Wolny numer - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 114

Od 15 listopada br. użytkownicy Simplusa mogą bezpłatnie dzwonić pod jeden wybrany numer w sieci Plus GSM.

Usługę Wolny numer może aktywować każdy użytkownik Simplusa korzystający z taryf Easy lub Team 7. Uruchomienie usługi następuje poprzez wpisanie w telefonie Krótkiego Kodu: *104*11*48wybrany_numer_telefonu# i naciśnięcie przycisku inicjującego połączenie. Całkowity koszt korzystania z usługi Wolny numer wynosi 5 zł z VAT, które jest pobierane z konta użytkownika w momencie jej aktywacji.

Opłaty za połączenia wykonane w ramach usługi Wolny numer naliczane są zgodnie ze stawką podstawową 78 gr/min z VAT i w całości zwracane w formie zasilenia konta po przekroczeniu poziomu 2,50 zł z VAT. W przypadku gdy stan konta jest równy 1 zł z VAT lub niższy, zwrot środków będzie następować po każdym połączeniu.

Warunkiem uruchomienia usługi Wolny numer jest posiadanie powyżej 5 zł z VAT na koncie użytkownika oraz ważnego konta dla usług i połączeń wychodzących. W ciągu 24 godzin od inicjacji usługi użytkownik otrzymuje wiadomość SMS potwierdzającą jej uruchomienie.

Promocja Wolny numer nie dotyczy numerów w sieci Sami Swoi, numerów specjalnych, połączeń z siecią Internet +48 601 100 321 oraz połączeń z WAP +48 601 100 234 . Promocja dostępna będzie do 15 stycznia 2006 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (114):

Komentuj

Komentarze / 114

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Ziomboi pisze: 2005-11-15 16:13
    Spoko. Ale głupie rozliczanie jak zawsze w simplusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-11-15 16:18
    Jeszcze raz wielkie brawa dla Plusa!! Jutro uruchamiam starter Simplusa... A Orange dało ciała jak zwykle ze swoją promocją, której poprostu nie ma... Teraz już wiem napewno, że Orange to najgorsza sieć... Beznadziejna sieć... Tydzień temu zapowiadali, że wejdzie darmowy numer w Go i nie wszedł, a Simplus zapowiedziłał to wczoraj wieczorem i dziś już działa... Brawo !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Monika pisze: 2005-11-15 16:19
    Bądźmy szczerzy - jeszcze czegoś takiego nie było - za 5zł 2 miesiące ... Oby tak dalej ;) Uruchamiam Simplusa !
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-11-15 16:20
    tak troche OT - na telepolis.pl jest uz nowa oferta swiateczna jest wiecej kombinacji pakietów w promocynych cenach za 20zł/40zł/80zł i w róznych konfiguracjach cen fonów jeszcze nie znam bo strona troche chwilowo padła :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-11-15 16:21
    *Monika: skąd info, że na 2 m-ce?
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-15 16:23
    Dokladnie rozliczanie jest do BANI. POZDRO
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-11-15 16:24
    *Monika: napisane jest 15.XI.05 - 15.I.06 Może to oznacza, że w tym okresie można uruchomić, a działć będzie do odwołania?
    0
  • Users Avatars Mini
    Slawek pisze: 2005-11-15 16:27
    Ale marudzicie co poniektorzy z tym naliczaniem, przejdzcie na nowa platforme i tam od razu nie nalicza za rozmowe z darmowym numerem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-11-15 16:28
    poecam nopwa platforme i problem znika z rozliczaniem. poprostu rozmawiamy za darmo.. usluga zmieniajaca sposob rozliczania nazywa sie DOSTEPNY LIMIT
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2005-11-15 16:28
    Mam cichą nadzieję że darmowe rozmowy z wybrany m numerem pojawią się wkrótce też w postpaidzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Slawek pisze: 2005-11-15 16:29
    pedros77: ja licze, ze to bedzie promocja przedluzana w nieskonczonosc i teraz w segmencie prepaid ilosc "darmowych numerow" stanie sie stopniowo glownym narzedziem w walce o klienta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mat pisze: 2005-11-15 16:30
    ja tez mam taka nadzieje
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 16:30
    pedros77 - ja nie wiem jak Ty czytasz regulaminy... 2 miesiące dokładnie jeśli ktoś dzisiaj uruchomi... bowiem "w okresie promocji Polkomtel oferuje..." - zatem od 15.11.2005 do 15.01.2006
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-15 16:31
    ***robovit: chodzą słuchy że jeszcze w tym roku będą w abo Plusa będą 3 numery z którymi rozmawiasz za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2005-11-15 16:33
    U nas w Inowrocławiu już zaczęło się korkowanie sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2005-11-15 16:35
    Pamiętam jak w idei była promocja 100% gratis, biedna 6150 grzała się prawie do czerwoności.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-15 16:41
    Widze, ze teraz chyba sie wszyscy przesiada na tego newsa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2005-11-15 16:54
    a abonamentowcy (czyli i ja..) niech placa.. a co..
    0
  • Users Avatars Mini
    drobotek pisze: 2005-11-15 17:13
    Na stronach simplusa nadal brak info!
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-15 17:15
    a zadziala to z karty simdata ???
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2005-11-15 17:17
    Abonamentowcy placcie... chcialo sie telefon za "zlotowke" ;D Simplus the best. Totalne zaskoczenie!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-15 17:19
    p.biernacki: o jakim telefonie za "zlotowke" mowisz? To ludzie nie biora uslug takich jak DWiW czy rabat na abonament?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-15 17:28
    *rollo: a jaką masz taryfę w SIMdata? Chyba nie jest to ani Team7, ani Easy, więc sprawa jasna.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 17:31
    p.biernacki - każdy ma co lubi albo co chce... Mi jeden darmowy numer nie załatwi sprawy. Nie jest to oferta dla mnie, szczególnie, że w pre-paid na dodatek.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-15 17:37
    Jeżeli ktoś oczekuje, że jednym posunięciem "załatwi sprawę", to moim zdaniem są to oczekiwania na wyrost. Co nie zmienia faktu, że omawiana oferta jest dla klientów bardzo korzystna. Może poza ekstremalnymi przypadkami, gdy ktoś ma Simplusa i dzwoni z niego wyłączeni do innych sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    yasama pisze: 2005-11-15 17:40
    No, kupiłam już starter Sim+ córce, która ma chłopaka z telefonem w Plusie. Oj, nagadają się za wszystkie czasy, a ja zaoszczędzę na doładowywaniu jej Pop-a. Jak dla mnie, jest to fantastyczna promocja! Z czystym sumieniem i lekkim sercem- 10pkt i duże brawa dla Plusa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-15 17:40
    Tzn. znam jeden przykład takiej sytuacji, gdy faktycznie można "załatwić sprawę" jednym posunięciem - można strzelić sobie w łep. Wtedy faktycznie już nie ma więcej żadnych problemów... Ale chyba nie o to tutaj chodzi. ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2005-11-15 17:40
    a co z orange ? taka mieli miec promocje za 15 pln miesiecznie rozmowy z jednym numerem i nawet tego nie uruchomili ?? wstyd im czy co ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-15 17:44
    Pewnie, że fajna... zwłaszcza dla zakochanych ;-) Ja wolę jednak swoje 5 godzin Dwiw do całego Plusa i na stacjonarne, narazie za darmo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mgx pisze: 2005-11-15 17:48
    Mi juz dziala bez zarzutu :) :) a ze mam nowa platforme nic mi z konta nie pobiera i moge gadac przez te cale 2 miesiace bez rzadnego rozlaczenia :) hehe A innych nie rozumie tyle sie tu gada o nowej platformie w sim+sie a co niektorzy nie wiadomo skad sie urwali bo na upartego gadaja o pobieraniu kasy z konta i zwiazanym z tym problemem. Zmiencie na nowa platforme to problem zniknie cholera :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pytajnik pisze: 2005-11-15 17:52
    CO TO JEST TA NOWA PLATFORMA ??? MOZE MI KTOS WYJASNIC ???
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-11-15 18:02
    Szkoda, że tak krótko jest ten darmowy nr. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek_89 pisze: 2005-11-15 18:21
    Promocja na pewno zastanie przedłużona tylko dlaczego na stronie simplusa nic nie ma??
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-11-15 18:23
    Dobry pomysł, mam nadzieję, że ta promocja będzie cyklicznie odnawiana.
    0
  • Users Avatars Mini
    yasama pisze: 2005-11-15 18:25
    *pytajnik- w nowej platformie dostajesz informacje o stanie konta po każdej rozmowie, lub sprawdzasz kodem *100#, nie masz na wyświetlaczu stanu konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    yasama pisze: 2005-11-15 18:27
    Uruchomiłam już ,,Wolny Numer" i dzwoniłam do jego posiadacza- ach, jak wspaniale się rozmawia za darmo:-D
    0
  • Users Avatars Mini
    mgx pisze: 2005-11-15 18:32
    ***pytajnik nowa platforma: koniec z dostepna kwota na wyswietlaczu telefonu. Koniec z smsami typu wlacz i wylacz tel.(czyli rabat za swojaki oplaty za sms,konto zasilone) wszystko jest taryfikowane od razu zgodnie z cennikiem. Wysylasz smsa za 1 grosz i od razu za niego placisz. SMS po kazdej rozmowie z czasem i kosztem za polaczenie. Podczas korzystania z darmowych rozmow nic nie pobiera z konta. Aktywacja uslugi *101*11*99# i naciscniecie przycisku zadzwon. Zmiana bezplatna. Sprawdzanie stanu konta za pomoca krotkiego kodu *100# rowniez bezplatnie. Milej korzystania na nowej platformie. Wszystkie nowe startery maja ja juz wlaczona. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2005-11-15 18:45
    Ale by moz przejsc na nowa platforme musisz miec jeden z nowszych telefonow. Tak jest napisane na stronie simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-11-15 18:47
    a czy wiecie ze koszt videorozmowy w sim+ kosztuje tyle co sama rozmowa glosowa? czyli majac swojaka tylko 39 gr :) Niestety trzeba miec telefon obslugujacy UMTS :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Tel.. pisze: 2005-11-15 18:47
    trekon daj spokój możesz mieć jaki chcesz telefon to akurat chodzi o co innego niektóre najnowsze fony poprostu nie mają możliwości pokazywania stanu konta i dlatego tak piszą Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    mie3slaw pisze: 2005-11-15 18:48
    ... tylko dlaczego nic nie pisza o tym na stronie simplusa ....
    0
  • Users Avatars Mini
    mgx pisze: 2005-11-15 18:49
    Tak pisza, ale moja matka ma stara nokie z czarnobilaym wyswitlaczem i dziala.
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-11-15 19:30
    Co za ciekawy host mnie łaczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    krzychu_d pisze: 2005-11-15 20:26
    *** poleski - mnie tez ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-15 20:32
    wolny numer byle szybko:)
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2005-11-15 21:53
    No jednak nie dziala ze starszymi telefonami :-( Np w Nokiii 3310 nie aktualizuje konta od razu. Czyli jedyna roznica to to ze nie ma kwoty na wyswietlaczu, ale i tak nie ma AKTUALNEJ kwoty dstepnej kodem. Tak jak jest napisane na stronie simplusa widocznie dziala to tylko z danymi modelami tel. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-15 22:09
    trekon- nie masz racji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-11-15 22:12
    Witam! Oferta zaje...a dla wybranych sim+ który to potrzebne. Wie ktoś do kiedy jest ważny pakiet easy gadka, narazie mi działa ale nie ma nic o pakiecie na stronie sim+. Troche mnie to martwi
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2005-11-15 22:12
    pajorro- wlasnie wlaczylem ta opcja w mojej 3310 i jest tak jak pisze. Wyslalem juz kilka smsow do swojakow a limit pozostal bez zmian.
    0
  • Users Avatars Mini
    gunio pisze: 2005-11-15 22:22
    bo jest pewne opoznienie w rozliczaniu smsow, nie ma natychmiast..poczekaj chwile.. i sprawdz.. platforma dziala :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2005-11-15 22:23
    a co do oferty to jest pewien minus, juz nie mozna sie tlumaczyc dziewczynie ze nie mozna zadzwonic bo malo na koncie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2005-11-15 22:30
    gunio-od 20 min nic. Ja nie mowie ze platforma nie dziala. Ale na starych tel aktualizacja jest taka sama jak byla. "Normalne" polaczenia taryfikuje od razu (ale tak zawsze bylo) natomiast swojaki nie sa aktualizowane. Zobacze co bedzie do rana :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dacmarek pisze: 2005-11-15 22:45
    Przytej ofercie wysiadaja TANIE NUMERKI w tak taku... które wcale nie są tanie bo 9 + vat...................... Plus jest najlepszy... sim+ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    duzy pisze: 2005-11-15 22:47
    czy jesli ktos miał wybrany numer jako \'swojak\' a teraz zmienia na \'\'wolny\'\' to czy z tym numerem bedzie miał sms po 1 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    wtol pisze: 2005-11-15 22:50
    trekon- może masz starą kartę SIM. Kiedy ostatnio reklamowałem nie działającą usługę KTO DZWONIŁ w BOK-u powiedzieli mi że na tej karcie nie mogą uruchomić jakbym ją miał z kosmosu. Może tak samo jest w tym przpadku. Nie telefon a karta SIM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-15 22:52
    ***dacmarek: po 1. nie 9 a 5zł , po 2. z VAT-em !
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 22:53
    trekon - to nie jest tak, że nowe telefony są dla owej platformy... nowa platforma jest po to, żeby nowe telefony działały z kartą simplus. A na 3310 jak najbardziej działa - dzisiaj teściowi z team7 na easy zmieniłem taryfę i sprawdzałem działanie przed zmianą, po, ze swojakami, z gadką i z wolnym numerem... Działa. Rozlicza na bieżąco - w kilka minut najwyżej konto jest zaktualizowane.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 22:55
    Ze starą kartą to prawda - po zmianie platformy, telefon z taką kartą "zapamiętał" kwote sprzed zmiany i w żaden sposób nie można tego usunąć ;-) tylko zmiana karty pomoże podobno.
    0
  • Users Avatars Mini
    wtol pisze: 2005-11-15 23:00
    może być i tak ,że nowa platforma poprostu nie weszła
    0
  • Users Avatars Mini
    dacmarek pisze: 2005-11-15 23:01
    do Wlo kwote z telefonu i wyswietlacza mozna usunąć - wystarczy zadzwonic do biura obslugi lub zajsc do salonu Plusa a oni wysla smsa ktory tą kwote usunie...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-11-15 23:02
    Nie weszla? Hahaha, a to dobre.... Niezle sie usmialem, tym bardziej ze z niej korzystam :) I raczej dziala... i to niezawodnie. Aktywowalem ja rowniez w sami swoi, bo tam rowniez mozna ja aktywowac. Dziala mi i w sim+ i w ss.
