17 marca br. firma MobileGO rozpoczęła wspólnie z GlaxoSmithKline konkurs SMSowy związany z wprowadzoną niższą ceną Panadolu i Panadolu Extra. Jest to pierwsza tego typu akcja prowadzona w Polsce dla firmy farmaceutycznej.
Konkurs trwa od 17 marca do 11 maja br. Każda osoba chcąca wziąć udział w konkursie musi wysłać na numer 7105 SMSa podając w nim nazwę produktu (Panadol lub Panadol Extra), jego nową cenę, ulicę i numer apteki, w której znaleziono podaną cenę oraz miasto.
Po wysłaniu takiego SMSa, uczestnik konkursu otrzyma wiadomość z pytaniem na temat Panadolu. Poprawną odpowiedź należy jak najszybciej wysłać na numer 7105.
Codziennie pięć osób, które najszybciej udzieliły odpowiedzi, wygrywa jedną z nagród (do wyboru): karta pre-paid 50, kupon premiowy Sodexho 50, dowolną kasetę VHS lub płytę CD o wartości max. 50 zł z oferty sklepu Merlin.
Co dwa tygodnie osoba, która udzieliła odpowiedzi w najkrótszym czasie otrzymuje telewizor Thomson.
Główną nagrodą w konkursie jest roczna opieka medyczna dla całej rodziny w prywatnym centrum medycznym. Zostanie ona przyznana osobie, która udzieli odpowiedzi w czasie najkrótszym podczas trwania konkursu.
Ponadto, MobileGO rozpocznie w najbliższym czasie wysyłkę SMSów do wyselekcjonowanych osób z posiadanej bazy MobileCLUB.pl. Grupę docelową akcji stanowić będą przede wszystkim kobiety w wieku 20-40 lat, mieszkające w średnich i dużych miastach. SMSy zostaną wysłane do 20 tysięcy osób.
Akcja ta będzie uzupełnieniem konkursu SMSowego i ma za zadanie informować o wprowadzeniu niższej ceny Panadolu i Panadolu Extra.