1 sierpnia rusza olimpijska promocja telefonów komórkowych Samsung "Wycieczka za telefon" skierowana do końcowych użytkowników.
Samsung przygotował bezpośrednią promocję konsumencką, wspierającą sprzedaż telefonów we wszystkich kanałach sprzedaży. Kampania promocyjna ma na celu również podkreślenie sponsoringu Igrzysk Olimpijskich Ateny 2004 przez Samsung Electronics.
Promocja opiera sie na zasadzie - kup i wygraj. Wystarczy kupić dowolny telefon Samsung w autoryzowanych kanałach sprzedaży i wysłać SMS. Samsung ufundował 42 dwuosobowe wycieczki do Grecji, a także liczne przewodniki turystyczne.
Promocja obejmie wszystkie modele telefonów producenta, dostępne w okresie od 1 sierpnia do 30 września br. w salonach sprzedaży operatorów sieci komórkowych GSM oraz wskazanych sieciach sprzedaży (np. FOTOSTOP).
Kampania ATL oparta jest głównie o reklamę zewnętrzną (formaty: 6x3, 4x3) oraz internet. Zaplanowano mocne wsparcie BTL - ulotki, standy life-size, nietypowe ekspozycyjne podkładki pod telefony i wobblery w punktach sprzedaży operatorów oraz biurach podróży Triada.
Ze strony Samsung Electronics Polska za kampanię odpowiada Bartosz P. Herman, kreację oraz motorykę przygotowała agencja reklamowa Linea Recta, zakupem i planowaniem mediów zajęła się agencja Initiative Media, wycieczki obsługuje firma Triada.