Instytut badawczy SMG/KRC a Milward Brown Co. przedstawił wyniki cyklicznych badań Net Track najpopularniejszych polskich serwisów internetowych. Największą popularnością wśród serwisów telekomunikacyjnych cieszy się serwis internetowy www.orange.pl, który obecnie zajmuje 7 miejsce wśród wszystkich portali internetowych w Polsce i awansował o 2 pozycje z 9 miejsca wśród najważniejszych portali w Polsce przed rokiem.
Strona www.orange.pl znalazła się na 7 miejscu wśród najpopularniejszych polskich serwisów internetowych. Serwis Orange.pl odwiedziło w ciągu trzech miesięcy 17,4 % polskich internatów. Jest to najwyższy wynik osiągnięty przez korporacyjny serwis internetowy. Serwis internetowy Orange.pl spełnił priorytetową rolę w komunikacji z klientami podczas wprowadzenia Orange do Polski oraz nadal jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji z Klientami Orange.
Badanie Net Track przeprowadzono w okresie wrzesień-listopad 2005 r., a czołówce portali w Polsce znalazły się (wg liczby odwiedzin w ciągu m-ca):
1 miejsce - Onet (www.onet.pl) - 71,20%
2 miejsce - Google (www.google.pl) - 61,20%
3 miejsce - Wirtualna Polska (www.wp.pl) - 61,10%
4 miejsce - Allego (www.allegro.pl) – 45,80%
5 miejsce - Interia (www.interia.pl) – 41,80%
6 miejsce - Tlen (www.o2.pl) – 18,30%
7 miejsce - Orange (www.orange.pl) – 17,40%
8 miejsce - Gazeta (www.gazeta.pl) – 14,70%
9 miejsce – Era (www.era.pl) – 11,50%
10 miejsce – Komputer Świat (www.komputerswiat.pl) – 9,30%