Wirtualna Polska podczas oficjalnej prezentacji zdradziła dziś kolejne szczegóły dotyczące projektu WPmobi.
Główne cele wprowadzenia projektu:
zajęcie pozycji lidera wśród portali w kategorii "telco"
wzmocnienie marki WP
dywersyfikacja przychodów portalu
wzrost wartości firmy
synergia w ramach Grupy TP
WPmobi ma pozyskać w ciągu 36 miesięcy 250 tys. klientów.
Grupą docelową są użytkownicy internetu i prepaida - w sumie około 3.8 mln Polaków (15-24 lata, duże miejscowości).
Brand Hero - Mobi - wpisuje się w obecny trend urbantoys, uglydolls. Brand hero będzie eksponowany w Internecie, BTL (biżuteria komórkowa), ATL, ambient media.
Zamówienie startera na razie będzie możliwe wyłącznie poprzez stronę WWW. Zasilenia konta będą dostępne poprzez przelewy z 24 banków, przez WWW, karty kredytowe oraz sieć "Moje Rachunki". Niebawem zostaną włączone zasilenia w POS oraz bankomatach. Telefony będą dostępne wyłącznie w cenach bez subsydiów poprzez specjalnie przygotowaną część pasażu WP.
Bezpłatny dla użytkowników WPmobi będzie content z działów INFO, BIZNES, ROZRYWKA oraz INNE. Płatne będą tzw. gadżety na komórkę.
W planach WPmobi ma serwisy typu WEB 2.0, pakiety dla hard-userów oraz nowe formy dystrybucji i doładowań starterów.
Czas realizacji projektu to około 12 miesięcy, szefem projektu jest Paweł Góra. Za kreację odpowiadała agencja Testardo Red Cell.