15 listopada br. wystartuje Świąteczna Promocja SIMPLUS, której głównym elementem jest usługa WOLNY NUMER.
Wolny Numer to nowa, wyjątkowa usługa oferowana promocyjnie dla użytkowników Simplus.
W promocji trwającej od 15 listopada 2005r. do 15 stycznia 2006 użytkownik Simplus posiadający taryfę Easy lub Team 7 może aktywować usługę i rozmawiać za darmo z jednym numerem w sieci Plus GSM z wyłączeniem numerów : Sami Swoi, numerów specjalnych, połączenie z siecią Internet +48 601 100 321 oraz za połączenia z WAP +48 601 100 234.
AKTYWACJA WOLNEGO NUMERU
Usługę Wolny Numer można aktywować JEDYNIE samodzielnie wystarczy w swoim telefonie wpisać kod *104*11*48wybrany numer#, a następnie przycisk inicjujący połączenie.
Uwaga każda zmiana posiadanej taryfy na inną niż Easy lub Team7 powoduje skasowanie numeru w usłudze Wolny Numer. Ponowne aktywacja usługi dla wybranego numeru kosztuje 5 zł z VAT.
OPŁATA AKTYWACYJNA
W okresie trwania promocji aktywacja usługi dla wybranego numeru jest jednorazowa i wynosi 5 zł z VAT. Usługa będzie aktywna w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia Użytkownika. Aktywacja usługi będzie potwierdzona SMSem.
Aby aktywować usługę Użytkownik musi być w okresie ważności konta dla usług i połączeń wychodzących oraz posiadać dodatnią wartość swojego konta, minimum 5 zł z VAT.
ZMIANA WOLNEGO NUMERU
W dowolnym momencie można zmienić wprowadzony Wolny Numer na inny w sieci Plus GSM wystarczy wykasować poprzedni numer wpisując kod *104*00*48numer_usuwany# i przycisk inicjujący połączenie oraz wprowadzić nowy numer wpisując kod *104*11*48nowy_numer# a następnie przycisk inicjujący połączenie. Zmiana na nowy numer podlega opłacie 5 zł z VAT.
SPRAWDZENIE WOLNEGO NUMERU
W dowolnym momencie można bezpłatnie sprawdzić wybrany Wolny Numer kodem *104#i przycisk inicjujący połączenie.
NALICZANIE OPŁAT, ZWRACANIE ŚRODKÓW W FORMIE ZASILENIA KONTA
Opłaty za połączenia wykonane w ramach Usługi Wolny Numer naliczane są zgodnie ze stawką podstawową 78gr/min z VAT i w całości zwracane w formie zasilenia konta po przekroczeniu poziomu 2,50 zł z VAT. Zwracanie środków może następować po każdym połączeniu, gdy stan konta jest równy lub niższy niż 1 zł z VAT.