Od 28 listopada br. klienci wRodzinie za minutę połączenia do innych krajowych sieci komórkowych (oprócz Play i Cyfrowego Polsatu) zapłacą 27 groszy za minutę a na telefony stacjonarne i za rozmowy w sieci wRodzinie- 19 groszy. Koszt minuty połączenia do sieci PLAY oraz Cyfrowego Polsatu wyniesie 69 groszy.
„Od początku istnienia wRodzinie obiecywaliśmy, że będzie to marka rodzinna, łącząca pokolenia, przyjazna i konkurencyjna cenowo. Jak widać konsekwentnie dotrzymujemy tej obietnicy” – mówi Grzegorz Tomczyk Wiceprezes Zarządu CenterNet.
Wprowadzone przez operatora „Taryfy specjalne” gwarantują wszystkim dotychczasowym i nowym użytkownikom bezwarunkowe korzystanie z najniższych stawek za połączenia.„Chcemy by nasi klienci mieli jak najprostszy dostęp do atrakcyjnych cen. By nie musieli się martwić, że coś ich ominie. Taryfy specjalne są skonstruowane tak, że to my troszczymy się by zapłacił mniej” – mówi Arkadiusz Sugier Prezes Zarządu CenterNet. „Cena jest ważnym elementem, jednakże dopiero w połączeniu z naszym sposobem myślenia o kliencie stanowi ofertę do, której chcemy przekonać nabywców”- dodaje Sugier.
„Od lipca prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne na temat telefonii komórkowej dla osób, które nie są komórkowymi technokratami. Przygotowaliśmy i emitujemy specjalne filmy edukacyjne, w których pokazujemy, jak w prosty sposób radzić sobie z telefonią komórkową a w cotygodniowym programie TV odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące telefonii” – mówi Włodzimierz Plewczyński – szef projektu wRodzinie i Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta CenterNet.
Marka wRodzinie wspierana jest również reklamowo.” Nasza grupa nie przepada za krzykliwymi reklamami, dlatego staramy się, by przekazy wRodzinie były jak najmniej inwazyjne. Kampania prasowa utrzymana jest w charakterze informacyjnym, natomiast aktywności TV – mają bardzo ciepły i spokojny klimat” – mówi Anna Gołębicka Dyrektor Marketingu CenterNet. Wprowadzenie na rynek „Taryf specjalnych” będzie wsparte kampanią informacyjną w mediach związanych z Fundacją LuxVeritatis oraz innych mediach katolickich. W kolejnych etapach planowana jest komunikacja pozwalająca dotrzeć z informacją o marce i jej ofercie do szerszej grupy odbiorców.