    0
  • Users Avatars Mini
    wtol pisze: 2005-11-15 23:06
    Marcin- mniej się śmiej , a więcej czytaj. Najlepiej ze zrozumieniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-11-15 23:11
    **Wojtek - fakt, ostatnio trudno jest odszukać informacji o pakietach EasyGadka, ale można. Szukaj na stronie simplusa w dziale simplus informacje -- Taryfy -- Taryfa Easy. Powodzenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-11-15 23:11
    Zwracam honor, nie doczytalem komentarza wyzej. Ale co kart to chyba nie macie racji. Moja ma ponad 6 lat. Jest chyba najstarsza jaka moze byc. I dziala.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-11-16 00:00
    **Wicherek - znalazłem, wielkie dzięki. Już myślałem, że to koniec taniego dzwonienia w tygodniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-11-16 00:13
    **Wicherek kurde wczesniej jak chodziłem po strące to tego napewno nie było. Ale jest, tyle tylko , że regulamin mówi o zakonczeniu promocji w dniu 31 gr 05
    0
  • Users Avatars Mini
    krzychu_d pisze: 2005-11-16 00:35
    *** Issa - moglbym Cie prosic o podeslanie mi na priva obu wersji nowej Opery - zarowno light jak i standard? Dzieki z gory.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-11-16 00:42
    Wszystko fajnie, tylko że na stronce ciągle wiszą "szczęśliwe godziny", w pakietach *121# ciągle widzę zdeaktualizowane 5 dni temu 2 minuty z sekundami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-11-16 00:43
    ~~~dacmarek Tanie numerki zjechały na 5 zł za sztukę kilkanaście dni temu. Ale to ciągle drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    mmm pisze: 2005-11-16 01:06
    Alexander25 - i bedziesz mial te minuty dokladnie 30 dni od dnia uchuchomienia pakietu (pkt 8 regulaminu promocji). np. jesli ktos uruchomil ten pakiet 13.11 to dokladnie moze z tego korzystac przez kolejne 30 dni. Regulamin mowi o "aktywcji" tej uslugi w dniach obowiazywania promocji a o jej funkcjonowaniu mowi pkt 10 a regulaminu promocji... proponuje czytac dokladnie regulamin promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    benyboy pisze: 2005-11-16 01:07
    odpalilem te nowosc, fajnie sie przyjelo i przyszedl komunikat dziekujemy za uruchomienie uslugi i skasowali i jest milo w tym momencie jak to pisze to dzwonie wiec nie wiem czy dziala ale jest smiesznie i pozdrawiam wszystkich !!! beny z szczecina
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2005-11-16 06:29
    Wow ... nie wiem dlaczego, ale dzis rano mam juz zaktualizowane konto. Widac swojaki u mnie jakos duzo czasu potrzebowaly ;-) Przepraszam za zamieszanie i dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-16 07:48
    Nowa platforma działała u mnie na 6310i, działa u dziadka na 3330, kolegi na 3410 i jeszcze na Siemensie C25 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-16 08:53
    ***pajorro: nie masz co robic rano??
    0
  • Users Avatars Mini
    GrzesD pisze: 2005-11-16 10:16
    ;-) To sobie przejdźcie na nową platformę w Simplusie i będzie Was rozliczało od razu! Mianowicie - nie będzie stanu konta na wyświetlaczu (stan konta się sprawdza *100#, który się wyświetla jako flash SMS), poza tym po każdym połączeniu będzie przychodził flash SMS z informacją o czasie i koszcie przed chwilą wykonanego połączenia no i co najważniejsze - rozliczanie natychmiastowe! *101*11*99# ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 10:26
    ***krzychu - nie ma problemu :-) Poza tym , widzę po zmianach na eboku , że zniknęło mi Simplus Doładowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pati_23 pisze: 2005-11-16 10:48
    Czekam od wczoraj na potwierdzenie(sms) tej usługi ... i niestety nic:(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 10:54
    Proszę , na eboku nie mam już Simplus Doładowania , a po wysłaniu eska Li PlusKod okazało się , że limit ... mi się zwiększył z 60 do 100zł :-) ***krzychu - gotowe :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    WTK pisze: 2005-11-16 12:20
    Jakie sa okresy waznosci zestawow simplus? ten za 18pln wystarczy na 30 dni?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-11-16 12:22
    bede musial aktywować jakis numer simplusa i skorzystac z promocji - tylko kogo wybrac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-16 12:38
    *ziomboi już od dawna jest nowe naliczanie w plusie dla tych którzy sprawdzają stan konta krótkimi kodami przez *100, tak poza tym ta promocja jest super, orendż przy tym wymięka
    0
  • Users Avatars Mini
    małgonia pisze: 2005-11-16 12:56
    Do bani!!! 5 zł. za uruchomienie ok! Ale troche kicha ze
    0
  • Users Avatars Mini
    małgonia pisze: 2005-11-16 12:57
    co tydzien trzeba to odnawiac! PS- smiesznie to ucieło ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały pisze: 2005-11-16 13:09
    ****ty, malgonia, sama jesteś smieszna, o jakim odnawianiu piszesz, bosz, co za kretyni, nawet nie potrafią przeczytac i zrozumieć :/ p.s śmieszna to ty jestes.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-16 14:01
    małgonia - co trzeba odnawiać? stan konta? No jak się zasila kartą ważna tylko tydzień...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 14:17
    Zwracam honor Plusowi , Simplus Doładowanie jest w zakładce "Usługi i ustawienia" - "Usługi i ustawienia dla konta" , gapa ze mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    małgonia pisze: 2005-11-16 15:57
    przeczytajcie sobie regulamin!! za te 5 zł mozna rozmawiac tylko tydzien! pkt 9a mówi ze uzytkownik moze korzystac z usługi przez 24 godziny na dobe, przez 7 dni w tygodniu poczawszy od jej uruchomienia. A Ciebie Biały wysłac na kurs czytania ze zrozumieniem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    małgonia pisze: 2005-11-16 16:00
    OK honor białemu- kolezanka przez tel. mi to podała.. ale obiecuje ze to sprawdze
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-16 16:10
    małgonia - nie ośmieszaj się... proszę badzo - taki miły masz nick ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-11-16 17:13
    issa - gdzie bo nie widze? a moze u mnie dalej tej opcji nie ma :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-11-16 18:15
    pkt.4 regulaminu-"W okresie trwania Promocji opłaty za połączenia głosowe inicjowane przez Użytkownika na wskazany przez Użytkownika WOLNY NUMER w ramach Usługi wliczone są w jednorazową opłatę za uruchomienie Usługi. Opłata za uruchomienie Usługi wynosi 5 zł brutto ( z VAT)."
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-11-16 18:17
    Z tego wnioskuje,iż jest na okres 60 dni za 5zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    seo pisze: 2005-11-16 19:52
    *104*11*48nr_tel# w odpowiedzi od operatora dostaję: \"niepoprawne polecenie!\" nawet *104# nie działa, czyżby promocja już się skończyła, buuuuuuuuuuuuchaachaachaa
    0
  • Users Avatars Mini
    Marrat pisze: 2005-11-16 19:53
    krissij- wydaje mie się że masz racje!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-11-16 20:38
    \"Użytkownik, z zastrzeżeniem lit. b i c poniżej, może korzystać z Usługi w okresie trwania Promocji, przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu począwszy od jej Uruchomienia;\" - jest napisane przez 7 dni w tygodniu a nie 7 dni od momentu aktywowania. To chyba zrozumiałe, przynajmniej dla mnie. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-11-16 20:42
    **seo - może wpisujsz nr ery albo heyah a może samych swoich. buuuuuuuuuchaachaa
    0
  • Users Avatars Mini
    seo pisze: 2005-11-16 21:22
    powaga, niech ktoś sprawdzi *104# - powinna pojawić się informacja o aktywowanych wolnych numerach
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-11-17 07:30
    Oferta fajna, ale jednak jak 5 zł to przecież nie za darmo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pati_23 pisze: 2005-11-17 10:11
    Ludzie pomóżcie!2 dni temu wyslalam smsa (z wybranym wolnym numerem)-ubyło mi 5 zł,ale do dzis nie doszedł mi sms,że usługa została aktywowana.Jednak dzwoniąc pod numer *104# wyswietla mi sie komunikat,ze moj wolny nr to 1) 48 .........Czy to oznacza,ze już mogę dzwonić? Plis poradzcie mnie bo jestem z tego ciemna
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-17 11:03
    Jesli pod *104# masz juz taka informacje, to znaczy, ze mozesz dzwonic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-11-17 12:59
    NEI MA ZADNEGO ODNAWIANIA!!! 24 GODZINY PRZEZ 7 DNI W TYGODNIU TO NAPISALI PO TO ZEBY UZMYSLOWIC ZE NIE MA OGRANICZEN GODZINOWYCH ANI DZIENNYCH A TO ILE TTRWA PROMOCJA JEST NAPISANE I TYLE MOZNA DZWONIC CZASU ZA DARMO DO DARMOWEGO NUMERU O ILE NIE WYDLUZA
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-11-17 14:02
    napisane jest jeszzce ze w okresie trwania promocji WIEC W OKRESIE TRWANIA PROMOCJI W POLACZENIU Z 7 DNIAMI TO SPRZECZNOSC CALKOWITA.. wniosek MOZNA DZWONIC ZA DARMO Z WYBRANYM NUMEREM W OKRESIE TRWANIA PROMOCJI kropka. Czemu niektorzy nie rozumieja tego co jest napisane ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-11-17 14:05
    ale chyba juz sie wyjasnilo
    0
  • Users Avatars Mini
    krzychu_d pisze: 2005-11-17 14:52
    *** issa - dzieki serdeczne. Ta nowa Opera jest SUPER! Pozdrawiam! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-11-17 18:24
    Ludzie promocja jest na 60 dni nie na co "7".opanujcie się.CZYTAC REGULAMINY DOKŁADNIE.HEJ.
    0
  • Users Avatars Mini
    drobotek pisze: 2005-11-17 19:14
    Nie wiecie czy wolny numer zżera minuty ze szczęsliwych godzin?
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2005-11-18 14:16
    Wlasnie aktywowalem sobie nowa platforme. Smiga zajebiscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2005-11-18 14:53
    nie wiadomo czy są jeszcze sczeslliwe godziny??
    0
  • Users Avatars Mini
    do komunista pisze: 2005-11-19 00:55
    noooooo... (cvhyba że sie mylę)
    0
  • Users Avatars Mini
    SUPER_ELECTRIC pisze: 2005-11-19 00:56
    prosto , jaso i na temat . A nie tak "jak ktos dał w łapę" OK Tak tfzymać!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-19 12:02
    drobotek - szczęśliwych godzin już NIE MA!! I ktoś mi będzie wmawiał, że ludzie widzą czego chcą, szczególne co dna nich dobre... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    magik pisze: 2006-06-03 14:49
    jestem nowy w simplusie powiedzcie mi jak w taryfie easy sprawdza sie stan konta jak wciskam*100# to wyskakuje mi nieprawidłowe polecenie :/ jak sprawdzic ile mam kasy na koncie??
    0
  • Users Avatars Mini
    jaros pisze: 2007-03-15 20:15
    kurcze;/ jak sie sprawdza stan konta w plusie jak sie ma abonamet dla firm nie moge sprawszic ;/ odezwij sie ktos na gg 966369
    0
  • Users Avatars Mini
    anusia pisze: 2007-06-28 15:40
    Ej. Ja mam ten sam problem korzystałam już z różnych taryf w simplusie ale na starym telefonie. Gdy chcę jakąś aktywować na tym nowym pojawia mi się nijaki napis /niepoprawne polecenie/ E??? Czy ktoś wie o co chodzi ? I jak rozwiązać ten problem
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: