12 września rusza jesienna kampania promocyjna Vectry „Wszystko za 10 złotych”, skierowana do nowych oraz obecnych klientów.
Każdą usługę operatora, włącznie z najbogatszymi pakietami, mogą oni teraz otrzymać za 10 złotych. To pierwsza kampania promocyjna Vectry z udziałem znanego artysty, jakim jest popularny aktor filmowy i telewizyjny Wojciech Mecwaldowski.
Nowa oferta Vectry jest oparta o prosty Konfigurator Ofert, który operator wprowadził w zeszłym roku. Pozwala on klientom na łatwy zakup usług - telewizji, internetu i telefonu - w dowolnie dobieranych zestawach, jak i w wersji solo. W jesiennej ofercie przygotowano też zestawy Paczek Specjalnych, opracowanych z myślą o różnych potrzebach klientów, nowe prędkości internetowe w niższych cenach, atrakcyjniejszą ofertę telewizyjnego pakietu Platynowego z kuponem VOD uprawniającym do bezpłatnego obejrzenia wybranego filmu z bogatej biblioteki Vectry oraz atrakcyjniejszy cenowo plan telefoniczny Domowy Bez Limitu.
Obecnie wszystkie propozycje Vectry do końca roku można otrzymać za 10 złotych. Komunikacja kampanii „Wszystko za 10 złotych” będzie miała szeroki zasięg i obejmie największe stacje telewizyjne, radio, outdoor, internet oraz materiały BTL. We wszystkich produkcjach silnie zaznaczona jest osoba Wojciecha Mecwaldowskiego. Aktor wciela się w postać sprzedawcy Vectry.
Reklama telewizyjna to główny spot 30 sekundowy i 5 spotów 10 sekundowych. Emisja serii rozpocznie się 12 września.
W internecie zostaną wykorzystane wszystkie dostępne formy reklamowe, przygotowano wiele różnych formatów i linii kreatywnych. Reklama będzie obecna m.in. na banerach (statycznych i videobanerach), kampaniach kontekstowych, w reklamach Google AdWords i na platformach VOD.
Reklama outdoor obejmie billboardy, autobusy i city-light’y na przystankach komunikacji miejskiej oraz ekrany LED w centrach czterech miast. Dodatkowo zostanie nią objęta Szybka Kolej Miejska (SKM) w Trójmieście.
Nowa kreacja pojawi się także w witrynach salonów firmowych Vectry w całym kraju.
Produkcję ATL zrealizowała Agencja Scholz&Friends, zakup mediów dom mediowy Starcom. Spoty telewizyjne reżyserował Maciej Kowalczuk, realizowało Studio Bomaye. Komunikację internetową przygotowała Agencja The Digitals, zakup mediów zapewnił ClickAd. Reżyserem spotów internetowych jest Tomasz Konecki, realizacja studio Truskavka.
Grupa Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 930 tys. klientów w 217 miastach na terenie całego kraju.
Vectra ma ponad 636 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 519 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 22 tys. mobilnego oraz 193 tys. abonentów telefonicznych.