www.t-mobile.pl/biznes - specjalny serwis B2B T-Mobile

Newsy
Opinie: 10
T-Mobile Biznes

T-Mobile uruchomił stronę www.t-mobile.pl/biznes, na której przedstawia portfolio usług teleinformatycznych dla klientów biznesowych.

Nowa strona została przygotowana z myślą o przedstawicielach dużych i średnich firm, którzy poszukują informacji na temat stosowania zaawansowanych rozwiązaniach teleinformatycznych w biznesie. Przedsiębiorcy znajdą na niej  informacje na temat oferowanych przez T-Mobile rozwiązań teleinformatycznych i przykłady ich zastosowania.

W T-Mobile mamy świadomość, że prezentacja rozwiązań to dopiero początek dialogu, w którym klient zwykle stawia wiele pytań. Jako eksperci i doradcy odpowiadamy wszystkie pytania czy wątpliwości, ale staramy się również pójść o krok dalej. W tym celu dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Chcemy dostarczyć jak najwięcej użytecznych i praktycznych informacji, które pozwolą naszym klientom podejmować najlepsze decyzje i wspólnie osiągać sukcesy – powiedział Slawomir Koszołko, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Biznesu w T-Mobile Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-08-12 15:55
    No i bardzo dobrze że wprowadzili taki serwis. W pełni profesjonalny podział : klient prywatny / mały biznes / średni + duży biznes. Strategia jest dobra. Z miesiąca na miesiąc coraz to silniej zagrażają Orange Polska, z czego ja się bardzo ciesze. Jeszcze trochę i Orange zostanie tylko i wyłącznie ze swoim NjuMobile i rozdmuchaną bandą osłów z Zarządu/ I bardzo dobrze, tym lepiej dla T-Mobile, tak jak mówiłem - zakupić jeszcze operatora Netia i...pokazać Orange Polska gdzie ich miejsce.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Exxon pisze: 2015-08-12 20:12
    Tak a na infolinii dalej się czeka godzinami na szanownego konsultanta. Porażka...
    2
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2015-08-12 20:34
    T-mobile to akurat tez dziadostwo. Ale każdy wybiera, co chce.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-08-12 21:35
    Kto czeka, ten czeka. Niektórzy nie czekają. To zależy od taryfy jaką posiadasz. Najwyższe taryfy nie czekają na konsultanta tylko zgłasza im sie on dosłownie w ciągu kilku chwil. Najgorsza jest tylko ta opłata za konsultanta. Bardzo mi sie to nie podoba. Pewne grono klientów, obsługę hotline powinna mieć bezpłatnie. Ja bym dał prezesowi Sawickiemu szansę, czekam do końca roku, szczególnie na oferty wrześniowe i grudniowe. No cóż, generalnie największa konkurencją dla T-Mobile jest... Polkomtel.
    -1
  • Users Avatars Mini
    kazimierz79 pisze: 2015-08-13 07:55
    @OrangeToDziadostwo Płacić kupę kasy za szybki dostęp do BOA to trzeba być idiotą :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    W4Ready pisze: 2015-08-13 08:11
    wielki minus za likwidację NOC GTS
    0
  • Users Avatars Mini
    Exxon pisze: 2015-08-13 08:13
    @ORANGE mam prawie najwyższą taryfę biznesową i czekam tak samo. Więc coś tu sciemniasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-08-13 12:04
    A ja mam Jump XXL i nie czekam. Widocznie te "prawie" u Ciebie robi roznice i tylko Ci się wydaje ze masz wysoka taryfe. Trzeba miec taryfe z profilu "Gold", czyli wszystkie XXL i XXXL-e oraz Rodzina210/Rodzina330. @Kazimierz79 placi się za uslugi. BOA jest dodatkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    partnerT pisze: 2015-08-13 12:43
    Klienci z sektora " średni duży" nie czekają na połączenie z BOA, w T mają dedykowaną osobę do której dzwonią na biurko, lub wysyłają na bezpośredniego @ do takiej osoby z konkretną dyspozycją. Dodatkowo mają oddelegowanego handlowca który ich obsługuje w swoich siedzibach. Ot cała różnica pomiędzy gimbusem a klientem biznesowym.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-08-14 07:35
    Tak ale my mowimy tu o mozliwosciach obslugi dla lepszych klientow indywidualnych...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: