Inteligo wprowadziło komercyjnie Serwis Mobilny Inteligo - lekką wersję serwisu transakcyjnego, przygotowaną specjalnie dla użytkowników telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. Inteligo wdrożyło usługę testowo w czerwcu 2008 roku.
Aby korzystać z Serwisu Mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 53 56789. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na https://www.inteligo.pl/mini. Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło.
Wszystkie funkcje serwisu mobilnego to optymalny zbiór funkcji na telefon komórkowy. Klienci mogą w wygodny sposób, wprost z komórki, wykonać operacje takie jak:
Realizacja płatności
Przelew między własnymi rachunkami
Przelew jednorazowy
Doładowanie telefonu
Przelew SMSMoney
Przelew EmailMoney
Przelew QuickMoney
Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www – przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.
Inteligo Financial Services nadal prowadzi pracę dotyczące uruchomienia działalności MVNO na infrastrukturze PTC.