Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
8 października 2024
Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował wydatki reklamowe polskich operatorów komórkowych w okresie I-VII 2016. Dane porównano z rokiem ubiegłym. Dane cennikowe Kantar Media. Rzeczywiste wydatki są dużo mniejsze. Podane wartości nie obejmują internetu. W rankingu największych reklamodawców nie ma Grupy Cyfrowy Polsat.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
I-VII 2015 |
I-VII 2016 |
zmiana proc. |
ORANGE POLSKA |
346 869 192 zł |
313 858 152 zł |
-9,5 |
T-MOBILE POLSKA |
172 905 615 zł |
231 537 078 zł |
33,9 |
P4 |
226 099 133 zł |
214 011 754 zł |
-5,3 |
Razem |
16 282 600 544 zł |
17 260 966 728 zł |
6 |