AWR Wprost, wydawca tygodnika WPROST oraz firma One-2-One, integrator usług dodanych w telefonii komórkowej zawarły umowę ramową o współpracy. Jej celem jest otwarcie nowych kanałów komunikacji z czytelnikami oraz wspólne wdrożenie nowych usług mobilnych.
Począwszy od bieżącego wydania tygodnika WPROST, czytelnicy za pomocą telefonów komórkowych i SMSów mogą wziąć udział w sondzie redakcyjnej publikowanej na łamach tego pisma. Dla potrzeb prasowych firma One-2-One rozwinęła mediową część platformy komunikacyjnej, dotychczas stosowanej przez ponad 30 stacji radiowych w całej Polsce. Umowa zawarta pomiędzy AWR Wprost oraz One-2-One przewiduje również wspólne prace nad nowymi usługami w różnych technologiach mobilnych, które rozszerzą ofertę obu marek i ich partnerów. Pierwsze efekty tych działań spodziewane są już we wrześniu 2002.
"Bardzo się cieszę z pozyskania przez SuperSMS partnera, który od lat wyznacza standardy w swoim segmencie na rynku prasowym w Polsce. Nasza współpraca odzwierciedla ogólnoeuropejskie trendy, objawiające się wzajemnym wsparciem i synergią mediów drukowanych i technologii mobilnych." - stwierdził Tomasz Długiewicz, prezes firmy One-2-One.