Wszystko o mixPlus - nowej ofercie sieci Plus GSM

Newsy
Opinie: 212

Plus GSM wprowadzi 2 czerwca br. nową ofertę mixPlus. Oto zasady oraz cennik nowej usługi. Jest to pierwsza tego typu oferta prepaid na polskim rynku.

Zasada działania:

  • należy zakupić zestaw składający się z telefonu i karty SIM z kredytem początkowym o wartości 30 zł o ważności konta 30 dni oraz zobowiązać się do 24 lub 30 zasileń konta

  • należy zasilić konto nominałem minimum "30 zł" przed upływem 30 dni (nawet gdy są jeszcze środki na koncie)

  • każde dodatkowe zasilenie o wartości minimalnej 30 zł przedłuża ważność konta o koleje 30 dni, licząc od daty poprzedniej ważności konta. Ważności kont sumują się.

Koszt usługi:

Klient po wybraniu ilości zasileń do jakiej się zobowiązuje - 24 lub 30 - musi zasilać konto minimum raz na 30 dni zasileniem o wartości 30 zł. Możliwe są zasilenia nominałami telekart "30 zł", "50 zł", "100/115" lub "150/180" oraz pozostałymi metodami zasileń dostępnymi w usłudze Simplus. Dla uczestników promocji mixPlus zasilania nominałem 50 zł premiowane są dodatkową kwotą 5 zł. Klient sam może wybrać nominał oraz częstotliwość zasileń. Każde zasilenie przedłuża ważność konta o 30 dni.

Opłaty w mixPlus cena w zł
Minimalna wartość zasilenia* 24,59 zł (30,00 zł brutto)
Opłata za minutę połączenia do sieci Plus GSM oraz krajowych sieci stacjonarnych 0,66 (0,80 zł brutto)
Opłata za minutę połączenia do innych sieci komórkowych 1,47 (1,80 zł brutto)
Cena za wysłanie SMSa do wszystkich sieci krajowych i zagranicznych 0,24 (0,29 zł brutto)
Opłaty za połączenia krajowe naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund - połowa stawki minutowej

*nie rzadziej niż co 30 dni

W przypadku wyboru przez klienta kontraktu na 24 doładowania:

Lp Model telefonu Cena netto telefonu w zł Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych Cena netto w zł karty SIM o wartości konta 30,00 zł
1 Siemens A52 1,00 699,00 24,59
2 Nokia 3310 1,00 699,00 24,59
3 Nokia 5510 49,00 899,00 24,59
4 Sony Ericsson T230 109,00 699,00 24,59
5 Nokia 3510i 119,00 999,00 24,59
6 Siemens C60 149,00 999,00 24,59
7 Philips 355 219,00 699,00 24,59
8 Motorola C550 249,00 699,00 24,59
9 Samsung C100 249,00 899,00 24,59
10 Samsung X100 279,00 999,00 24,59

W przypadku wyboru przez klienta kontraktu na 30 doładowań:

Lp Model telefonu Cena netto telefonu w zł Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych Cena netto w zł karty SIM o wartości konta 30,00 zł
1 Siemens A52 1,00 699,00 24,59
2 Nokia 3310 1,00 699,00 24,59
3 Nokia 5510 1,00 899,00 24,59
4 Sony Ericsson T230 1,00 699,00 24,59
5 Nokia 3510i 19,00 999,00 24,59
6 Siemens C60 49,00 999,00 24,59
7 Philips 355 119,00 699,00 24,59
8 Motorola C550 149,00 699,00 24,59
9 Samsung C100 149,00 899,00 24,59
10 Samsung X100 179,00 999,00 24,59

Poza wykonywaniem i odbieraniem krajowych połączeń głosowych oraz wysyłaniem i odbieraniem wiadomości tekstowych można także korzystać z następujących usług dodatkowych:

  • bezpłatna identyfikacja połączeń przychodzących (CLIP)

  • połączenia międzynarodowe

  • roaming - korzystanie z telefonu zagranicą

  • poczta głosowa

  • serwisy rozrywkowe i informacyjne

  • połączenia z usługami Internet/WAP

  • GPRS i wiadomości MMS

Opinie:

Opinie archiwalne (212):

Komentuj

Komentarze / 212

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2004-05-31 17:55
    takie sobie.... telefony moze i tanie ale rozmowy drogie i sposob nalizania tez mi nie pasuje... czekajmy na ruch opow w swerze abonentow indywidualnych... mam nadzieje zt to bedzie ostra wojna!
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus pisze: 2004-05-31 17:59
    szkoda sobie zawracac glowe - heayh dalej nr1
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-31 17:57
    ha ha oto i upragniony przez wszystkich cennik :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-31 18:00
    1.80 to dużo więc jedynem plusem sa tanie telefony .
    0
  • Users Avatars Mini
    sutip pisze: 2004-05-31 18:02
    TANIEJ NIŻ W IDEAMIX
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2004-05-31 18:02
    kurcze, brakuje tu jednak takiego uproszczonego rozwiązania, jak w idei, że minimalny rachunek na te 30 pln przychodziłby pocztą, a jak ktoś chciałby gadać więcej, kupowałby zdrapki... a tak co miesiąc trzeba coś wydrapywać :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-05-31 18:03
    Ale jakie te telefony :) Dobra nie narzekam - kazdy znajdzie coś dla siebie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-05-31 18:04
    Dobry pomysł z tym kontraktem bez cyro, ale za drogie ceny połączeń. Dla mnie odpada.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-05-31 18:05
    I mogli inną nazwę dać, bo jednak trochę się to różni od mixów w Idei i Erze, więc ludziom się będzie mylić.
    0
  • Users Avatars Mini
    dreamek pisze: 2004-05-31 18:09
    E tam, nie wysilił się Plus. Trochę tu ściągnęli, trochę tam, dodali te kontrakty i zapewne leją po nogach z radości że na razie tylko ONI to mają. A ceny jak to zwykle w Plusie-Zdzierusie czyli ASTRONOMICZNE! 1,80 do innych komórek??? To chyba kpiny są!
    0
  • Users Avatars Mini
    dreamek pisze: 2004-05-31 18:12
    A z tym kontraktem to jakaś ściema jest! Skoro obowiązkowo trzeba się zobowiązać do 24 lub o zgrozo 30 miesięcy, to nie wiele albo nic się to nie różni od abonemantu! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-05-31 18:14
    Obiektywnie patrząc przewagą nad Idea MIX jest to, że skoro okresy ważności sumują się to nie wykozysztne pieniądze nigdy nie przepadną, wadą natomiast jest fakt że musze raz na miesiąc zasilić 30 zł, ponieważ jeśli wyjeżdzam to ktoś musi pamietać o zasileniu mojego telefonu, w Idei poprostu moge sobie zrobić nadpłatę a tutaj musze faktycznie doładowywac 24 lub 30 misiący. Ceny poączeń tańsze niz w Idei (MIX19,99) taryfikacja też lepsza. Kolejnym Plusem dla Plusa, że stacjonarnie jest traktowane jak w sieci oraz taryfikacja 30/30 a nie 60/30. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    waldi pisze: 2004-05-31 18:15
    niezla oferta w plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus pisze: 2004-05-31 18:15
    CENY i jeszcze raz CENY. gdyby chociaz 1 sek naliczanie ale 1.80 za minute 30/30- to sa stawki wysokie. zastanwia mnie po co wymyslac tak idiotyczne oferty jaka jest ta MIXplus... ktora nic za wiele nie zmienia na rynku - jesli chodzi o koszta uslugi
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-31 18:19
    kubus-krok po kroku az dojdziemy, mam nadzieje do sensownych rozwiazan. Ta oferta jest wlasnie kroczek, dwa, trzy przed naszym mixem, wiec moim zdaniem odmienia rynek. Moze nie rewolucja, ale napewno ewolucja
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-05-31 18:22
    Według mnie oferta niezła, w końcu można też kupić tanio telefonik - coś za coś.Jedno mogliby zmienic: zamiast wymogu doładowywania 30 PLN co miesiąc mogliby dać w regulaminie konieczność doładowania na określoną kwotę te 720 lub 900 PLN ale we wszystkich nominałach zdrapek np. 6 razy zdrapką za 150 PLN w ciągu 30 miesięcy.Plusie popraw się :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2004-05-31 18:25
    Bcs*** to kup sobie karte 30 przed wyjazdem i automatycznie Ci sie przedluzy o 30 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    popo pisze: 2004-05-31 18:26
    Normalnie gratulacje, i tyle czekali aby tą ofertę przedstawić. Strata czasu, mogli ją zachować do siebie. W plusie same minusy.Czy ci goście śpią, i nie widzą co robi konkurencja? HEYAH !!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-31 18:27
    W sumie mam takie mieszane uczucia. Z jednej strony proste reguly i tanie aparaty, z drugiej strony w zamian za to troche wysokie ceny polaczen. Tez popieram to co mowia niektorzy, ze zamiast obowiazkowego doladowania 30x po minimum 30zl, wolabym ze w okresie np. 30 miesiecy zasile za kwote 900zl. Jednak ma to swoj sens, poniewaz generuje ruch w sieci, jak ktos ma zamiar rozmawiac to i tak wyda te pieniadze.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin444 pisze: 2004-05-31 18:36
    trochę za drogo do innych sieci ale ogólnie ciekawa oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-31 18:39
    Kiepska oferta. Drogie polaczenia na komorki poza siec. Poza tym fatalnie, ze zasilenie za dajmy na to 150 zl nie jest liczone jako rownowazne pieciu zasileniom za 30 zl, tylko tak samo jak zasilenie kwota 30 zl. Wiec zasilajac za 150 zl tez musimy zasilac 24 lub 30 razy zeby pozbyc sie kontraktu. To jest wrecz namawianie ludzi do zasilania po 30 zl zamiast wyzszymi nominalami. Beznadziejnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-31 18:39
    Przy porównaniu z Ida Mix i Era Mix --- MIX Plus wypada najtaniej więc nie wiem po co to marudzenie, wiadomo że nic nie ma zadarmo i Plus też musi na czymś zarobic, Dla wnikliwych proponuje porównać sobie taktowanie w mix-ach oraz ceny połaczeń, ja takie porównanie oglądałem i Plus w 90% ma najlepszą oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-05-31 18:41
    Pawel*** A jak wyjazd jest na dłużej niż miesiąc czy dwa? Chodzi mi tez o to że np nie chcąc już tego numeru nie mogę sobie nadpłacić do końca kontrakru.
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 18:42
    Wszystko tak jak pisałem wczesniej
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-05-31 18:43
    Nie wspomnę juz o płatnościach z konta (Direct Debit np), ale poczekajmy może na oficjalny cennik czy regulamin, może niektóre sprawy sie wyjaśnią
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 18:45
    zysk z tej oferty że nie trzeba co mies 3 zł bulić za fakture
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-31 18:48
    Wiadomo, że każda sieć będzie własną promowałą a nie obcą więc proszę się nie dziwić, że koszt połączenia do innych operatorów wynosi 1,80 brutto ale w sieci i na stacjonarki jedynie0,80 gr jak komuś nie pasuje niech przenosi się do Plusa i swoich znajomków też i będą wszyscy do siebie dzwonić po 0,80 gr. Ja moge takich przepisywać i podpisywać umowy ha ha ha .
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-31 18:48
    Powinna byc minimalna kwota, na ktora trzeba zasilic, zeby pozbyc sie kontraktu, na przyklad 900 zl, ale wybor nominalow zdrapek powinien byc dowolny. Tak byloby duzo logiczniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 18:49
    nio na 7(10)to tej ofercie moge wystawic ocenke :-)) ale gdyby tak dali np SE T610 np za 260 zł to sie na to zapisuje !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 18:49
    ... ale ten Philips 355 nie jest taki badziewiasty prawda ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-31 18:50
    *** Darek - a co za problem zasilic sobie konto kartami 5 x 30 zł a nie 150 jedna szybciej ci się skończy kontrakt
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-31 18:52
    Lutek: nie zawsze tak jest i nawet Plus nie zawsze tak postepuje, zauwaz, ze w TEAM2 sa jednakowe ceny polaczen niezaleznie od sieci do jakiej sie dzwoni.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 18:54
    ... moze widza problem w tym iz za 150 jest 180 zł do wydania ;-/\
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-31 18:55
    Lutek: no niby racja, ale po pierwsze dla tych co duzo dzwonia jest to mniej wygodne, a po drugie zdrapki 150 mozna kupic juz za 130 zl. Natomiast zdrapki 30 nie dostaniesz za wiele mniej niz 30 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mobile Fan pisze: 2004-05-31 18:57
    Bez rewelacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 19:00
    ...zeby tylko teraz cos zrobili z taryfami PLUS /sa dobre ale jakas mala korekta np takt o 50% tanszy nie mówie o 90% lub wiecej minut do i poza siec za ta sama cene co obecnie/
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-31 19:03
    No to się doczekaliśmy pełnej oferty! najbardziej chyba przeszkadza te 1,80 do innych sieci - to rozumiem aby trochę zawalczyc z konkurencją...ale kilkadziesiąt groszy mogli mimo wszystko obniożyć. Ale według mnie to niezła oferta. No i dla marudzących zawsze na ten temat CLIP za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-31 19:04
    ***bcs: nie musisz faktycznie doladowywac przez 24 lub 30 miesiecy. wystarczy np 2x w miesiacu przez 12 miesiecy. fajnie ze kasa nei przepada jak w idei mix, tylko telefony za drogie i nie ciekawe jak dla mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 19:08
    Pozostaje tylko żałować , że jednak Plus nie zechciał potraktować tej oferty w 100% poważnie jeśli chodzi o telefony. Pisałem o tym , no bo przecież użytkownik tej promocji , to taki sam pewny klient jak i innych post-paidowych ofert. Bardzo szkoda... Ale to by było np. SE P800 w pre-paid , nieważne że za 1200zł. Poza tym to o wiele lepsza oferta , czy to od Mix 19.99 czy to 49.99 nie ma wątpliwości , a pomysł z tymi doładowaniami naprawdę rewolucyjne. O ile Mix był "ściągnięty" z Wielkiej Brytanii o tyle ten pomysł jest chyba naprawdę zupełnie nowatorski. Ja tam dałem 10 punktów , uważam , że tyle jest warta ta oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 19:14
    Ja bym taki telefon miał na pewno spłacony po 12 - 15 miesiącach. Gdyby była migracja z Idea Mix do Plus Mix to znalazłbym się w tej drugiej natychmiast. Bardzo , bardzo dobry pomysł Plusie. Moja koleżanka z mężem przeszli dziś na Heyah z POP-a , wczoraj na giełdzie kupowali startery. Kupili sobie po 25 zł , naprawdę rewelacyjne numery z prefiksem 880. Sprzedają się doskonale i sprzedająca mówiła , że równie chętnie kradną te Startery. Wczoraj zniknęły im 3 bez opłaty ;-) Znacznie więcej sprzedali.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-05-31 19:17
    Dobre tylko dla osób które mają znajomych w plusie. Chociaż nie do końca-sms-y są za drogie w porównaniu z simplus-em.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 19:22
    Dobre pytanie zadał prywatnie ***pajorro. Czy zakładając konto poczty elektronicznej będzie plusnet.pl , simplusnet.pl , czy mixplusnet.pl ? ;-) Trochę bolesna jest też nieobecność jakiejś formy TPS i SS jak to jest w Idea Mix, dla dzwoniąccyh poza godzinami to zauważalna niedogodność. W końcu w Mix 49.99 można na wybrany numer dzwonić od 35 groszy brutto , a można i dodać drugi i trzeci. Łzy mi lecą , że nie ma Strefy , rzuciłoby mnie to na kolana... ;-) Pewnie w jakiejś promocji doczekamy się i tańszych sms-ów i może Strefy. Oficjlanie w Idea Mix , sms jest po 29 groszy , po wykupieniu (jednorazowym) promocji , sms-uje się za 20 groszy brutto , do Idei. Wrato o tym pomyśleć Plusie. "Dwa razy więcej" , "Super karty" . "PlusMix" jest w czym wybierać i można super oszczędzić. Ja namawiam drugą babcię by zrezygnowała ze stacjonarnego. Wprawdzie starych drzew się nie przesadza , ale kropla wody drąży skałe... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-05-31 19:22
    No i sprawdziło się. Moim zdaniem jest to R E W E L A C J A. Po prostu wystarczy, że jest to o wiele lepsza propozycja niż analogiczne oferty Idei i Ery. Porównujmy więc ją w tym zakresie a nie do jakiegoś Heyah, które kieruje się jednak inną logiką. Jak chcecie porównywać do Heyah - to poczekajcie w jakiej cenie dadzą zapowiadaną na czerwiec nokię - wtedy sie okaże na ile Heyah stać.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-05-31 19:23
    ceny połączeń sa prawie takie same jak w taryfie razem ery różnica to tylko te telefony za złotówke no i cyrograf na 24 lub 30 miesiecy, ale cos za cos. na korzysc plusa jest jeszcze takt 30/30 nie ma ss i strefy plus taryfa razem ery jest juz na rynku usług gsm 1,5 rokui ceny za połaczenia w takiej wysokosci byly do zaakceptowania ze 2 lata temu :))) jednym słowem zdzierus!
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-05-31 19:25
    ***issa: co do telefonów z wyższej półki popieram CIę w 100%. Ale sądzę, że to tylko kwestia czasu, aby się w tej ofercie pojawiły. A jak będzie z programem 5Plus - bo o tym cisza. Może titq wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 19:26
    ***haiper - masz sporo racji. Zakładając , że w Simplusie telefony są od 175 zł brutto i włączamy sobię taryfkę Team2 , mamy 1.5 brutto do wszystkich z taktem 60/1 , sms-y po 18 groszy w Plusie i po 29 groszy poza. Do tego TPS , Swojaki, także darmowy CLIP , gprs , wap, i pełen luzik. To samo można jednak powiedzieć o POP i Ida Mix , z jeszcze większym wskazaniem na korzyść POP-a w stosunku do IdeaMix. Obecnie Team2 , to zdecydowanie najlepsza taryfa w Simplusie (najbardziej opłacalna)
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2004-05-31 19:26
    rynku tym nie zawojuja..... rozmowa do innych operatoro zdecydowanie jest przegieciem. powinno byc naliczanie sekundowe
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 19:28
    hm to po ile maja byc te telefony ??? a i tak jet lepiej niz w ideamix bo tam jest takt 60/30 czyli 2.06 gr poza siec i 1,21zł w sieci i placimy za cala minute a w mix+ takt 30/30 i kazdy wie [widzi tez] ile placi 40gr i 90gr
    0
  • Users Avatars Mini
    tarantula pisze: 2004-05-31 19:30
    a ja mam pytanie. jak to jest, czy jak bym pierwszego dnia doladowal konto 30 kartami ta ta kase mialbym na kancie przez 30 kolejnych miesiecy bez potrzeby kolejnych doladowan?
    0
  • Users Avatars Mini
    mobi4 pisze: 2004-05-31 19:32
    Myślę, że chodzi o comiesięczny haracz po 30 złotych aby były wpływy do kasy. Mysle tez , ze skoro jest obowiazek 24 lub 30 miesiecy to moga dać strefe plus. W kazdym razie Plus posiada jeszcze oddziały w odwodzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Domelli pisze: 2004-05-31 19:36
    Ludzie !!!! To nie jest zaden cyrograf na 30 miesięcy, tylko na 30 doladowan !!!!! doladujcie sobie 30 kart po 30 zł w miesiacu i juz macie po umowie, juz w tym momencie sie wywiazaliscie z umowy ............ ja tego nie rozumiem, zamiast troche dokladniej sie wczytac w regulamin to wszyscy ...... prawie wszyscy narzekaja ......... te 30 razy po 30 zł na telekarte to jest wlasnie 900 zl o ktorych niektorzy pisza wyzej i sprawa zalatwiona .................. i jeszcze jedno, to ze zasilicie karta 150 to wcale nie oznacza ze dostaniecie 180 zl, tutaj to nieobowiazuje, ile placisz tyle masz na koncie, z wyjatkiem karty 50 za ktora dostajesz 55 zl. ...........pozdrawiam wszystkich i sadze ze jest to bardzo dobra oferta, a porównujac z idea czy era napewno duza lepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    mobi4 pisze: 2004-05-31 19:38
    Rabaty na 150, 100 obowiazują. Dochodzi jeszcze 50 + 5
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-31 19:44
    a ja mam karty 30 zł po 25 zł ha ha ha
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-05-31 19:48
    Ale jedno co musze jesazcze dorzucić, ze jest to coś nowego. Może nie dopracowane ale poczekajmy być może pojawi się mixplusII mixplusIII itd. Mam nadzieje że bedzie takich innowacyjnych ofert na rynku coraz więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-05-31 19:48
    Bo nie jest to ślepe papugowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-31 19:52
    Nie ma co narzekać, + przegonił w tej dziedzinie konkurencję. Tylko takie porównania mają sens, Heyah tu nie ma nic do rzeczy. Poczekali, popatrzyli i wymyślili coś naprawdę przyzwoitego. Ja jednak zostaję przy Idei bo trochę offtopicowo chciałem się pochwalić że dziś w ramach ProPozycji otrzymałem samsunga e700 za 99 netto i 15 minutek na 24 miechy. Jestem wniebowzięty bo chodziło mi o kasę ze sprzedaży słuchawy. Ideo, kocham Cię!
    0
  • Users Avatars Mini
    Klerikal_HEll pisze: 2004-05-31 19:54
    jak się doładowuje z bankomatu to jest 3 zł dodatkowa jak z konta np inteligo to jest 6 zł.No i samsung x100-super fonik bo moja nokia 6610 jus zmnie nudzi :))
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-05-31 19:57
    ***mattulko - jakie miałeś rachunki w ciągu ostatnich 3 i np 6 miesięcy? Oczywiście jeśli to nie tajemnica ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-05-31 19:57
    Po głębszym przemyśleniu stwierdzam, że oferta jest dobra dla osób, którym bardzo zależy na telefonie;) Czyli mamy takie skrajnosci : bez telefonu i bez zobowiązań, tanie połączneia: Heyah/ z telefonem a bez ogromnych zobowiązań i z drogimi połączeniami: Mixplus.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-05-31 19:59
    Mój brat dostał 30 minut na 24 miechy, motke V500 za 1,22 zl i SEKUNDE PRO na 24.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-05-31 20:00
    W idei oczywiście. Czekam na zmiany w POPie
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-05-31 20:01
    Przy abo NIO 60
    0
  • Users Avatars Mini
    westbam pisze: 2004-05-31 20:01
    dla mnie plus to syf.kiła i mogiła!!!!!!!!!pop jak zaczynał to miał połaczenie do innych sieci za bodajże 1,75!!!ile czasu mineło???????bardzo dużo i co??????ludzie z Plusa to jakiś Dramat zdzierczo-intelektualny!!!jak można w 2004 płacić za min 1.80????????to jest kpina w żywe oczy!!!!!!!!!wątpie żeby dużo ludzi się na to złapało!!!!!!chyba tylko naiwniacy a takich w naszym społeczeństwie niemało!!!!!!!!pozdrawiam wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-05-31 20:09
    Ja jestem bardzo ciekawy jak oni niby te ładowania będą egzekwować. Przecież mogą sobie ludzie kupić telefoniki do Heyah ;) a kartę SIM z Plus mix mogą sobie odłożyć, cyro będzie nadal ale za free. Ta oferta nie jest taka zła, ale przypomina dużo bardziej prepaid niż abonament, jak Idea MIX.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-31 20:12
    **** westbam - po takich komentarzach to wynika , ze Ty jesteś człowiekiem nie na poziomie. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2004-05-31 20:12
    Jednak heyah duzo lepsza. nie postarali sie. cos ten ogloszony konkurs nie na wiele sie zdal
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-05-31 20:15
    Nawiązując do mojej wypowiedzi - Idea MIX przypomina bardziej abonament tylko że z doładowaniami a to przypomina prepaid tylko że trzeba się zobowiązać na doładowania i są telefoniki po promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-05-31 20:19
    ***westbam- jeśli używasz takich argumentów to napisze tak: jak można w 2004 w godzinach popoludniowy nie móc zadzwonić z popa. Dzieje się tak w centrum Łodzi. I to twoim zdaniem jest ok? To zresztą był powód z których zrezygnowałem z idei. Może jak piszesz pop ma tańsze połączenia w szczycie o 5gr ale jakość brrrry. POzdrawiam wszystkich palących :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    westbam pisze: 2004-05-31 20:20
    nie chodzi tutaj o mój poziom tylko o portfel wielu tysięcy lub milionów ludzi w tym kraju,którzy nie chcielibybyc zdzierani z kasy!!ja mam już od paru lat tak-taka,chciałbym w koncu kupić coś nowego ale przy takich cenach niedługo kupie sobie karte do automatu!!!w polsce jesteśmy cenowo sto lat za murzynami!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Domelli pisze: 2004-05-31 20:23
    *****Voyagerek******* ludzie jak sobie kupia mixplus to podpisuja umowe, jezeli zrobia tak jak mowisz i odloza karte do szuflady a bede telefonowac z heyah to naspepstwa tego sa takie same jak przy zakupie telefonu na abonament i nie placeniu rachunkow ...... nie wiem czy to jest takie oplacalne??????? nie kupujesz kart o nie doladowyjesz to wylacza ci numer trafiasz na czarna liste dluznikow i masz problem od tego czasu ze wszystkim, z zakupem telefonu na abonament, z kredytem w banku itp.......pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    K_Lego pisze: 2004-05-31 20:27
    to już jest lepszy abonament.... i to o wiele dużo tańsze telefony, połączenia i sms'y też... a tu i tu trzeba płacić co miesąc... tylko umowe w abo podpisujemy na 24 miesiące a nie 30... a w obonamęcie za 30 zł i tak jest sporo darmowych minut i sms'ow, mowa tu o wszystkich operatorach...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 20:32
    Ciekawe, bardzo nowatorskie. Szkoda tylko, że jak się zasili za 180 zł to konto nie jest dłużej ważne niż za 30 zł...No, ale właśnie może być niedługo MixPlusa II, III, VII, XVII ;-) Teraz ktoś może wie, czy trzeba do tego jakieś zawiadczenie o zarobkach, umowe i czy trzeba być do tego pełnoletnim??? Może namówię mame na coś takiego- większość rodziny ma w Plusie...Taktowanie 30/30 rozmowa z tatą, ze mną do domu 80 gr, ja się zmieści w 30 sekundach do 40 gr, cena sms może być... Telefoniki może nie reweleacyjne, ale chyba nie spodziewaliście się SE P900 czy Nokii 6230 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-31 20:40
    ***JS1: Wolałem odpowiedzieć na Twojej stronce żeby tutaj nie zaśmiecać.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-31 20:41
    no tak, minusy i minusy, a ja napisze o zalecie, wiekszosc osob wybiera taryfy z najnizszym abonamentem, w porownaniu z plus20 mamy tu nizsza oplate miesieczna (darmowu clip) oraz tansze rozmowy, jednoczesnie zaspokojone sa potrzeby osob, ktore do tej pory nie mogly ustalac sobie limitu kosztow, teraz jak przegada owe min 30zl, to zeby gadac dalej musi zasilic konto. tak wiec mamy tu mix korzysci prepaida z stosunkowo atrakcyjna oferta cenowa telefonow i "okresem zwrotu) aparatu tak naprawde zaleznym od klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    karate mistrz pisze: 2004-05-31 20:46
    Naprawdę nie wiem, co w tej ofercie ciekawego. W tym wyścigu dawno wygrała Heyah, drogi Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 20:51
    nie moge tu juz wytrzymac HEYAH TO CAŁKIEM INNA BAJKA LUDZIE !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 20:56
    heh - tak jak sie spodziewałem - ceny telefonów niższe a usługi dalej drogie - dziwna jak na dzisiejsze czasy polityka plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    karate mistrz pisze: 2004-05-31 20:56
    I chyba wiadomo, co mam na mysli mówiąc "drogi". To bynajmniej nie komplement. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 20:58
    888 nie
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:01
    *888*NIE MASZ "WOLNE" NA 10 MIESIECY
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 21:02
    888 po 30 dniach telefon milknie a po 15 windykacja(ponoć)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-31 21:02
    Tym stwierdzeniem nie zyskam wielu zwolenników ale co mi tam :) - ładnie Wam Heyah wyprała mózgi :P
    0
  • Users Avatars Mini
    sPawiK pisze: 2004-05-31 21:03
    888: \"każde dodatkowe zasilenie o wartości minimalnej 30 zł przedłuża ważność konta o koleje 30 dni, licząc od daty poprzedniej ważności konta. Ważności kont sumują się\", jesli doladujesz w dniu zakupu 30 razy po 30 zl to masz konto wazne 30 miesiecy czyli tyle ile jest wymagane, jak wyjezdzasz np na wakacje na 2 miesiace to przed wyjazdem zasilasz dwiema kartami i nie musisz sie martwic ze Ci wylacza telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 21:04
    888 waznośc konta sie supuje tzn czas wazności konta
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 21:04
    miało być sumuje się
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:07
    HM CHYBA JUZ SAM NIE WIEM ;-/ TO PRZEZ TA CZERWONA ŁAPE ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:09
    POPIERAM *windu* ;-)) ps widzieliscie wlo ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 21:11
    K-Lego tu nie podpisujemy umowy na ilość miesięcy tylko na ilkoś doładować.umowe możemy zakończyć w misiąc lub tydzień
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-05-31 21:12
    pytanie OT: Czy wielu z was miało problemy z nierzetelnym rozliczaniem kasy na koncie w SIMPLUSIE? Bo mi kobieta narzeka że Plus ją roluje, ma taryfę "simplus 1 sekunda II".
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:17
    ***maras- o co ci chodzi tak dokładniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:18
    ....jak sie ogolnie na to patrzy [od mometu zamieszczenia info na GOL-u] to i +gsm powinno byc z tego zadowolone i jego urzytkownik ps a moze to tylko oficjalny cennik i dojda jeszcze jakies promocje do tego kto to wie zobaczymy. ps a widzial ktos ostatnio pytanie co to jest ten GOL ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 21:18
    DO ICEWIND dołączam sie do windu - tak sprane mózgi przez heyah chodzą ze aż trudno uwierzyć jak wiele może zmienić reklama...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:20
    Ja tam nic takiego nie zauważyłem, miałem taki przypadek, że jak miałem na wyświelaczu 28 zł to konto było zablokowane- nie było środków. Okazało się, po konsultacji z konsultantem, że miałem zapełnioną pamięć sms na karcie sim-faktycznie, bo inne smsy się zapamiętywały w pamięcu telefonu, a te nie...no i wykasowalem sobie skrzynke i zaraz przyszedl sms... Teraz sobie przenosze smsy do innego folderu albo kasuję odrazu.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghj pisze: 2004-05-31 21:22
    Heyah nr 1, czym oni chcą wygrać, przecież to jakieś kpiny są, heyah jest najtańsze, po co MMS'y i GPRS skoro to nadal drogie jest... jak stanieje będzie w heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:23
    ... Jeśli chodzi o wspaniale Heyah to udało mi się 3 osoby, które miał wcześniej "ta siec" przekonać do SIM+TEME2 i są bardzo zadowolone nie ma porównania z łapa - nie takt 1/1 jest najważniejszy ps, ale strasznie oporne były co do zmiany hehe ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zobek pisze: 2004-05-31 21:27
    nie ma co na sile doszukiwac sie zalet w tej ofercie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:27
    moze mala zmiana tematu ;-))) .... zostalo mi jeszcze 45 minut i 73 SMS do 20 czerwca [21,05-20,06] ;-(( ps a wam ile ???
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:27
    Pozatym w Heyah nie ma czegoś w stylu Miasta Plusa i Plusnetu, a nie wiem co wyjdzie taniej...smsy z Miasta Plusa czy z Heyah???
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-31 21:29
    napewno SMS w simiepluse sa po 15 gr ;-)(
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:31
    Mi 39.40 PLN do 26 czerwca :-)) Ja tam nie narzekam naliczaniu opłat za usługi przez Simplusa, nie wiem czy mogli by zrobić tak, żeby odrazu po wysłaniu smsa odejmowało kasę...bez smsów, tak samo za Swojaki. Raczej nie, ale mogli by chociaż coś z roamingiem zrobić, bo jest tragedia, chociaż zaraz tutaj ktoś wyskoczy, że się z roamingu żadko korzysta, ale są ludzie co korzystają. ***klops pisał, że był na litwie z Simplusem... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:32
    W Simplusie masz taryfę 1 Sekunda, połączenia do swojaków w szczycie 0,60 PLN, normalnie 1,20 zł...szkoda tylko że smski po 0,48 PLN i taktowanie 60/1...
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 21:34
    dla mnie bardzo ważne jest żebym w przypadku telefoni komórkowej miał gdzie pójść i z kim pogadać(jakiś salon czy punkt). Mam konto w banku internetowym ale w tym przypadku nie przeszkadza mi brak materialnego "punktu" (choć takowe sie pojawiły). Heyah jest bo jest, ma swoją grupe docelową i dobrze im z tym...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:39
    ***888- chyba nie...kolega się skarżył, że mu czasem w Heyah piszę, że sieć niedostępna...
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 21:39
    w idei też trzeba wpisać sekwencje *123*numer telefonu#
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 21:44
    I jeszcze to, że GPRS nie może być aktywny razem z roamingiem...ale się skarże na Simplusa- chyba do Heyah przejdę ;-))) He he he...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 22:02
    Zauważyłem....
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 22:04
    ja zauważyłem że ludzie posiadający heyah sa traktowani mało poważnie.... - jakieś takie dresiarskie to heyah - widze po osobach kupujących zestawy startowe - 80-90%
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-05-31 22:05
    ***888 - heyah dopiero wystartowała niecałe 3 miesiące temu. Co do roamingu w heyah to ostatnio miałem dziwne zdarzenie bo znajomy do mnie dzwoni z Londynu,/ z budki telefonicznej BT/że jak jechał przez Niemcy to roaming był, a w Londynie nie może sie z heyah zalogowac do żadnej sieci. Po zadzwonieniu na numer 888002222 załączyłem mu roaming, który sie wyłączył. Nie mógł sie logować do heyah przy granicy polsko-niemieckiej bo wysłał smsa 100 km od Dortmundu, a takiego zasięgu to era nie ma :))) Co do znikania kasy to w TT tez dzis miałem wrazenie, że ubyło mi 1,22. Tylko nie wiem za co - tańsze smsy do ery się skończyły - opłata była brana z góry. Myślę, że to opłata za numer Razem taniej choc nie mam tej usługi załączonej. Chyba czekaja az zadzwonie za 2,44 do konsultanta :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 22:07
    Ja też, w sumie to nie wiedzieć czemu, chociaż styl w jakim zwracają się do klienta mnie dobija. Np ten tekst o licytacji złotych numerów na stronie heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 22:07
    Jak patrzyłem na mój Zestaw Startowy Heyah , to czułem , że mam tak wyprany mózg , że natychmiast wyłamałem kartę sim z karty kodów i włożyłem ją do telefonu. Prawdziwy koszmar ;-DDDD Na poważnie ja tam sobie nic z tego nie robię , bo lepiej mieć "wyprany mózg" , niż wyprany portfel ;-) Choć tak mi się wydaje , że mimo posiadania Heyah jestem jeszcze zdolny do głębszych refleksji , analiz i ludzkich emocji i szlachetniejszych pobudek.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-31 22:09
    **issa - spostrzegawczy jesteś ;D **icewind - mi zostało jeszcze jakieś 30 smsów i z 5 minut do 16 czerwca.Zastanawiam sie czy sobie nie aktywować ,od przyszłego okresu rozliczeniowego,drugiego pakietu 50 sms.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 22:10
    A bo w Tak- Taku to zmianiają taryfy, przerzucają ludzi na nowe... W Simplusie dalej można korzystać z MULTI czy MONO :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 22:12
    Ja jakbym mial brać abonament to chyba tylko pakiet kwotowy w Plusie :-) Do tego naliczanie 1/1 i "gitara" ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 22:13
    ***issa- zmieniłem zdjęcie, nie jest takie "militarne". Jak masz lepsze to podeślij. Dobra spadam już, jutro nie mam lekcji tylko ognisko to sobie pokometuje ( jak będzie co...a będzie na pewno)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-31 22:15
    Ja Was dobiję. Mi zostało do 28 czerwca 70 minut i 3 sekundy na moim numerze w Idei i do tego pakiet 30 minut tylko do Idei. Pakiet z Plusa poszedł już cały , ale 8 czerwca blisko. Na Hejce zostało ok. 5 zł. Ludzie , ja muszę odkurzać , a Wy mi tu głowę zawracacie o jakimś HeyahMix !!! ;-DDD ***paojorro - to zmień sobie na MONO he,he.. Powodzenia ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-31 22:20
    888: zauwazylem :) Gwoli wyjasnienia ja nie uzywam Heyah tylko Team2, wiec nieprawda jest jakoby tylko ludzie majacy sprane mozgi przez Heyah uwazali MIX+ za kiepska oferte ;) Simplusik uwazam za duzo lepszy, chociazby dlatego, ze w okreslonych porach za polaczenia poza siec place 3 razy mniej niz placilbym w tej ofercie. To jest oferta dla ludzi pilnie potrzebujacych prawie "darmowego" telefonu z jak najmniej uciazliwym cyrografem, a nie ludzi chcacych placic malo za polaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 22:25
    ***issa- ahahaha bardzo śmieszne ;-)) Żartowniś z Ciebie do potęgi ;-))) Już wolę Simplus 1 Sekunda...No ja też muszę spadać, a ty ***issa to się weż za to odkurzanie a nie obijaj się!
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 22:27
    czekam na 2 kwartał - ma być niby odpowiedź na heyah zrobiona przez idee - pożyjemy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-31 22:30
    Oferta wygląda na rozszerzonego Simplusa z umową na doładowania. Jedyny mankament to mało telefonów w ofercie.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-05-31 22:32
    ppol dnia czekania i oni wyskakuja z czyms takim, smiechu warte !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-31 22:45
    wiem ze sie opłaca-jak by sie jeszcze dało zablokować prezentacje numeru....
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-05-31 22:50
    Ale sms zagraniczny taniej niz w nowych taryfach plusa??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Były simplusowiec pisze: 2004-05-31 22:59
    skoda słów... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-31 23:03
    ***ja mam normalnie ustawione tak, że ludzie widzą mój numer telefonu. W Simplusie wystarczy to sobie w telefonie ustwić, nie trzeba wchodzić na żadne strony...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-31 23:14
    Wydaje mi sie, ze MIXplus jest dobra alternatywa dla nizszych abonamentow z oferty dla klientow indywidualnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-31 23:18
    Cześć... Zalatany jestem :-) Ten MIX to nie taki jak w Idei - mieszanka abonamentu i pre-paida... Tutaj MIX oznacza chyba prepaid i umowę za tani telefon? Bo kolorki wyraźnie wskazują na Simplusa :-) Pewnie będzie to równoległa z "normalnym" Simplusem oferta, bo nie wydaje mi się by można było np. zmienić taryfę z Team2 na MIX ale bez telefonu i bez umowy jednocześnie? Taktowanie dobre - przy stawce 1,80 to niejednokrotnie 90 gr w kieszeni (statystycznie w co drugim połączeniu :-)). Swoajki do tego są? Te zasady nieco niezrozumiałe są dla mnie - może dlatego, że nie zamy jeszcze kompletnej oferty, ceny to nie wszystko :-) Myślę, że coraz więcej osób z najniższych abonamentów będzie się przenosić do pre-paidów (także w Plusie). Ceny usług są dla nich korzystniejsze a i zakres usług (wyłączając Heyah) spełnia wymagania aż nadto. I dobrze - operator będzie miał niższe koszty - w sumie to właśnie tacy z najniższymi abonamentami najwięcej żądali przy PWA ;-)))
    -1
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-05-31 23:19
    Poczatek zapowiadal sie dosc ciekawie,ale czy jest to az tak bardzo atrakcyjna oferta-tego juz nie jestem pewien.Napewno jest to nowatorskie rozwiazanie,ale 24 lub 30 x 30 PLN to nie jest taka mala kwota.Co do cen - nie wypowiadam sie bo calkowicie sie w tym nie orientuje,juz dosc dawno nie mialem telefonu w polskiej sieci.Same telefony tez nie przyciagaja.Mam mieszane uczucia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tobiasz pisze: 2004-05-31 23:27
    To poprostu oferta sprzedazy telefonow na raty a ze przy okazji taka rate mozna sobie w calosci przegadac to tylko wypada przyklasnac:). Wg mnie ta oferta znajdzie swoich sympatykow ale glownym wabikiem tu sa nie ceny uslug ale owa rata. pewnie docelowa grupa to 16-25 lat
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-05-31 23:36
    A Ja byłem wczoraj w Zgorzelcu i nie mogłem wykonać ŻADNEGO połączenia z heyah,a miałem na koncie 3,29 :-(( zadzwoniłem na 2222 do BOKu i panienka z tamtąd powiedziała mi,że mają awarie sieci i że niedługo będzie można dzwonić:-)) bałem się ,że sie nie dodzwonię ,a tu surprise : po zaledwie półgodzinie już naprawili :-))) heyah No 1:-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-31 23:40
    cieszy ze smsy rowniez zagraniczne sa w normalnej cenie i plus jakby odchodzil od kretynskiego pomyslu ERY robienia drozszych smsow zagranicznych....w heyah sms zagraniczny tez 0,50 netto kosztuje....takt jak juz ostatnio ßpisalem lepszy niz w konkurencji, rozmowy na stacjonarne i plusa (to sciganiete z idealnej megi) stosunkowo tanie....jedyne co troche razi to stosunkowo duza cena minuty polaczenia do obcej sieci, wg.mnie za wysoka.....ale przyznam sie ze nawet nie wiem ile minuta w erzemix,czy w idei mix kosztuje....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-31 23:40
    olek_01 - wiesz co? No faktycznie - po pół godzinie i jest numerem 1? Ja przez 7 lat miałem może dwa przypadki, kiedy nie mogłem wykonać połączenia (oczywiście z winy operatora, nie z powodu wyłączonego telefony odbiorcy :-)). To chyba znacznie lepsza statystyka?
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-31 23:41
    no i powoli oferty opertaorow sa juz tak do siebie podobne, ze przecietny kowalski przez ten gaszcz ofert sie nie przebije!
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-05-31 23:42
    Teraz jak patrzę na tą ofertę to mam mieszane uczucia, może dlatego że nie dzwonię zbyt dużo i dla mnie ta oferta jest kiepska. Ale plus mix wydaje mi się niemal strzałem w dziesiątke dla ludzi, którzy potrzebują telefonu w promocyjnej cenie, którzy sporo dzwonią, ale nie chcą być związani na 2 lata cyrografem bez możliwości wcześniejszego rozwiązania bez płacenia kar i którzy mają "przestoje" w rozmowach.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-05-31 23:42
    Jak na moje oko to oferta bardzo atrakcyjna jeżeli chodzi o rozmowy i sms-y. Natomiast najniższa wartość doładowania to 30zł w idei mix zostaje jeszcze piątak w kieszeni, ale za to nie ma aż tak atrakcyjnych rozmów. O i telefony też jak na taką ofertę są nienajgorsze w szczególności Motka C550 i Samsung X100.
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-05-31 23:43
    Ktoś nie dzwoni miesiąc zbytnio to zapłaci te 30 zł a w następnych miesiącach podzwoni troche więcej i kupi np. 3 karty o nominale 30 zł i już są bliżej rozwiązania cyrografu o te 3 karty, ktoś kto nie ma całkowitej płynności finansowej bez większych obaw może brać tą ofertę, bo nie musi płacić rachunków za telefon ale sobie doładowuje konto jaką tam chce kwotą (ogranicza go "symboliczne" 30 zł a nie np. 200 zł) a jak ktoś naprawdę dużo wydzwoni to szybko skończą się jego zobowiązania wobec Plusa. Oferta wydaje mi się niezwykle przemyślana i myśle, że znajdzie zwolenników. Może ceny za połączenie do innej sieci niż Plus jest wygórowane, ale plus mix może z powodzeniem niektórym zastąpić kupno prepaidu.
    0
  • Users Avatars Mini
    i po ptakach pisze: 2004-05-31 23:43
    Plus GSM to ma R E F L E K S :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-31 23:44
    wlo** tez bylem w plusie i tak rozowo jak ty tu piszesz bynajmniej nie bylo, a zdarzylo sie kilka razy ze polaczenia wykonac nie moglem bo plus w mojej miejscowosci padal i pol dnia trwalo zanim awarie usuneli, ponadto kilka razy nie mozna bylo sie do mnie dodzwonic rowniez z winy sieci.....w erze mialem taka sytuacje tylko raz a w idei...no coz, dopiero tydzien jestem w idealnej i na razie odpukac jest ok!
    0
  • Users Avatars Mini
    Onyx-22 pisze: 2004-06-01 00:12
    Nie wiem czy zauważyliście ale jest Philips 355 po 219 (24) lub za 119zł!!! (30) A to jakby nie patrzeć fon z aparatem fotograficznym oraz kolorowym wyświetlaczem 65 tyś kolorów!!! W prepeidzie jeszcze nie było tak dobrego fonu!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-06-01 00:19
    hmm, moim zdaniem, to niektorzy tu straszne bzdury plota, przeciez to jest doskonala oferta dla tych wszystkich mamus i babc, ktore swoim dzieciakom chca zafundowac tanim kosztem aparat i miec jednoczesna kontrole nad kosztami. stawki porownywalne z Plus20, przy zalozeniu wyslania 10sms w obu wypadkach, na rozmowy zostaje 15min (przy max stawce), ale jak ktos nie gada z komorkowa konkurencja to juz mamy 33 minuty rozmow, albo np. nie gadamy i mamy 103 smsy, brak oplaty aktywacyjnej i oplaty za clipa, do tego telefon nawet za 1zl, bardzo dobra oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-06-01 00:25
    co do awaryjnosci plusa..., uzywam od 7 lat, przy czym w mojej miejscowosci dziala od 6 lat, przez ten okres raz padl BTS, przeszedlem na druga strone domu i z zasiegiem na jedna kreske z innego BTSa moglem swobodnie gadac. awaria trwala moze z pol godziny, drugi raz byla jakas powazniejsza awaria w Poznaniu, zasieg byl, ale nie mozna bylo dzwonic sciagali wtedy inzynierow z Nokii. no i jezdzilem troche po polsce i nigdy nie mialem problemu z brakiem zasiegu. moze mam szczescie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-06-01 00:29
    jak ktos dzwoni duzo do plusa i stacjonarki to jak najbardziej moze byc a jesli do innych sieci to stanowczo nie!!!! drozyzna
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-01 00:30
    ***titq - z tym porównaniem do Plus 20 - trafnie to ująłeś - sam miałem to napisać ;-). Jasno z niego wynika, że jeśli ktoś wybiera aparat akurat z tego przedziału cenowego co oferuje MixPlus - to Mix jest dla niego lepszym rozwiązaniem niż Plus 20. O wiele lepszym. A jak z 5 plus?
    0
  • Users Avatars Mini
    SPECKOM pisze: 2004-06-01 00:35
    nawet ta promocja jest niegłupia!i tak jak ktos zasila konto co miesiac to za to moze miec jeszcze kome!
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2004-06-01 00:36
    oferta konkurencyjna dla najnizszych abo plus. dodatkowo brak oplaty za clip. ciekawe kiedy abonenci (najnizszych taryf) beda mogli miec prezentacje za free.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-06-01 00:36
    etam :
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-06-01 00:38
    no obawiam sie ze 5plusa nie bedzie, w koncu to prepaid, z drugiej strony to jest zupelna nowosc w sensie oferty i moze bedzie tez miec jakies swoje dodatkowe oferty? w koncu juz np. przy zasielniu 50zl dostanei sie 55zl
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-06-01 00:40
    A czy ktos wie co sie dzieje po zakonczeniu tych doładowań.Też trza co miesiąc doładowywać czy co???Jeśli ktoś chce oczywiscie dalej dzwonić.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-06-01 00:50
    A propos wspomnianej 'awaryjnosci' - z komorka pracuje od 1998r, duzo czasu spedzam 'na drogach Polski', czesto jestem na terenach targow w Poznaniu i w Gluszycy k/Walbrzycha... tak jak nie moge miec zastrzezen do PlusGSM i Idei, tak o 'awaryjnosci' Ery moglbym duzo powiedziec (piszac 'awaryjnosc' mam na mysli brak mozliwosci realizowania polaczen: glos, fax, GPRS - z SMS praktycznie nie korzystam) - zaznaczam, ze to 'moje' spostrzezenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-01 00:51
    a jak jest z przedluzeniami.te 30 dni to jest od ostatniej zdrapki czy okresy te sumuja sie ze wszystkich zdrapek.
    0
  • Users Avatars Mini
    kataryna pisze: 2004-06-01 00:51
    w sumie nic nowego nie powiem - telefony rewelacyjne nie sa, ale nie sa tez najgorsze. zalamuje tylko ilosc obowiazkowych doladowan, wolalabym juz abonament na rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-06-01 00:52
    ale ceny do innych operatorow zribili to juz sie bardziej oplaca na abonament kupic bo i tak placisz conajmniej 30zl miesiecznie
    0
  • Users Avatars Mini
    Kursk pisze: 2004-06-01 01:27
    Beznadzieja BE
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-06-01 01:29
    klops-poczytaj zasady działania
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-01 01:29
    Idea MEGA wciąż niedościgniona. Naliczanie sekundowe od początku rozmowy i przechodzenie minut na zawsze można wziąć za darmo przy przedłużaniu umowy o rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawelt pisze: 2004-06-01 01:54
    hehe najpierw była idea mix puźniej era mix teraz mix plus:)) chłopaki z ery i plusa się nie wysilili:) co prawda plus zamienił z plus mix na mix plus! gratuluje oyginalności:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Omen pisze: 2004-06-01 01:58
    smiechu warte
    0
  • Users Avatars Mini
    masaz pisze: 2004-06-01 02:15
    nic ciekawego jak to juz zwykle w Plusie bywa
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-06-01 02:45
    tyle tu juz pochlebnych opinii sie pojawilo ja dodam jeszcze jedna L I P A jakich malo
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-06-01 02:53
    w ideimix przynajmniej jest 40% taniej po 18 i numry wybrane!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2004-06-01 03:36
    Hmm.. ciekawe. Nawet bardzo. Pewna alternatywa dla oferty idei "Idea dla kazdego", a w kazdym razie cos podobnego. Niezle ceny telefonow. Moim zdaniem, jeden tylko minus: dlaczego nie moze byc rowniez skierowane do osob posiadajacych juz telefony (np. z kontraktem na 15 lub 20 doladowan)? Tak bylo by ciekawiej i skierowane do szerszego grona :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-06-01 08:21
    Chyba Idea Mix. Ciekawe kiedy w koncu spadnaceny dla czystch abonamentow/ pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-06-01 08:43
    i gdzie te zmixowane korzysci, raczej powinni napisac zmixowlismy stare ze starym i dajemy wam stare i oni mysla ze ludzie sie na to nabiora
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-06-01 09:05
    Spoko oferta :-) !! Brawo Plusie, nadal najlepsza sieć na rynku i to mnie bardzo cieszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    p pisze: 2004-06-01 11:22
    To kolejny chwyt i nic innego jak przerobiony abonament inna nazwa i tez trza placic co m-c 30 dychy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2004-06-01 11:29
    Wedlug mnie do promocji z bankiem reiffeisen, to mix sie nawet nie umywa. Naprawde nie wiem czym niekotrzy sie tu podniecaja. W promo RF dostaje sie 2 razy tyle za podobne pieniadze ....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-01 11:33
    No i jak jest z tym sumowaniem? Bo jak się nie sumuje to w sumie nie bardzo opłaca się doładowywać większą sumą niż te 30 zeta miesięcznie a skoro się nie opłaca to z tego ponownie abonament wychodzi, choć taki lekko bardziej dowolny. (ale mi się sumów zrobiła w tym komentarzu:))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-01 11:33
    OT: Ma ktoś jakiegoś znajomego co by w Erze pracował jako konsultant? Muszę kogoś namówić żeby włączył usługę przed a nie po opłaceniu rachunku ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-06-01 11:55
    KUPIĆ FONIK NA ALLEGRO ZA 200 STARTER HEYAH ZA 20 A PLUSOWI ŚRODKOWY PALUSZEK POKAZAĆ !!!! HEYAH !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2004-06-01 12:27
    Do bani
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2004-06-01 12:29
    A Wlo i tak znajdzie cos atrakcyjnego nawet njgorszej ofercie plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-06-01 12:58
    Czy juz wszystkim odbilo z tym Heyah?? Ludzie (choc nie oszukujmy sie, ten komentarz jest kierowany do wema1) heyah NIE KAZDEMU MUSI ODPOWIADAC!!! Co z tego ze masz 0,68 gr/min i 0,18 gr/sms jezeli nie masz \"ziomali\" (tak mnie, nie wiedziec czemu smieszy to okreslenie ;-)) w heyah? Jak juz pisalem pod jakims innym tematem - Heyah jest TANIA ale NIE JEST NAJTANSZA, wiekszosc osob podnieca sie 1s/1s ale fakt jest taki ze przez to DROZEJ SIE PLACI ZA POLACZENIA, duzo uczciwsze wydaje mi sie rozwiazanie z ubywaniem darmowych minut/sekund.
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-06-01 12:58
    Poza tym sa ludzie (np. ja) ktorzy POTRZEBUJA (a nie tylko LUBIA MIEC) szersza game uslug, wyobraz sobie ze istnieja ludzie ktorzy wysylaja MMSy, korzystaja z GPRSu czy chociazby z glupiego CSD a z hejki, owszem, mozna polaczyc sie z np +48604020202 ale placisz wtedy jak za zboze w porownaniu do praktycznie kazdej innej oferty (poza IdK). Podsumowujac - niezaleznie od tego kto i jak tutaj mnie zaraz zbluzga - ehm.... HEYAH NIE JEST NAJLEPSZA OFERTA NA RYNKU!!! NIGDY NIE BYLA I NIGDY NIE BEDZIE! Zgodze sie ze dla niektorych jest najlepsza ale zeby byc najlepsza na rynku to muszialabybyc DOSKONALA DLA KAZDEGO! A TO JEST NIEMOZLIWE bo zawsze znajdzie sie jakis jeden ktoremu nie bedzie pasowalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-06-01 13:02
    A co do MIX Plus, zgadzam sie z porownaniem *titq do Plus 20, to oferta cenowo bardzo zblizona i dodano mozliwosc kontroli wydatkow ktora w abo praktycznie nie istnieje (no chyba ze ktos po wykorzystaniu ostatniej darmowej minuty wylacza telefon i czeka na nast okres rozliczeniowy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-01 13:10
    ktos mnie tu podrabia ;) ja tam praktycznie zawsze sie loguje wiec jak bedziecie mieli watpliwosci... ;) co do samej oferty to jest cacy, przydalyby sie tylko swojaki na 50% (kiedy ten cennik oglosza?). ceny fonow tez ok. i interesuje mnie czy mozna zasilac z abonamentowego, bo w takim ukladzie moglbym np. mamie sprawic jak wreszcie sie przekona, z reszta do tego czasu to bedzie jeszcze wiekszy wybor ofert ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-01 13:11
    ***Brendyman: nie denerwuj się, wiadomo, że każdy tu swój subiektywny punkt widzenia przedstawia. Stąd komentarze: Heyah jest najlepsza, dam się posiekać dla Ery, nieawidzę Idei, prześpię się z Plusem. Nie zwracaj na to uwagi, ważne żebyś wiedział, która taryfa dla CIebie najlepsza! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-06-01 13:18
    *locco - dokladnie o to mi chodzilo, ciesze sie ze ktos podziela moj punkt widzenia :-). A jeszcze w nawiazaniu, rozumiem ze to wolny kraj ale posty takie jak wspomniany w moim komentarzu, zawierajace tak glebokie przemyslenia, sa po prostu ponizej krytyki w mojej opinii (ale jak wszyscy wiemy, opinia jest jak d... - kazdy ma swoja ;-) ). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2004-06-01 13:23
    hmm, ja wśród swoich 200 numerow na simie mam tylko kilka plusowych, a 90 gr za 30 sekund poza plus/tp jakos mnie nie jara zbytnio = sa tez tacy, ktorym plusmix nie pasuje =)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-01 13:27
    Boszzz co tu sie niektorym uroilo, aby porownywac te akurat oferte z Heyah? Nawet na upaly nie mozna tego zwalic, bo jakos nas w tym roku cala ladna pogoda omija... Plamy na sloncu, czy zacmienie umyslu? hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-01 13:48
    *vision: skuteczna reklama? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-06-01 14:10
    A ja sie wcale nie dziwię że teraz wszyscy wszystkie taryfy do Heyah porównują (choćby nawet boznesowe!). Dzieje się moim zdaniem tak dlatego że 1. Heyah ma wszędzie ponaklejane bilbordy z ceną połączeń i w sumie ja np. nie pamiętam ile kosztuje połączenie w mojej taryfie ale ile w Heyah pamiętam. 2. Heyah ma bardzo prosty i zrozumiały "regulamin", nie trzeba się w nic wczytywac, łatwo wszytsko do niego porównać, czego nie da się np. zrobić z POPem czy Team2, 3. Każdy teraz patrzy czy mu się bardziej prepaid czy postpaid opłaca i czy w Heyah aby nie taniej niż w normalnej taryfie. 4. Heyah rzeczywiście miała niespotykanie dobrą akcję reklamową:)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-06-01 14:18
    i wywolalo poploch cenowy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-01 14:42
    *loco: rownie dobrze mozna porownywac parowkowa z serem podlaskim tylko dlatego ze znasz cene parowkowej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-01 15:19
    ***klops: eee, to juz lepiej damskie stringi z ziemniakami ew. bananami hue hue
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-01 15:30
    eramen - mylisz się - najatrakcyjnejszą ofertą Plus jest dla mnie jak na razie Plus 200 z dużym pakietem do Plusa i Plus Tobie. Chociaż już mam inny plan z Efektami, jednak jeszcze trochę pomyślę zanim zmienię :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-01 15:34
    Poza tym, eramen, z każdej dokłądnie oferty każdego operatora można wyciągnąć coś ciekawego - np. znam ludzi, któzy z MULTI Simplusa wyciągają to co najlepsze - rozmowy w nocy do swojaków :-) I mają numer tylko po to - nie płacą 3 złote z minutę w szczycie do innych sieci, co zaraz niektórzy by wytykali tej taryfie.
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2004-06-01 15:56
    wlo...no wlasnie zkazdej oferty plusa umiesz wyciagnac cos dobrego tak samo jak z kazdej oferty innego operatora potrafisz wyciagnac minusy chocby byla super.Zastanów sie nad tym i okaz wiecej beztronnosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-06-01 16:03
    **vision: stringi to nieco zbyt dalego posunięta abstrakcja, ale parówkowa to nawet mi do Heyah pasuje, też kultowa jak by nie patrzeć i też jej na stanie nie było, spod lady sprzedawali, ludzicha płacili i jeszcze się cieszyli że "zdobyczna" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    themark pisze: 2004-06-01 16:57
    Witam. No jak dla mnie osobiście nic specjalnego, zwłaszcza te 1,80zł do innych operatorówi brak taktowania 1/1, potrzebowałem telefonu do pracy, jakiś zwykły prosty i czekałem aż Plus wprowadzi coś nowego bo były wzmianki, ale takie warunki... kupuję Heyah, tam mam 0,98 zł do wszystkich i takt 1/1, a w pracy dzwonię różnie POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-01 17:26
    *themark: kupujesz hejke czyli masz juz telefon, ergo: plusowy mix nie byl adresowany do Ciebie i wszystko gites ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ponczo pisze: 2004-06-01 18:09
    Pyanko: jeżeli np. w jednym miesiącu uzupełniłbym 2 zdrapkami konto, to czy ważność konta zwiększyłaby się o 60 dni a nie 30?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-01 18:22
    eramen - nie czepiaj się bo nie masz racji - napisałem, że można z każdej odferty każdego operatora coś ciekawego wyciągnąć. Jeśli ja na dwóch aktywancjach sądzę już nigdy nie zmienię numeru to oczywiste jest, że będę szukał tych okazji w Plusie, również dla innych aktywacji w rodzinie? Jeśli prowao będzie takie, że będzie można przenosić numery i będzie gdzie przenosić, pogadamy. Nie będę przecież w niuane taryf i możliwości oferty innych operatorów wchodził, kiedy mogę na tym zaoszczędzić 10 złotych (co najwyżej) miesięcznie. No daj spokój!
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2004-06-01 18:24
    wlo....teraz oki
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-06-01 19:05
    UWAGA!!! Do tych, co ich SIM+ niby "roluje" na kasę. Ja miałem taki przypadek. Dzwoniłem z telefonu ojca (taryfa 1.sekunda) na nr swojaka i skasowało całą stawkę minutową jak do reszty świata. Wielce wzburzony zadzwoniłem do BOKu, że coś nie pasi a miła pani powiedziała, że zwracają kasę po przekroczeniu kwoty 2,50 (przykładowo 5 minut rozmów na swojaka = 5*0,60. Kasują 5*1,20 a później oddają 5*0,60). Trochę to skomplikowane ale działa raczej niezawodnie. Radzę poczytać regulamin.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-01 19:31
    miliard - myślałem, że takich oczywistych rzeczy nie trzeba wyjaśniać?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-01 20:29
    ***loco - 12.10 - Twój komentarz jest doskonały, świetnie to ująłeś. :-) ***wlo - 13.34 - jakby lepiej pomyśleli , to kupiliby sobie Super Kartę dla Rozmownych w abo.18.3 zł, i aktywowali Strefę. Wyszli by na tym jeszcze lepiej , niż na Simplus w taryfce Multi. Co ja mówię , dużo lepiej ! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-01 20:31
    W ogóle (to moje zdanie , dpoasowane do moich potrzeb) uważam , że "Dwa razy więcej" , "Super Karty" i do tego jeszcze Plus Mix to są powalające oferty. Można naprawdę super zaoszczędzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-01 21:23
    Można mieć Simplus MULTI do gadania w nocy do bliskich swojaków, na Plusnet i smsy za darmo z Miasta Plusa i Heyah- jeśli ktoś naprawdę dzwoni w szczycie do różnych sieci i potrzbne mu taktowanie 1/1 :-)) Jednak nie ma to jak jeden telefon, jeden numer...
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-06-01 23:58
    HEYAH STILL RULEZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-06-02 01:44
    ***morpheus*** niema jak powalające posumowanie ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-02 12:56
    pajorro - mnie nie stać na kilka numerów do stosowania w zależności od potrzeb - nawet ze względu na ciągłe zmiany katy w telefonie (dwóch w życiu bym nie nosił - bez przesady) dlatego mam dobraną ofertę na jednym, ale mam znajomych, któzy korzystają z różnych numerów w zależności od potrzeb. A jeden mój kuzyn z daleka - oststnio się z nim widaiałem, normalnie ma abonament Ery, ale kiedy dzwoni do bliskich, zmienia kartę w telefonie na Heyah... Też go to wkurza, ale bardziej zależy mu na drobych oszczędnościach niż miałyby mu przeszkadzać tego typu niedogodności. Fakt, że telefon przy tych operacjach już dwa razy mu glebę zaliczył, nie wiem czemu, ma mniejsze znaczenie :-) A używa 6100 Nokii - więc nie najtańszy w sumie.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-02 13:09
    *wlo: ile lat takimi oszczednosciami "zarabial" Twoj kuzyn na te nokie? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-02 15:42
    No właśnie - dla mnie też to jest niezbyt "życiowe" podchodzenie do sprawy :-) A telefony to on chyba nawet poza promocjami kupuje... ;-) Ale sam mówi, że raczej uległ "tryndowi" bardziej niż z przekonania to robi.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiekizz pisze: 2004-06-08 18:10
    ludzie czemu nazekacie na ceny telefonow i polaczen porownajcie z innymi sieciami ,to wychodzi taniej i telefony tansze
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-13 18:01
    zamiast dac 1/1 to mydla oczy telami po zecie
    0
  • Users Avatars Mini
    kozi pisze: 2004-06-17 03:09
    wezcie sie schowajcie plusaki najtanszy abonament i sie chowa ten caly mixplus, zadnej wolnosci z gory warunki sms drogie co to ma byc???? jak dla mnie to jedynie abonament albo heyah hoc i ona ma wadyodnosnie sima nie ceny uslog. zaden mixplus zadna mixpopka tylko zwykly abonament a rozmowy sredni po 1 do wszytkich i gratis sms
    0
  • Users Avatars Mini
    ogor pisze: 2007-03-03 22:12
    mam pytanie jest cos takiewgo zebym mogl driguej osobie zrobic pakiet sms 500 prosze dopiszcie mi jaki jest kod czekam szybciutko prosze
    0
  • Users Avatars Mini
    Clover pisze: 2007-03-22 10:30
    Napiszcie mi co sie stanie gdy nie doładuje konta w terminie?Czy place jakas kare np za tydzien zwłoki?
    0
  • Users Avatars Mini
    misia pisze: 2007-07-28 10:51
    mam karte zdrapke w domu i chce doładowac konto mojemu chłopakowi prze internet bo normalnie on nie chce jaka jest strona gdzie sie wchodzi i mozna doładowac konto wpisujac numer telefonu i kod zasilajacy pliska prosze podajcie szybko czekam na czyjas odpowiesz
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcia pisze: 2007-08-06 01:01
    Słuchajcie mam sprawę...chce wiedzieć jak skozystac z tej usługi CLIP identyfikacja połączeń przychodzących i nie mam pojęcia jak to zrobić bo nigdzie nie jest o tym napisane;/ proszę pilnie o kontakt 5416158 nr gg
    0
  • Users Avatars Mini
    Aga pisze: 2007-11-30 19:34
    czy można doładować konto komuś przez Internet za pomocą kodu ze zdrapki??
    0
  • Users Avatars Mini
    Chronoss pisze: 2008-03-17 16:56
    nie wiem dlaczego ale mam telefon w mixie i za 1 sekunde połączenia z erą płace 6 groszy!! co za 1 minute rozmawiania daje 3zł 60 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    ana pisze: 2008-07-10 19:32
    śmieszne jestem u nich już czwarty rok i mam 1.80 za min. fajnie ze cennik dali jakies nieporozumienie ceny z kosmosu!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: