„Wszystko halo!” – pod takim hasłem Virgin Mobile Polska rozpoczyna w pierwszym tygodniu października multimedialną kampanię reklamową. Jej celem jest promocja marki na polskim rynku oraz prezentacja oferty nowego operatora.
6 października w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych po raz pierwszy zostanie wyemitowany spot reklamowy, który komunikuje wejścia nowego operatora na polski rynek. W mgnieniu oka kamera przeniesie widzów z Londynu, gdzie swoje początki miała Grupa Virgin, do której należy także marka Virgin Mobile, na bałtycką plażę, aby stamtąd udać się w podróż po Polsce. – „Na swojej drodze kamera spotka bardzo różnych ludzi, młodszych, starszych, mniej lub bardziej zwariowanych. Zależało nam na tym, aby pokazać, że Virgin Mobile jest już w Polsce właśnie dla nich, dla tych wszystkich, którzy czekali na ofertę na kartę łączącą świetne ceny z najwyższą jakością obsługi klienta.” – podkreśla Marcin Wieczorkowski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska.
Oprócz 45-sekundowych spotów wizerunkowych, zostaną wyemitowane także krótsze filmy (15-sekundowe), prezentujące największe atrakcje ofertowe Virgin Mobile Polska: stawkę za połączenie głosowe do wszystkich sieci (19 groszy za minutę) oraz ofertę 50% ekstra do każdego doładowania.
Reklamy Virgin Mobile Polska pojawią się w telewizji, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy, siatki wielkoformatowe, ramki umieszczone w witrynach punktów sprzedaży oraz w metrze). Prowadzone będą również działania ambientowe w pubach, akademikach, na uczelniach wyższych oraz w ich otoczeniu.
Kreację kampanii przygotowała agencja komunikacyjna Work-Room we współpracy z Przemysławem Bogdanowiczem, który jest również reżyserem spotu reklamowego. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.