Wygraj wielkie pieniądze - konkurs poczty głosowej w sieci Plus GSM
Zasady konkursu:
Konkurs trwa od 1 lipca do 14 sierpnia br.
Aby wziąć w nim udział, należy wysłać pod numer konkursowy 7166 SMS-a* z hasłem na temat: "Dzięki nowej poczcie głosowej nie ominą mnie żadne ważne wiadomości ".
Treść hasła (razem ze spacjami) nie może przekroczyć 160 znaków.
Biorący udział w konkursie użytkownik poczty głosowej powinien mieć w pełni aktywną i skonfigurowaną skrytkę, co oznacza że:
odsłuchał powitanie dla nowych użytkowników
zmienił standardowy kod dostępu (kod nie może być pusty i nie mogą to być same zera)
dokonał personalizacji skrytki
ma ustawione przekierowanie na skrytkę poczty głosowej w przypadkach gdy: telefon jest zajęty, jest poza zasięgiem lub jego właściciel nie odbiera połączeń.
Użytkownik powinien mieć aktywną skrytkę od momentu wysłania SMS-a z hasłem co najmniej do dnia przyznania nagród przez komisję konkursową.
* Opłata za wysłanie SMS-a z hasłem pod numer 7166 wynosi 1 zł netto.
Regulamin Konkursu
Organizator konkursu.
Konkurs pod nazwą "Nowa Poczta Głosowa" zwany dalej konkursem organizowany jest przez firmę Polkomtel S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 81, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000020908
Treść niniejszego regulaminu będzie udostępniona wszystkim uczestnikom konkursu w siedzibie organizatora konkursu oraz na stronach www.plusgsm.pl
Czas i miejsce organizowania konkursu.
Konkurs będzie urządzony na obszarze całego kraju w terminie od 1 lipca 2002 r. do 14 sierpnia 2002 r.
Zasady uczestnictwa w konkursie.
W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne będące abonentami Plus GSM lub zarejestrowanymi użytkownikami Simplusa, które przy podpisaniu umowy z Polkomtel S.A. wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych dla celów marektingowych. Przez zarejestrowanych użytkowników Simplusa rozumie się użytkowników, którzy odesłali wypełnioną kartę rejestracyjną zgodnie z wymogami Polkomtel S.A. W przypadku uczestników konkursu nie mających pełnej zdolności do czynności prawnych zgodę na ich udział w konkursie wyraża(-ją) ich przedstawiciel(-e) ustawowy(-i).
W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora konkursu oraz pracownicy agencji reklamowej Leo Burnett Sp z o.o., a także ich współmałżonkowie, krewni i powinowaci do drugiego stopnia.
W celu wzięcia udziału w konkursie uczestnik zobowiązany jest do:
zapoznania się z zasadami konkursu określonymi w jego regulaminie,
posiadania telefonu wraz z kartą SIM aktywowaną w sieci Plus GSM,
uruchomienia Poczty Głosowej i utrzymania jej aktywnej co najmniej do dnia obrad komisji konkursowej, wysłania dowolnej liczby SMS-ów pod numer wskazany przez organizatora konkursu (koszt wysłania jednego SMS-a wynosi 1 zł netto + VAT), podając w każdym SMS-ie jedno hasło do 160 znaków na temat: "Dzięki nowej Poczcie Głosowej nie ominą mnie żadne ważne wiadomości".
Wiadomości SMS mogą być nadsyłane od 1 lipca 2002 r. do 14 sierpnia 2002 r. włącznie. Organizator konkursu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za SMS-y wysyłane z telefonu abonenta PLUS GSM i użytkowników SIMPLUS przez osoby trzecie, do których nie są przypisane stosowne numery telefoniczne. Zgłoszenia nadesłane przed lub po upływie powyższego terminu nie biorą udziału w konkursie.
Nagrody w konkursie.
Organizator przewiduje przyznanie następujących nagród w konkursie:
I Nagroda - jedna nagroda o wartości 20.000 złotych,
II Nagroda - dziesięć nagród o wartości 10.000 złotych każda,
III Nagroda - pięćdziesiąt nagród o wartości 1.000 złotych każda.
Nadzór nad przebiegiem konkursu.
Nadzór nad przebiegiem konkursu sprawować będzie 3-osobowa Komisja Konkursowa, w skład której wejdą pracownicy Polkomtel S.A. i oddziału Pin Direct agencji reklamowej Leo Burnett Sp. z o.o. Z posiedzenia Komisji Konkursowej podczas, którego zostaną przyznane nagrody zostanie sporządzony protokół w formie notarialnej przez notariusza.
Leo Burnett Oddział PIN DIRECT w porozumieniu i na zlecenie organizatora konkursu zweryfikuje wszystkie nadesłane zgłoszenia, ich prawidłowość i terminowość nadsyłania oraz odrzuci zgłoszenia nie spełniające warunków niniejszego regulaminu. Stosowny protokół z czynności Leo Burnett Oddział PIN DIRECT zostanie przedstawiony do zatwierdzenia Komisji Konkursowej. Do kompetencji Komisji Konkursowej należeć będzie również dokonanie wyboru laureatów konkursu, wysłanie nagród jak również rozpatrzenie ewentualnych reklamacji.
Kryteria przyznania nagród.
Z zastrzeżeniem zawartym w pkt. 9 niniejszego Regulaminu, spośród nadesłanych zgłoszeń Leo Burnett Oddział PIN Direct w porozumieniu z organizatorem konkursu dokona wstępnej selekcji do 180 haseł, które zostaną przedstawione Komisji Konkursowej jako hasła nominowane do nagród z podziałem na hasła nominowane do Nagrody I, Nagrody II oraz Nagrody III. Kryteria wyboru haseł nominowanych są takie same jak kryteria przyznania nagród przez Komisję Konkursową.
Nagrody zostaną przyznane przez Komisję Konkursową tym uczestnikom konkursu, którzy w jej ocenie wymyślili najlepsze propozycje haseł. Komisja Konkursowa powołana w celu wyłonienia laureatów przy wyborze będzie kierować się:
pomysłowością i inwencją autorów,
poczuciem humoru autorów,
trafnością i adekwatnością haseł do tematu określonego w pkt. 6 Regulaminu,,
walorem marketingowym, promocyjnym i reklamowym haseł.
Komisja Konkursowa nie jest związana rekomendacjami Leo Burnett Oddział PIN DIRECT w zakresie nominowania haseł do oznaczonej nagrody.
Z procedury przyznania nagród Komisja Konkursowa sporządzi z udziałem notariusza stosowny protokół.
Stosowne posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie się do dnia 23 września 2002 r.
Prawa autorskie
Laureat konkursu przystępując do konkursu zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji określonych w umowie o przeniesienie autorskich praw majątkowych zawartej z organizatorem konkursu przed wydaniem nagrody, a w szczególności wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.) do wymyślonego przez siebie konkursowego hasła reklamowego na rzecz organizatora i z tego tytułu nie będzie mu przysługiwać żadne dodatkowe wynagrodzenie.
Organizator konkursu jest uprawniony do wykonywania w imieniu laureatów konkursu przysługujących im autorskich praw osobistych do nagrodzonych haseł. W związku z powyższym organizator może korzystać z nagrodzonych haseł reklamowych bez oznaczania zwycięzców jako ich autorów oraz jest uprawniony do ich modyfikowania bez konieczności uzyskania zgody autorów haseł. Stosowne upoważnienie będzie zawarte w umowie, o której mowa w pkt. 15 powyżej.
Ogłoszenie wyników i wydanie nagród
Laureaci zostaną powiadomieni o przyznaniu nagrody oraz szczegółach jej wydania listem poleconym wysłanym w terminie 14 dni od daty przyznania nagród przez Komisję Konkursową.
Lista laureatów zostanie podana w Gazecie Wyborczej w terminie 14 dni od daty przyznania nagród przez Komisję Konkursową oraz w Magazynie Plus
GSM w wydaniu październikowym. Organizator konkursu jednocześnie zastrzega sobie prawo do opublikowania lub przedstawienia imienia i nazwiska osób wygrywających konkurs w innych środkach masowego przekazu.
Nagrody pieniężne zostaną wypłacone laureatom konkursu przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty przekazania przez laureata osobiście organizatorowi konkursu nr rachunku bankowego, na który ma być dokonany stosowny przelew i podpisania z organizatorem konkursu umowy, o której mowa w pkt. 15 Regulaminu, chyba że organizator zrezygnuje z zawarcia takiej umowy.
Nagrody powinny być odebrane nie później niż do 15 listopada 2002 r. Po upływie powyższego terminu zwycięzcy, którzy nie odebrali nagród tracą do nich prawo. Każdy z uczestników konkursu, który w jego trakcie zmienił adres zamieszkania jest zobowiązany powiadomić o powyższym fakcie organizatora konkursu najpóźniej na 10 dni przed ostatecznym terminem wydania nagród. W przeciwnym wypadku organizator uzna, że uczestnik powiadomiony pod adresem znajdującym się w bazie danych organizatora konkursu został powiadomiony o wygranej w prawidłowy sposób i nie będzie mu przysługiwać żadne roszczenie z powyższego tytułu wobec organizatora konkursu ani agencji reklamowej Leo Burnett Sp. z o.o.
Nagrody w konkursie są opodatkowane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, który na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych na dzień sporządzenia niniejszego Regulaminu wynosi 10 % wartości wygranej. Organizator konkursu na podstawie art. 41ust. 4 pkt. 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych wypłaca laureatowi konkursu nagrodę w wysokości pomniejszonej o zryczałtowany podatek dochodowy od wartości nagrody.
Organizator konkursu nie przewiduje możliwości dokonania zamiany nagrody na inną, bądź wypłacenie jej równowartości w formie innej niż pieniężna.
Każdy ze zwycięzców może w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji o wygranej złożyć oświadczenie o rezygnacji z przyjęcia nagrody.
Odmowa zawarcia umowy, o której mowa w pkt. 15 Regulaminu konkursu jest równoznaczna z oświadczeniem zwycięzcy konkursu o rezygnacji z przyjęcia nagrody.
Tryb składania i rozpatrywania reklamacji.
Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące przebiegu konkursu mogą być składane przez uczestników konkursu w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby organizatora konkursu w terminie 14 dni od daty opublikowania wyników konkursu w Gazecie Wyborczej. Reklamacje wpływające po powyższym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od daty jej rozpatrzenia.
Postanowienia końcowe
Wszelkie spory i roszczenia związane z konkursem rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby organizatora konkursu.
Organizator konkursu nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani nie jest stroną w sprawach dotyczących autorstwa zgłaszanych haseł reklamowych.
W kwestiach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
Pełna treść regulaminu konkursu będzie znajdować się do wglądu w siedzibie organizatora konkursu oraz na stronie www.plusgsm.pl