę, np. klient T-M będzie miał lepszą jakość połączenia/szybciej powiąże połączenie niż klient Play korzystający z roamingu T-Mobile, podczas obciążenia sieci, klient Play będzie miał problem z połączeniem przez nadajniki roamingowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rustów pisze: 2014-02-17 13:06
    Obniżona przepływność jak sam wskazałeś internetu to raz, wolniejsze zestawianie połączeń to dwa. Nie zarzucaj mi bredni to muszę na codzień korzystać z tej nazwijmy to "sieci" i nie polecam.W tej samych lokalizacjach T-mobila działa dwa razy sprawniej. "Szybkość i technika" w Playu to tylko w reklamie póki co.
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-02-17 23:15
    co za belkot, to ani poprawnie po polsku ani po pseudoangielsku
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-02-18 00:29
    Dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska chyba chce odstraszyć klientów. Sądziłem naiwnie, że największą tegoroczną innowacją T-Mobile Polska będzie start oferty LTE, a tu kuku, usługi bankowe. Gdyby to była moja firma, już dziś zmieniłbym dyrektora sprzedaży. Rustów, zapomniałeś jeszcze o przerwach w zasięgu (najniższe=najtańsze priorytety) przy przełączaniu się pomiędzy nadajnikami tych roamingowych sieci, ale celebrytom to nie przeszkadza, oni nie podróżują (z telefonem w Play :-)
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: