Wybierz usługi z ulgą w T-Mobile - start nowej kampanii reklamowej

Newsy
Opinie: 2
Wybierz usługi z ulgą w T-Mobile - start nowej kampanii reklamowej

21 sierpnia rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego.

Nowa odsłona kampanii reklamowej, opiera się na scenkach z życia niecodziennej pary przyjaciół – pana i jego czworonożnego kompana – oraz na ich pełnych humoru dialogach. Tym razem kampania wspiera nową ofertę T-Mobile, w której do jednego abonamentu można dobrać do pięciu różnych usług – w tym drugi numer, Internet mobilny lub domowy – i dodatkowo obniżyć comiesięczne rachunki nawet do 50 zł.

Przygotowane nowe spoty pokazują, że klienci wybierający usługi w stałym pakiecie nie zawsze wszystkich potrzebują, a w konsekwencji stają się one niepożądanym wydatkiem. W dłuższym, 30-sekundowym filmie zobaczymy Pana i Psa przechadzających się nadwiślańskimi bulwarami. Spacer jednak zakłóca ciągnący się za Psem balast w postaci m.in. ogromnego telewizora i telefonu stacjonarnego, symbolizujących niepotrzebne usługi.

 

W tej samej konwencji utrzymano drugi, 15-sekundowy spot, w którym siedzący w balonie Pies nie może oderwać się od ziemi ze względu na zbyt duże obciążenie.

 

Odpowiedzią na kłopoty bohaterów jest oferta T-Mobile, w której to klient decyduje, jakie usługi dodaje do swojego podstawowego abonamentu i nie jest ograniczony konfiguracją narzuconą przez operatora.

Nowa kampania pojawi się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, na potrzeby którego przygotowane zostały dwa dodatkowe filmy.

 

Działania reklamowe obejmą także prasę, kanały społecznościowe, owned media, nośniki wielkoformatowe OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

Za kreację odpowiada agencja DDB&tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: