Wraca problem bramek SMS

Newsy
Żródło: PC World Komputer
Opinie: 64

Sieć Idea rozważa potencjalnie możliwość rezygnacji z bramki SMS w Internecie. Rzecznik sieci, Jacek Kalinowski, powiedział PC World Komputer, że bramka SMS była formą promocji krótkich wiadomości tekstowych: "Sposób okazał się skuteczny - w tej chwili każdego miesiąca abonenci sieci Idea wysyłają ok. 60 mln krótkich wiadomości tekstowych. Nie wykluczam jednak, że w przyszłości zrezygnujemy z darmowych SMS-ów przesyłanych za pośrednictwem Internetu. Trudno jednak powiedzieć, kiedy to nastąpi. Szacujemy, że jedynie 15% wiadomości wysłanych do naszych klientów pochodzi z internetowych bramek, myślę więc, że nie będzie to wielkim utrudnieniem dla naszych abonentów".

Rezygnować z darmowych SMS'ów nie zamierza w najbliższym czasie Era. "Nic mi nie wiadomo o planach wycofania z naszej oferty możliwości przesyłania krótkich wiadomości tekstowych za pośrednictwem Internetu" - mówi Anna Wołek, rzecznik prasowy sieci. PTC wprowadziła natomiast "SMS-ogon" (30 ostatnich znaków SMS z bramki jest zajmowane przez informacje o ofercie w sieci Era). Ponadto PTC zakazuje wykorzystywania bramkę SMS do komunikacji innej niż prywatna - wykorzystywanie jej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej jest nadużyciem. Dodatkowo Era zablokowała dostęp do sieci z bramek zagraniczczych, motywując to koniecznością ochrony abonentów przed spamem.

Plus GSM również nie planuje obecnie rezygnacji z bramki internetowej SMS. Rzecznik sieci podkreśla jednak, że przesyłanie SMS'ów z Internetu nie jest usługą komercyjną (nie jest zapisana w umowie), więc sieć teoretycznie w każdej chwili może z niej zrezygnować.

Opinie:

Opinie archiwalne (64):

Komentuj

Komentarze / 64

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Zszokowany pisze: 2001-09-19 03:53
    "Wspanialy" pomysl. Skasowanie bramki to gwozdz do trumny Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2001-09-19 04:56
    Tak dla przypomnienia: w Idei bramka padła mniej więcej w październiku 2000 roku. Ich wspaniali Technicy usiłowali zrobić nową przez 11 miesięcy. Jak już im się to udało (chwała im za to!) to teraz planują ww. bramkę wyłączyć. Dalej nie komentuję no nie chcę przeklinać... W każdym razie jak ją już wyłączą to ja dla zasady dam im kopa i wrócę do Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hetman pisze: 2001-09-19 05:16
    jak mozna podcinac galaz na ktorej sie siedzi? przeciez na smsa z bramki w 70% sytucji sie odpowiada, ale juz z wlasnego telefonu, a za to sie placi, paranoja
    0
  • Users Avatars Mini
    peacock pisze: 2001-09-19 12:23
    Tak oczywiscie! Bramki, alez po co. U nas zawsze musi byc inaczej niz w cywilizowanym swiecie. I my do europy chcemy, a nie stac nas na glupie bramki sms. Bo poco? Jesli ktos nie ma telefonu komorkowego to juz zadnego sms nie wysle. Bramka ideii i tak jest walnieta i zadko sie udaje cos wyslac, natomiast era dolacza jakies glupie reklamy, jedynie plus jest jeszcze na tyle w porzadku, ze bramka dziala, jest za darmo i nie ma zadnych reklam! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2001-09-19 12:43
    Peacock, nie przesadzaj. Jestem bardzo \\\"cięty\\\" na Idee ale nie można im zarzucać iż bramka nie działa. Odkąd jest nowa (jakichś miesiąc już na pewno) działa autentycznie w 100 % (sporo wysyłam więc wiem...).
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-19 12:56
    Tak, pewnie... ERA I PLUS zawsze są najlepsze. Nie minie 2 tygdnie i zrobią to samo!
    0
  • Users Avatars Mini
    zi0l0 pisze: 2001-09-19 13:20
    To jest jakas zbiorowa paranoja. Przeciez ci ludzi, ktorzy wmyslili ten wspanialy chwyt marketingowy nie zdaja sobie chyba sprawy z konsekwencji takiego postepowania. Nowi klienci (zwlaszcza mlodziez) nie kupi nic z oferty IDEI. W dobie internetu i telefonow komorkowych nie mozemy polaczyc tych dwuch wspanialych zdobyczy ludzkosci - przynajmniej w Polsce. Co za porazka... nie wystarcza juz paranoja Tepsy.... koncze bo sie zezlilem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2001-09-19 13:35
    Miejcie w pewnej części ciała bramkę IDEI wysyłajcie wszystko z ICQ.
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcew pisze: 2001-09-19 13:41
    ZiOlO - mlodziez nie jest upragnionym klientem opów. Bierze Optime 30, telefon z promocji i po roku zysk operatora = 10 PLN albo i tyle nawet nie. Zawsze mozna na Idee posylac z ICQ itp. (dopoki nie wylacza :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    misieque pisze: 2001-09-19 13:44
    specyficzny sposób myślenia Panów z Idei, ten człowiek, który się wyspowiada uważa, że jeżeli tylko 15% smsów to wysyłane z sieci i miała to być forma promocji to nic im się nie stanie, że teraz zrezygnują z tego.. hehe. przecież to nie ma sensu. właśnie na tym to powinno polegać, czyli: drogi kliencie mamy dla Ciebie bramkę smsową i chcielibyśmy, żebyś z niej korzystał, tak często jak chcesz.. - przecież wiadomo, że i tak żaden klient nie bęzie siedział i wysyłał tylko z sieci, a oni nie zarobią.. skorzysta napewno i to często z płatnych smsów wysyłanych z telefonu. Holendrzy dopiero teraz zastanawiają się nad płatnymi smsami, z tym, że tam 60% to smsy wysyłane z sieci, a tu mają ich 15% i już płaczą. zresztą co się przejmuję, wolę Plusa, nie tolerują Polsatowców.
    0
  • Users Avatars Mini
    tedi pisze: 2001-09-19 13:52
    Podajcie mi prosze programik oprócz ICQ przez który wyślę sms-a na IDEI pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-19 13:59
    Poza tym nie wyczytałem żadnego rozsądnego argumentu ze strony Idei, by zamknąć bramkę. Tylko 15% korzysta? Znakomicie, więc jest to znakomite dopełnienie oferty tej sieci w skład której wchodzi płatne wysyłanie smsów (85% ruchu w sieci). Coś mi tutaj Panowie telekomuniści kręcą
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2001-09-19 14:59
    Trzeba rezygnowac powoli z Idei. Sa inne sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANTY IDEII pisze: 2001-09-19 15:04
    Ja szybko zrezygnpwalem z Judei. Kupilem telefon w niedziele a sprzedalem w poniedzialek. I mam ich w dupie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mjaca pisze: 2001-09-19 15:15
    skad mozna wyslac SMS do Norwegii?
    0
  • Users Avatars Mini
    Em pisze: 2001-09-19 15:52
    Do Anty Ideii! Ty albo jesteś porąbany albo masz kłopoty z osobowością jak można po 1 dniu sprzedać telefon (no chyba że po to go kupiłeś)a jeśli tak to się nie wypowiadaj!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUSMAN pisze: 2001-09-19 16:20
    SMS do Idei mozna wysylac z rozmaitych miejsc na z GADU-GADU. tzeba tylko u odbiorcy aktywowac ta usluge (wysłać SMS \"INTERNET\" na nr 102)
    0
  • Users Avatars Mini
    Master pisze: 2001-09-19 16:32
    Moze niech zablokuja w idei rozmowy przychodzace z innych sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSMowiec pisze: 2001-09-19 16:34
    Czy wiecie ze na GSMonLINE dziala cenzura? Napisalem fajny komentarz cos sie dzieje aktualnie w IDEI - co z ta bramka no i troche sei unioslem na wiesc o zamknieciu bramki internetowej i WYCIELI MOJA WIDOMOSC. Dzieki kolego.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2001-09-19 17:26
    te nasze telekur..... są popierd.... do entej potęgi
    0
  • Users Avatars Mini
    plususer pisze: 2001-09-19 17:37
    Wszystko chcielibyscie za darmo. Ludzie zastanowcie sie, przeciez operatorzy tez musza z czegos zyc, pozatym musza splacac kredyty (wciaz przeciez sana minusie bo na inwestycje szly miliardy zlotych). Powinni wplacic system mikroplatnosci i nawet nich taki SMS z sieci kosztuje powiedzmy 5 groszy to przeciez nic sie wam nie stanie. Pozatym w koncu rowinie sie system owych mikroplatmnosci, to jest juz jakis krok w kierunku e-m-commerce. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    misieque pisze: 2001-09-19 17:54
    plususer: chyba nie sądzisz, że to zupełnie normalne? jeśli tak sądzisz to może w ogóle niech zaczną pobierać opłaty za samo odwiedzanie stron www lub nawet za wizytę w salonie firmowym, przecież to nie ma sensu. też nie popieram sknertswa, ale i w drugą stronę.. Era zrezygnowała z 5-sekundówek, pamiętam tych biednych ludzi, którzy starali się w 5 sek. wykrzyczeć to co mieli do powiedzenia - to był żenujący widok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-09-19 20:04
    Nie widzicie ze jest to czescia wielkiego plany wielkiego Brata (a radzej tych wywlol polsko-francyskich)..Ptzeciez te lachy ograniczaja inwestycje na rozwoj TP SA bo po co im nowi klienci...trzeba przeciez splacic dlugi Fracne Telecom. Nie widzicie ze zawlaszczenie TP SA przez France Telecom nie spowoduje tego ze TP SA przestanie byc monopolista, nie ograniczy kosztow polaczen do internetu bo to nie zmienia struktury rynku telekomunikacyjnego w Polsce w ktorym sila TP SA tak na prawde nie polegala na tych kilku zapisach (nazwijmy je: monopolowych)lecz na rzeczywistej wielkosci infrastruktury. Umozliwi to Francuzom splacenie ich gigantycznych dlugow kosztem nas wszystkich bo za zwonionych pracownikow z TP SA zaplaci Polski Rzad a wlasciwie my wszyscy bo z naszych podatkow beda wyplacane zasilki dla zwalnianych i ich rodzin...a ci co sie utzrymaja beda znaczyli tyle ile znacza ci co pracuja w Geantach. Chcecie takiej Polski????
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-19 17:59
    Mikropłatności? 5 groszy A czemu mikropłatność nie miałaby wynosić 15 groszy? albo 90? To chyba normalne, że ludzie chcieliby mieć coś taniej / darmo niż drożej... Przyznam szczerze, że ja wybierając +) kierowałem się między innymi faktem, że ma solidną działającą, bezpłatną jedyną w Polsce bramkę email2sms i www2sms I jestem zadowolony... A sieć odrobiła sobie, bo już od roku po ustaniu cyrografu nie zrywam umowy tylko płacę regularnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    plususer pisze: 2001-09-19 18:01
    misieque: ale czy wejscie na strone jest swiadczeniem jakiejs uslugi??? Tu chodzi o placenie za wykonanie uslugi i tyle. Bramki SMSowe staly sie dla niektorych zrodlem zarobkowania, wiec operator powinien takze czerpac z tego korzysci. A jak myslisz, kto placi za to ze ludzie moga korzystac z bramki Twojego operatora, co? Gdyby ludzie znali umiar to zrozumiem, a pozatym niektore sieci nawet europejskie wogole nie umozliwiaja wysylania SMSow przez siec wiec tam takich problemow nie maja, a udostepnienie takiej bramki to tylko dobra wola operatora. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Ojciec pisze: 2001-09-19 18:14
    Jesli wylacza bramke sms to przechodze do Plusa. Bez zastanowienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    jodo pisze: 2001-09-19 18:46
    \"Szacujemy, że jedynie 15% wiadomości wysłanych do naszych klientów pochodzi z telefonów komórkowych naszej sieci, notomiast aż 85% z bramki internetowej. W obliczu tak drastycznego spadku zainteresowania wysyłaniem SMS`ów z telefonów komórkowych, sieć Idea stanęła w obliczu ogromnych strat finansowych. Nie zwracając uwagi, na to że zamknięcie bramki będzie dużym utrudnieniem dla naszych abonentów postanowiliśmy zrezygnowaś z możliwości przesyłania krótkich wiadomości tekstowych z internetu. Ta decyzja, jak i wiele innych nie musi wcale być zaakceptowana przez naszych klientów, ma ona jedynie na celu podniesienie zysków firmy\" Tak powinna wyglądać ta informacja, a swoją drogą czego ludzie się spodziewali od firmy która powiązana jest z \"ukochaną\" TPSA. Polecam Plusa, może nie jest najtańszy, ale oni dbają o klienta - mam telefon w tej sieci około 3 lata i nie zamierzam zmieniać.
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-19 19:00
    Ta, jasne. Teraz będę miał cztery telefony. W Idea, żebym mógł rozmawiać w dzień. W plusie, żebym mógł odbierać SMSy z internetu. W Erze, sam nie wiem po co. I jeszcze SIM+ żeby było taniej w nocy. Ci ludzi są chorzy!!! I pomyśleć że gdzieś tam w Kanadzie SMSy są za darmo... Pozatym - skoro kolo twierdzi że 15% pochodzi z internetu, to ja mu powiem że 99% z tych jego 15% to są SMSy wysyłane dla żartu, albo dla sprawdzenia czy brama działa jak trzeba. Nie, no w tym temacie to Plus odsadził konkurencję, że szkoda gadać!!! Chylę czoła...
    0
  • Users Avatars Mini
    goral pisze: 2001-09-19 19:46
    Jezeli nie mozna przeklinac to nie mam nic do powiedzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2001-09-19 20:27
    bez komentarza
    0
  • Users Avatars Mini
    Archie PrlNet pisze: 2001-09-19 21:33
    Rozmawialem z przedstawicielem Idei i wg nich ta informacja jest falszywa. Czyli nie ma sie o co pienic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Antenicz pisze: 2001-09-19 22:47
    Zawsze mi się wydawało, że Centertel to jest firma, która świadomie, czy nieświadomie, ale chce wyruchać klienta. Kiedyś kupiłem telefon w Idei i żałowałem. Przed sprzedaniem telefonu ukrywali istotne informacje. Byłem wtedy naiwny i jak przeczytałem, że w abonamencie jest 50 minut "za darmo" to się ucieszyłem. Rodość minęła, gdy okazało się, że tylko wewnątrz sieci i na stacjonarne lokalnie :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Arttu pisze: 2001-09-19 23:44
    Ja mam tylko jedno pytanie??: gdzie sa teraz Ci wszyscy obrońcy Idei, któzy to tak churalnie bronili Idei w innych newsach???? Co zabrakło wam argumetów ???? Fakt ten wcale mnie nie dziwi, poprostu ta firam zaczyna pokazywac swoje prawdziwe oblicze: byle jak, byle co, by zarobic jak najwiecej!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2001-09-20 00:30
    Idea zawsze robiła klientów "w konia" i tak jej zostało... Byłem jej klientem ponad 5 lat, ale moja cierpliwość w końcu się wyczerpała. Po prostu dla Idei nie liczy się wygoda klientów tylko zysk firmy - tzn. WYZYSK KLIENTÓW. Pamiętacie jakie ceny dyktował na początku działalności Centertel NMT? Jeżeli mogę dać dobrą radę tym, którzy zastanawiaja się, czy kupić telefon w IDEI - jeżeli nie będziesz miał kontaktu z BOK to OK. W przeciwnym razie czeka Cię WIELOKROTNE pisanie próśb, reklamacji itd. I za każdym razem powiedzą Ci, że nic do nich nie dotarło... Reasumując - chcesz wyszkolić się w pisaniu reklamacji - kup telefon Idei; wymagana cierpliwość granicząca z upierdliwością oraz konieczność posiadania wolnego czasu!!! To o czym piszę to moje kilkuletnie złe doświadczenia z tą siecią. Z innymi sieciami tak żle nie jest, a może jest nawet nieźle. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Romario pisze: 2001-09-20 01:02
    To nielada wyczyn mieć od ponad pieciu lat idee he he he ! A blokowanie bramki to czyste sku.... A może by tak brac opłate za odebranie smsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2001-09-20 02:22
    Ja dzisiaj kupiłem sobie (tzn wymieniłem) telefon w IDEI na CMD J6... i jestem cholernie zadowolony... i rzadne złe wiadomości, a tym bardziej conajmniej NIEMĄDRĘ (!!!!) komentarze pod nim mnie z tego zadowolenia nie wyprowadza! Mam tylko pytanko, jak ktos mam CMD J5/ J6, to czy mógłby mi powiedzieć, jak tam można ustawić parametry E-MAIL???
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2001-09-20 02:24
    [tam miało być ŻADNE!]
    0
  • Users Avatars Mini
    Darrkie pisze: 2001-09-20 03:05
    Jesli zablkuja bramke to beda to prawdziwe sk.....ny A moze Idea powinna zastanowic sie nad pobieraniem opłat za połaczenia przychodzace ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-09-20 03:50
    Do wszystkich komentujących pracuję w bok-u jednego z operatorów, nie powiem jakiego żebym nie był posądzany za stronniczość, mam znajomych którzy pracują w boku pozostałych operatorów i wiecie czego wam życzę żebyście choć na jeden dzień na 8 godzin normalnie siedli i zaczęli odbierać rozmowy od klientów przez 8 godzin da wam to średnią około 180 rozmów i zobaczymy jakie komentarze wtedy będą się pojawiać. Wypowiadałem się na temat sieci Idea, bo zawsze wszyscy klęli na tą sieć, a akurat posiadam tel w tej sieci i jestem zadowolony. Wielu z was chwali się że prowadzą firmy że ile to oni nie mają telefonów. To teraz powiedzcie czy wasze firmy to są instytucje charytatywne czy firmy które mają przynosić zyski, płacąc leganie i wszystkie podatki. Biorąc pod uwagę ilosć abonetów w każdej sieci i ilość osób pracujących ilość pism jakie spływają do opów wcale się nie dziwie że mogą być jakies niedciągnięcia. To nie są firmy gdzie pracuje 5 ludzi. pozdrawiam wszystkich komentujących i więcej obiektywizmu w waszych wypowiedziach krytykować jest łatwo zawsze. A co do wiadomości jaka została opublikowana czy nikt dokładnie nie doczytał tej informacji "Nie wykluczam jednak, że w przyszłości zrezygnujemy z darmowych SMS-ów przesyłanych za pośrednictwem Internetu", tak samo jak nie ma żadnej inf. że likwidują bramkę, mi się wydaje że zostanie ona przeniesiona w ramach jakiejś usługi np. Idea net, i żeby wejść na bramkę będziesz musiał się logować jak na swoją skrzynkę. I z jednym komentarzem w pełni się zgadzam że FT wypompowuje zsyki z TPSA czyli i pośrednio z Centertela. Ciekawe co się stanie jak się dorwie Vivendi do ERY, aż mi się włos na głowie jeży. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bART pisze: 2001-09-20 07:27
    digimon ludzie placa...ludzie wymagaja i moga sobie narzekac ile chca i jak chca. A wy jestescie jak dupy od srania i placa wam za to zeby odbierac telefony i wyjasniac wszystko najwiekszym upierdliwcom jacy dzwonia. A jak sie nie podoba to jest tyle pieknych zawodow typu dozorca, smieciarz, mleczarz....A co do IDEI to tez mialem...wiecej nie chce. Pozdrawiam wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    KRZYSZTOF JURGIELEWI pisze: 2001-09-20 08:22
    TO NIE NORMALNE BY REZYGNOWAĆ Z CZEGOŚ CO SIĘ OFERUJE SWOJEMU KLIENTOWI.TO TAK JA BY SIĘ GO TRACIŁO!UWAŻAM,ŻE TO BĘDZIE OGROMNY BŁĄD ZE STRONY SIECI JAK TO ZROBIĄ.NIE CIESZY TEŻ FAKT,ŻE IDEA(A JESTEM JEJ KLIENTEM!!!)NIE ZROBIŁA NIC OD 6 MIECHÓW W TYM KIERUNKU BY ICH BRAMKA SMS DZIAŁAŁA W KOŃCU STABILNIE.A CO MOŻE IDEA NIE MA KASY NA MODERNIZACJE SWOJEGO SPRZĘTU?NIKT W TO NIGDY NIE UWIERZY.PODOBNO KLIJENT JEST NAJWAŻNIEJSZY,ALE TRZEBA PAMIĘTAĆ,ŻE "KLIJENT" OBSERWUJE WCIĄŻ SWOJĄ SIEĆ I JEST RÓWNIEŻ "TU" W INTERNECIE!
    0
  • Users Avatars Mini
    KRZYSZTOF JURGIELEWI pisze: 2001-09-20 08:33
    NIECH IDEA ZAGLĄDNIE SOBIE NA STRONE PLUSA I SPRAWDZI CZY OD 14:00-EJ DO 17:00-EJ U NICH TEŻ BRAMKA SMS NIE DZIAŁA!
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-09-20 12:53
    Pamietajcie ze teraz pod rzadami łachów francuskich i polskich zaklamanych sprzedawczykow z zarzadu TP SA jest wszystko mozliwe...dla nich my klienci i ci co tam pracuja znacza tyle co Algierczycy we Francji, tyle co "podloga" w Geant-ach
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-09-20 12:53
    Do bart: właśnie to chciałem usłuszeć z twojej strony po twojej wypowiedzi widać że jesteś ograniczonym półmózgiem który potrafi tylko narzekać i nic więcej, co do oceny zawodu który wykonuje dzięki za ocenę widac że ty fiucie nic nie rozumiesz i oby więcej takich abonentów jak ty nie życzę żadnej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2001-09-20 13:01
    To są debile w PTK. Takim działaniem sami napędzają klientów do konkurencji, a znajdą się setki takich.A ten niedorzecznik niech nie piepszy głupot,że 15 % jest zainteresowanych bo jak im to przez tyle czasu działało na najniższym poziomie,w zasadzie nigdy nie działała to jakie miało być zainteresowanie ich bramką??? Dziadostwo i tyle!
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2001-09-20 13:14
    Bramka SMS to też jedyna możliwość wysłania SMSa na sieć Idei przez osobę nie posiadającą komórki oraz ICQ, coś niedobrze z marketingiem: umowa na 24 m-ce, a teraz bramka, zwłaszcza że zaczęła działać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2001-09-20 13:19
    do Digimon: zapewne przcujesz w BOKu Idei skoro masz tel. w tej sieci. Powiedz co słychać z roamingiem w POPie, bo simplus czy taktak was przegonił.
    0
  • Users Avatars Mini
    Buster pisze: 2001-09-20 13:24
    Heh... co do tych zmian w bramkach to pamietajcie ze jedyna zmiana jaka zachodzila w plusowej bramce to dokladanie obslugi nowych prefixow i teraz zmiana wygladu. W erze... zmian chyba bylo najwiecej i tylko jedna na lepsze - szybkosc. Idea.. no comments. Wkurzaja mnie limity dzienne (na erze da sie obejsc ale na ideii jush raczej nie). W ogole kapa. Co do abonentow.. place jakos non stop w plusie i nie mam zamiaru zmieniac tego po skonczonym cyrografie.
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcew pisze: 2001-09-20 13:55
    Buster - chrzanisz!!!!! W plusowej bramce wprowadzili limity ilosci SMSow (25 z jednego IP w tym najwyzej 10 na jeden numer w ciagu paru godzin), oraz skrocili SMSa do 600 znakow. Tez place NONStopa wiec raczej stronniczy tu nie jestem.
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-09-20 14:42
    Jakbym pracował w boku idei to nie sądzisz że miałbym służbowy telefon i nie musiałbym mieć prywatnego a że najpier korzystałem z tak taka a później z popa przeszedłe wkońcu na abo w ideii i nie narzekam nie miałem z nimi problemów żadnych od 8 miechów i jak narazie nie zamierzam zmieniać sieci bo jest mi ok, choć inne oferty też są korzystne dla mnie. A co do ograniczenia wysyłanych sms-ów z bramki dobrze że jest bo kiedyś przez tydzień dostawłem codziennie około 8 rano non stop po 40 sms-ów i zaczęło mnie już t wkurzać powoli nie życzę tego nikomu. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-20 16:00
    Digimon napisał: "Biorąc pod uwagę ilosć abonetów (..) wcale się nie dziwie że mogą być jakies niedciągnięcia." Oj pracujesz w Idei chyba. J przez 3 lata w Plusie złożyłem 2 reklamacje ŻADNA nie zginęła, każda była profesjonalnie załatwiona. Niedociągnięć brak. (na poziomie obsługi klienta). Buster napisał: "jedyna zmiana (..)w plusowej bramce to dokladanie obslugi nowych prefixow" I dobrze... Po co zmieniać coś co działa bardzo dobrze? Przydałby się jeszcze licznik smsów, taki jak w bramce idei (na ile smsów podzieli Twoją wiadomość)
    0
  • Users Avatars Mini
    waliza pisze: 2001-09-20 16:20
    Jarecki-przecież jest licznik,przyjżyj się dokładnie
    0
  • Users Avatars Mini
    gim pisze: 2001-09-20 19:51
    qurde we deche ja i tak uwazam ze rower powinno sie trzymac w piwnicy
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarek pisze: 2001-09-20 19:55
    O co wam wszystkim chodzi? Po pierwsze bramka nie zostala jeszcze zamknieta,a nawet gdyby ja zamkneli, to co z tego? Telefon sluzy do rozmawiania, a SMS?y wysyla sie w ostatecznosci. Poza tym ? moim zdaniem ? sa one niewygodne. Przy pisaniu SMS?ow traci sie tyle czasu, ze naprawde szybciej jest zadzwonic i powiedziec, o co chodzi, ewentualnie nagrac sie na poczte glosowa. Argument, ze SMS?y sa tansze niz rozmowa, nie przekonuje mnie. Owszem, jest to prawda, ale bez przesady.Wole do kogos zadzwonic i powiedziec mu o co chodzi, niz tracic czas na wpisywanie tekstu. A jesli ktos w ten sposob oszczedza, to znaczy, ze nie stac go na telefon komorkowy i nie powinien go w ogole miec. A jesli chodzi o narzekania na Idee ? dziwie sie wszystkim, ktorzy narzekaja. Ja jestem w tej sieci bez przerwy niemal od samego poczatku i nigdy nie miałem z ta siecia zadnych problemow. Po po prostu korzystam i place.Nie mam problemow z zasiegiem, fakturami czy BOK?iem (inna sprawa, ze rzadko tam dzwonie ? bo nie za bardzo mam o co). Przez cały ten czas mialem do Ideii tylko jedna sprawe i zostala ona zalatwiona pozytywnie, po wyslaniu jednego faksu.Wiec nie czepiajcie sie, tylko nauczcie sie korzystac z telefonu komorkowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2001-09-20 20:43
    Tak właśnie. Popieram.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-20 21:30
    Jarku, przesadzasz. Ja wolę wysłać smsem mój email, spis ważnych spraw itp. Wiem, że sms dojdzie do adresata, który jest poza zasięgiem szybciej, niż zdążę zadzwonić. Dlatego: nie demonizuj smsów :)! Poza tym nie zgodzę się z twierdzeniem, żę tel. kom. służy wyłącznie do rozmów. Do tego służy telefon stacjonarny, komórkowy ma już od dawna DUUUUŻO więcej funkcji. Sms jest jedną z nich. Dlaczego z niej rezygnować? Poza tym sms z inetu wpisuje się dużo łatwiej, to też jest jego zaleta. A wymagać, by abonenci cieszyli się, że zakres usług operatora się zmniejsza nie powinieneś. Pozdrawiam Imiennik ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysztof Jurgielewi pisze: 2001-09-21 07:14
    A JAAAAAA uważam mimo mojego wcześniejczego wysiłku w pisaniu nadal,że jak zamkną BRAMKE SMS-IDEI to staną się automatycznie ZIELONYMI BURAKAMI i nikt(powtarzam)nikt nie powie już NP: "POPAKI NIE PŁACĄ", bo owszem przestaną płacić,ale dosłownie!!!I co lepsze ZMIENIĄ SIEĆ!!!NA SIMPLUSKI, TIK TAKI, i inne robaki...PA PA I zaczynam już powoli pakowac manatki ZIELONE BURATKI.AAAAA POZDRAWIAM SZANOWNĄ TP SA i jej "podzespoły". NIECH ŻYJE NASZ KLIJENT!!!!!!!HURA HURA HURA. jeszcze raz PAPATKI dla was BURATKI!!hihi
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-21 17:20
    Jurgielowicz, piliście coś dzisiaj?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pazdzioch pisze: 2001-09-22 21:02
    Bramka Idei zawsze była do D... ale była..... JAk ja skasują to rzeczywiście bedzie to dla nich gwóźdź do trumny. Nigdy nie dorównają bramce Plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    API13 pisze: 2001-09-24 06:38
    Idea i tak ma kiepska oferte i jeszcze bramke chca zamykac amoze wpadna na pomysl i wycofaja sie z POPa ale lipa!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    WACEK pisze: 2001-09-24 22:17
    Mam telefon w IDEI kiedyś miałem w Plusie uważam, że śmieszny PLus nie ma startu do Idei. A poza tym telefony nie są dla gówniarzy, którzy dorwią się do kompa w kafejce i wysyłają SMSy do wszystkich znajomych(nieraz widziałem) współczuje i pozdrawiam użytkowników PLusa.a bramki nie zamkna.
    0
  • Users Avatars Mini
    lupico pisze: 2001-10-05 05:17
    Idea to dziadostwo od samego poczatku. Nie moga przebolec, ze tyle forsy za potencjalne SMS-y ucieka im przez internet. Kochana Ideo - mamy juz XXI wiek! A wy chcecie sie cofac...
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-10 22:19
    Idea ma najtansze sms, wiec liczy ze nikt jej jeszcze bardziej nie bedzie wykozystwywac... Podali reke, a wszyscy i tak chce jeszcze taniej..
    0
  • Users Avatars Mini
    sabbath pisze: 2001-12-02 21:22
    Jest jeszcze wiele innych bramek dzialajacych na idee: mtnsms.com, icq, wapster, hooya no i oczywiscie extra bramka w miescie plusa...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: